Тривожність можливо подолати?
Добрий день. Виникло таке питання: чи можливо подолати, або тимчасово подавити тривогу самостійно? Цей тривожний стан з'являється, практично, день від дня. В навчанні, у стосунках – особливо. Наприклад, у навчанні, коли потрібно відповідати на найбільш прості питання, відповідь яку я знаю, я уникаю відповіді, бо все моє тіло починає тремтіти, у голові не формуються думки, а дихання починає бути нестабільним. Через це, в мене багато пропусків на парах, де потрібно активно працювати. Я боюся показатись дурною, невмілою, дивною і тому подібне. У стосунках зі своїм партнером, коли він починає бути холодним або коли зачиняється в собі, я починаю себе надто накручувати тим, що він від мене піде, або йому стало нудно зі мною, він сумує за колишньою, я надто нав'язуюсь. Розумію, що більшість з цього – це все мої несправжні думки, але я не можу це зрозуміти, коли тривога посилюється. Я втомилася від тривожного стану. Я намагалася з цим щось робити, але нічого буквально не виходило. Мені не хочеться втрачати навчання через це, мені не хотілося би розлучатися з партнером. До речі, коли тривога стає надто сильною, мене переслідує думка розлучитись першою, щоб не відчувати тривогу, але я не хочу це робити. Я бажаю жити спокійно, але попросту неможливо для мене зараз.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Добрий день)
В основі тривожності думки, а отже саме з думками треба працювати з психологом. Самосприйняття, самооцінка, впевненість в собі - саме через це виникають проблеми. Ви знаєте відповідь, але разом з тим виникає сильний страх помилитися, тому що якщо раптом я помиляюся, то боюся здаватися дурною, невмілою, дивною і смішною. Корні всіх цих проблем починаються з дитинства. Потрібне перезавантаження і новий свіжий дорослий і об'єктивний погляд на себе і світ навколо Вас
психолог онлайн
Лілія Станіславівна Гаврилюк
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Вітаю!
Ваша тривога свідчить про те, що ви у сильному напруженні і хочете бути кращою ніж є. Окрім тривоги є ще сильний сором проявити себе, ніби всередині завжди є вимога та оцінка негативного характеру.
Це не можна подолати, це потрібно прийняти і вибудувати безпеку всередині для всіх проявів.
Ви самі себе не приймаєте і проектуєте це на інших. А хто як не ви маєте всю себе полюбити? Зміни можливі лише з прийнятим реальності, а не з заперечення.
Вам потрібна психотерапія, бо усе це треба не так усвідомити, як пережити і стати вільною!
А для початку пропоную прожити це:
«Я боюся показатись дурною, невмілою, дивною і тому подібне». Що такого страшного якщо ви тут нам це покажете, і я така є в багатьох місцях свого життя і це не вся я, а лише певні прояви мене. Це по суті якості внутрішньої дитини, яку ви соромитесь і одразу хочете зробити з неі відмінницю, а це живі справжні прояви вас!