Робочі взаємовідносини
Доброго дня. Працюю в одній медичній установі в Європі. Увесь колектив, включаючи начальника, місцеві, і я в усіх аспектах тут іноземка. Колектив очолює мій керівник — міцний високий чоловік, 55-58 років. Мені 45 років. Він одружений, його дружину я бачила на корпоративній вечірці. Також жінка близько 60 років.
Суть мого питання: я не можу зрозуміти поведінку мого керівника щодо мене. З перших днів моєї роботи він почав сприймати мене більше, ніж просто співробітницю. Щоразу, коли інші колеги не бачать, він кладе руку мені на плече і запитує, чи все у мене гаразд. Такі тактильні контакти відбуваються дуже часто...Якщо він хоче просто поговорити зі мною на короткі життєві теми і ми випадково зустрічаємося в одному з кабінетів офісу, він демонстративно зачиняє двері, щоб нам ніхто з інших співробітників не заважав розмовляти.
Не зрозуміло як, але він помічає найменші зміни в моєму житті і в моєму стані. На роботі всі ходимо в медичних масках, тому облич і емоцій майже не видно. Одного разу я працювала у пригніченому стані, тому що помер мій близький родич. Того ранку я взагалі не бачила начальника. Працювала, як зазвичай. У цей момент я відчула спиною, що він зайшов до мого кабінету, і раптом запитав, навіть не бачивши мого обличчя: «Тобі погано, так? Щось трапилося?». Дізнавшись деталей, сказав, що готовий мені допомогти у будь-якому форматі, особливо, в грошовому.
Якось у мене з’явилися неприємні болячки в роті. Ну, хто, окрім мене, може про це знати? Нікому не скаржилася. І знову він підійшов, подивився і сказав: «Ти захворіла, так? У тебе щось болить?» Дізнавшись про мою проблему, оскільки він стоматолог, він одразу відвів мене до кабінету, обробив мої рани в роті та дав із собою мазь. Наступного ранку він приніс мені вітаміни і сказав, що у мене авітаміноз, і тому я маю неприємні болячки на слизовій ротової порожнини.
Цього тижня він підійшов до мене на роботі, поклав купюру мені в кишеню і сказав: «Це тобі». Я запитала, чому він це робить, і він відповів, що просто задоволений моєю роботою. Ми часто перетинаємося у коридорах офісу, і я бачу, як він ловить мій погляд. Чесно кажучи, я почуваюся ніяково. Я не з тих жінок, які фліртують із чоловіками, і тим більше не відбиваю їх у дружин. Але все ж... Мені хотілося б дізнатися вашу думку, шановні спеціалісти. Це просто таке батьківське проявлення турботи про мене з боку цього чоловіка, чи у нього є почуття до мене як до жінки? Буду вдячна за відповідь.
Питання від: ; Вік: 45

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Ірина Миколенко
Доброго вечора, Олено.
цитата:
Мені хотілося б дізнатися вашу думку, шановні спеціалісти. Це просто таке батьківське проявлення турботи про мене з боку цього чоловіка, чи у нього є почуття до мене як до жінки? Буду вдячна за відповідь.
Точно дізнатися мотиви поведінки Вашого начальника можна, лише поговоривши з ним особисто. Оскільки психологи сайту не говорили з ним особисто, то і будувати припущення на цю тему досить складно.
Єдине що точно можу сказати, що ситуація явно виходить за межі робочого спілкування в особисту площину, яка потенційно може заважати роботі. Головне питання тут до Вас, як Ви почуваєте у зв'язку з тим, що відбувається, і що хочете з цим робити?
психолог онлайн
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
цитата:
Чесно кажучи, я почуваюся ніяково.
Вам ніяково. На ТАКЕ ставлення керівника до себе точно не розраховували. Тобто реальність відчутно не співпадає з Вашими бажаннями і очікуваннями. Я правильно зрозумів ситуацію?
За щиру допомогу можете бути вдячною, якщо ця допомога не тягне за собою чогось більшого. А Вам здається, що тягне і передбачає? Про якісь симпатії, що виходять за межі робочих взаємин, він натякає?
цитата:
Цього тижня він підійшов до мене на роботі, поклав купюру мені в кишеню і сказав: «Це тобі». Я запитала, чому він це робить, і він відповів, що просто задоволений моєю роботою.
Ситуація, на мою думку, маркерна. Гроші в кишеню. Виглядає як підкуп. А Вам? Навіщо погодились узяти? Чим керувались в той момент?
цитата:
Це просто таке батьківське проявлення турботи про мене з боку цього чоловіка, чи у нього є почуття до мене як до жінки?
Вбачаєте варіантів всього два. Ви самі до якого схиляєтесь? Що плануєте робити в подальшому? Що зі страхом змінити місце роботи?
До речі, Ви одружені?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371054 для Марія Радченко
Можливо, мене б все влаштовувало, (я маю на увазі його поведінку), якби він був неодружений. З цієї причини ставлюся сухо та прохолодно до того, що відбувається. В оточенні є ще колеги, які товаришують з його жінкою, тому я не хочу п'ятнати мою репутацію. Але, відверто кажучи, якщо б він був неодружений, я б бажала собі саме такого чоловіка, як він.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371056 для Володимир Анатолійович
Не одружена. Я вдова. Гроші взяла, бо останнім часом мені доводилося виконувати обов'язки, що виходять за межі моєї діяльності, умовно кажучи, на добровільних засадах.Підкуп до чого Ви вбачаєте? До більш близьких стосунків?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371056 для Володимир Анатолійович
Ні на які стосунки відкрито не натякає. Можливо тому, що не відчуває зустрічної симпатії з мого боку. Не можу сказати, що він мені не подобається. Це перший чоловік на моєму життєвому шляху, який переймається моїм життям, а іноді і проблемами. Але його сімейний стан є великою перешкодою для мене.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Але, відверто кажучи, якщо б він був неодружений, я б бажала собі саме такого чоловіка, як він.
Припускаю, що він це відчуває. Бо неможна своє внутрішнє ставлення приховати.
цитата:
Підкуп до чого Ви вбачаєте? До більш близьких стосунків?
Так. Грощі як смазка для покращення стосунків.
От би він розлучився з дружиною. а потім почав проявляти до Вас велику симпатію. Проте цього не відбувається.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371060 для Володимир Анатолійович
Наскільки я бачу, він не з тих чоловіків, хто здатний на позашлюбні легковажні інтрижки....Але ж....Ви теж чоловік.....І тому погодитесь зі мною, що коли жінка починає відповідати на дотики та погляди чоловіка, це означає для чоловіка "зелене світло". Я відчуваю, що мої зустрічні дії можуть дати цьому чоловікові надію на щось близьке та серйозне. Саме на серйозне, бо на інше він не погодиться. Десь глибоко у душі я б дуже хотіла собі саме такого життєвого партнера, але я не можу при цьому зробити іншу жінку нещасливою. Ні, це не благородність з мого боку. Просто як потім жити з цим? Чи дозволить мені совість? В тому і складність цієї проблеми....Мені приємні знаки його уваги, вони делікатні і позбавлені пошлості, і їх набагато більше, ніж я написала. Але моє виховання не дозволяє мені переступити через деякі межі. Звільнятися не планую. Відчуваю, що коли піду з роботи, начальник впаде духом. Відчуваю, що йому не буде мене вистачати. І це не мої видумки. Тому продовжую працювати і робити вигляд, що не розумію, що відбувається.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Чи дозволить мені совість?
Знак запитання стоїть невипадково? Для Вас не все так однозначно?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
Тут я бачу два моменти, які не стосуються напряму спілкування з начальником, але впливають на нього:
1) Це перший чоловік, який переймався Вашим станом та проявляв якусь увагу. Тобто, з боку Вашого батька та інших значущих чоловіків у Вашому житті такого ставлення не було, і зараз симпатія до начальника становить радше компенсаторний механізм (пошук людини яка буде задовільняти Ваші емоційні потреби, які не були закриті дуже давно). Але при цьому, чоловік одружений, тобто Ви підсвідомо обрали недосяжний (або важкодосяжний) суб'єкт прив'язаності. Звучить як запит на психотерапію.
2) Ви вдова. Як давно помер чоловік і як Ви пережили втрату? Також питання, яким був Ваш попередній шлюб і чи були там незакриті емоційні потреби.
Як будувати спілкування з начальником і чи намагатися переводити робочі відносини в романтичну площину - вирішувати Вам, як і брати відповідальність за прийняті рішення. Але над вищезгаданими питаннями варто подумати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371063 для Марія Радченко
Так, Ви маєте рацію 💯 відсотків. Батька у мене не було. Шлюбів було два, майже один за одним. Обидва чоловіки були моїми однолітками, по (22 роки), і, мабуть, за обставин молодості, не визнавали шлюбну відповідальність. Обидва вмовляли мене вступити до шлюбу, а коли ця подія ставалася, виявлялося, що вони не готові жити подружнім життям і прагнуть свободи. Другий чоловік, що помер, є батьком моєї доньки. Одразу після її народження пішов з дому, мотивуючи, що не готовий до виховання дитини. Натомість знайшов собі нову легковажну особу з дітьми від інших чоловіків. У запалі сварки з новою обраницею був вбитий нею. Як я пережила його смерть? Вибачте, ніяк. По-людськи мені було його шкода, але він сам обрав свою долю. Що стосується мого начальника. Я не вибирала його . Я взагалі почала задумуватися над тим, що щось не так, тільки пару місяців потому, хоча працюю я там вже рік. І у мене таке враження, що він чекає від мене щось на кшталт. Останнім часом він помітив, що я уникаю його. Коли бачу що він пішов на кухню офісу пити каву, не приходжу туди, навіть, якщо там у мене є справи. Одного разу не помітила, що він там, відчинила двері кухні, а він там, я стала зачиняти двері, щоб піти у зворотньому напрямку, але він це побачив, стримав двері і сказав:"Стоп, двері. Заходь!". Була неприємна ситуація, бо я відкрито показала, що уникаю його залишатися з ним наодинці. Напевно, він зрозумів.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371062 для Володимир Анатолійович
Якщо підійти до цього питання з боку погляду:"Я варта, щоб цей чоловік був тільки мій, бо я заслуговую на достойного життєвого партнера", - то одне. Але є такі поняття як виховання, скромність, боязнь Бога або Всесвіту за те , що з сім'ї забрала чоловіка. Так, і совість. В своєму житті я не роблю таких речей, спогади про які не дають мені комфортно жити та спокійно спати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371056 для Володимир Анатолійович
І ви правильно зрозуміли, що за його щиру допомогу я буду дуже вдячна, якщо його допомога не зобов'язує мене робити якісь дії (поза роботою) на його користь.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Але є такі поняття як виховання, скромність, боязнь Бога або Всесвіту за те , що з сім'ї забрала чоловіка.
Вас же ніхто не примушує красти його з сім'ї. Чи то заохочувати його кидати дружину.
Тому у Вас з цієї позиції є вибір - або уникати спілкування або відверто поговорити про свої спостереження і власну позицію -
цитата:
В своєму житті я не роблю таких речей, спогади про які не дають мені комфортно жити та спокійно спати.
До чого схиляєтесь Ви?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371071 для Володимир Анатолійович
Я схиляюсь до тієї ж самої поведінки, яку я маю зараз - повний нейтралітет. Та як далі на це буде реагувати мій бос? Зміниться чи оскаженіє? Я бачила його у гніві до інших співробітників - не дуже приємне явище. Якщо я почну його дратувати своєю непідступністю? Так, ви можете мені порекомендувати - шукай іншу роботу. Але не все так просто щодо роботи, особливо , за кордоном для іноземців. Я б хотіла зберегти робоче місце та нормальні (робочі) стосунки з начальником.
психолог онлайн
цитата:
Та як далі на це буде реагувати мій бос? Зміниться чи оскаженіє? Я бачила його у гніві до інших співробітників - не дуже приємне явище. Якщо я почну його дратувати своєю непідступністю?
Мені здається, Ви заганяєте себе в лещата безвиході. Або прихильно сприймати прояви уваги до себе, або, відмовляючи, довести його до сказу. Тобто зрадити своїм цінностям чи наразити себе на терор з боку боса.
Є третій варіант. Сподіватись на те, що він адекватна людина, яка здатна пристойно прийняти Вашу відмову.
цитата:
Так, ви можете мені порекомендувати - шукай іншу роботу. Але не все так просто щодо роботи, особливо , за кордоном для іноземців. Я б хотіла зберегти робоче місце та нормальні (робочі) стосунки з начальником.
Боже збав, ніяких порад. До того ж, я від природи не можу дивитись на ситуацію Вашими очима.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
Мабуть ви сама собі стараєтеся відмовляти в тому, чого сама хочете.
А хочеться Захищеності,Надійності в завтрашньому дні, Гармонії в Душі і кофорту в тілі.
А ваша Самотність(
цитата:
я в усіх аспектах тут іноземка.
лише підсилює цей ефект "притягування".
Вам не просто в своїх внутрішніх само-протиріччях
З однієї сторони Самотність і такі бажані природні прагнення до Безпеки, Гармонії, Комфорту,Надійності і Любові, які випромінює на вашу думку ваш керівник-мужчина.
А з іншої сторони ваші принципи, переконання, моральні установки і Совість.
Кого слухати?
1.Мужчину-керівника?
2.Психологів?
3.Себе?
Є приказка- людей слухай, а свій Розум май.
З Само Собою вам варто Прояснити стосунки.
Чесно, Відверто поговорити із своєю внутрішньою жінкою-феміною
І з своєю жінкою-Особистістю
А суддею нехай будете ВИ Справжня.
Запросіть в допомогу по можливості когось із психологів, якщо вважаєте за потрібне.
Психолог допоможе відділити лушпиння емоцій і неусвідомлених надій, бажань та страхів, від справжнього життєвого Сенсу.
Вірних вам рішень!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371099 для Галлий Порфирьевич
Доброго дня.
Як правильно Ви все написали...Я Вам дуже вдячна!!!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371088 для Володимир Анатолійович
Доброго дня. Дякую Вам за аналіз моєї життєвої ситуації. Це було дуже важливо для мене.
психолог онлайн
Доброго дня!
Ваш начальник - явно придиляет вам внимание сильное ( уже не как просто сотруднице)
Вы просто понаблюдайте, к кому еще он так на работе расположен?
Мужчина не будет, так просто заботиться о женщине и всячески ее поощрять ( деньгами ) если она ему не интересна.
Он просто напрямую вам это сказать не может, так как есть определенные правила на работе, плюс он женат.
Вы же, все это принимаете от него - не отказываетесь не от его помощи - не от его денег - он это воспринимает как "зеленый свет" и продолжает дальше таким нестандартным образом за вами ухаживать.
И возможно вы уже не первая его такая - забава на работе.
Вам конечно решать - что делать дальше и как себя вести с ним.
Вы всегда может отказаться - от его знаков внимания.
Если хотите все же, сохранить место на работе - хотя может тогда он разозлится и начнет мстить вам...
( по своему как начальник)
Видимо поэтому вы и не отказываетесь от его внимания и помощи - боитесь расстроить его - огорчить.
( статус влияет)
Плюс вы сказали, что он вам как мужчина нравится - это тоже влияет ( у вас обоюдная симпатия)
Но рано или поздно, роман на работе - приходит к своему завершению... и вот тут надо будет определятся - мы работаем или мы уже романим?
И вас конечно очень впечатляет - то как он вас чувствует на расстоянии ( уж не знаю как - может он наблюдательный очень человек или у него интуиция хорошая ) но вас конечно это еще больше к нему тянет.
Но как то вот - если вас еще смущает наличие жены у него... то его явно это не смущает...
Нормально ли для вас быть в треугольниках?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371169 для Ірина Миколенко
Здравствуйте, Спасибо, что Вы так подробно написали. В том-то и дело, что я ни разу не замечала, чтобы он проявлял подобные знаки внимания к другим сотрудницам. Коллектив у нас полностью женский. Вчера утром, например, я с ним поздоровались. А затем, через пару часов , он зашёл в мою рабочую комнату по своим делам, я стояла спиной к нему. Он нежно провел рукой от моей шеи до поясницы и тихо сказал:"И снова с добрым утром тебя". Другим сотрудницам он так не желал доброго утра, они все на виду у меня.
Сложный вопрос: хочу ли я быть в треугольнике этих отношений? Я ощущаю, что его жена его так просто не отдаст. Недавно я прибралась в одном из рабочих шкафов и наткнулась там на его фотопортрет, висящий на дверце внутри, весь покрытый поцелуями с губной помадой, и написано наподобие "ты мой самый лучший, ты мой муж и мой талантливый руководитель ". Такая женщина (жена) даже на его портрете свои отметины поставила и на его работе это зрелище прицепила, мол, это мое и не трогайте. С этой женщиной я бы не хотела связаться. Она из тех, кто придет на работу и будет там кричать на меня всякую ерунду, просто опозорит, да и всё. И уже по этой причине работать я там не смогу. Тем более, ей 60, а мне 45. Понятное дело, мужа ревновать будет. Я вчера на сайте нашей организации посмотрела его биографию. Ну, что же, мужчина умный, столько заслуг в медицине имеет...награды....И было написано, что в свое время он женился на женщине, коллеге, и в браке они уже 31 год, двое детей взрослых. Если он не развёлся с ней за 31 год, то сейчас он этого и подавно делать не будет. Я это понимаю хорошо.
психолог онлайн
"А затем, через пару часов , он зашёл в мою рабочую комнату по своим делам, я стояла спиной к нему. Он нежно провел рукой от моей шеи до поясницы и тихо сказал:"И снова с добрым утром тебя". Другим сотрудницам он так не желал доброго утра, они все на виду у меня."
Вас мужчина конкретно уже скажем так, облапывает пока только нежно, но уже по всей спине.... скоро так пойдет и дальше... ( грудь и т д)
Где та черта, где вы реально уже сами поймете - что все Стоп!
Или вы хотите с ним интима? Ну тогда честно себе надо в этом признаться...
Он мастерски знает как женщин обхаживать - потихоньку не спеша, но все дальше и дальше продвигается...
"Недавно я прибралась в одном из рабочих шкафов и наткнулась там на его фотопортрет, висящий на дверце внутри, весь покрытый поцелуями с губной помадой, и написано наподобие "ты мой самый лучший, ты мой муж и мой талантливый руководитель ". Такая женщина (жена) даже на его портрете свои отметины поставила и на его работе это зрелище прицепила, мол, это мое и не трогайте."
Извините, но расстрою вас... видимо жена уже вкурсе - что ее муж может ей изменять... (вы явно у него не первая...)
Потому она метит территорию да - темболее коллектив женский - а он там как в малине...
"Если он не развёлся с ней за 31 год, то сейчас он этого и подавно делать не будет. Я это понимаю хорошо." - именно так, у них своя история - и тоже познакомились на работе начался у них роман - он уже привыкший к такому сценарию романить на работе...
А если и дальше позволите всему это происходить - его нежные прикосновения ( которые вас явно будоражат ) то как раз именно потом все к скандалу и придет... ( если жена узнает)
Стоит ли игра свеч?
Может лучше найти мужчину не на работе? Или хотя бы не на этой работе?
Вас манит что он весь такой статусный и умный...
Манящий и сексуальный... такие мужчины умеют завлекать.
Но ему нужен от вас секс - больше ему не надо.
Вот про это не забывайте!
Чтоб потом не чувствовали себя использованной, да еще и без работы. ( заграницей)
Если пойдете на секс - ну тогда скорее всего только секс ... и дальше пустота...
Вообщем выбирайте!
Просто такие мужчины, они игроки по своей натуре - всегда женщинами играют.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371174 для Ірина Миколенко
Я полностью с Вами согласна. В данный момент им руководит желание обладать, не только, в качестве начальника, но и как мужчина. Секс и дальше пустота - это все верно. И ещё душевная боль, что все это было временно...Тут Вы тоже правы....А я и не подумала, почему его жена метит территорию.....Значит, были грешки за доктором, тут Вы снова правы. Знаете, я не хочу ничего временного, в т.ч.отношений. Мои годы идут и тратить их на случайных людей мне бы не хотелось....Но...мне действительно в некотором аспекте нравится мой босс. Такой мужчина был бы мне ровней, как говорили раньше. Его игра мне тоже отчасти нравится. Он не сдается, несмотря на то, что я остаюсь холодной и неприступной. Может, однажды он устанет от этого и махнет рукой, мол, нечего здесь ловить? А может, дальше прикосновений на работе дело не дойдет? Я не знаю, что у него на уме...
Я Вам очень благодарна за то, что Вы обратили внимание на мой рассказ и изложили видение этой ситуации со стороны. Спасибо, это было очень важно для меня.
психолог онлайн
"Секс и дальше пустота - это все верно. И ещё душевная боль, что все это было временно..."
и это
"Знаете, я не хочу ничего временного, в т.ч.отношений. Мои годы идут и тратить их на случайных людей мне бы не хотелось...."
То что у вас с ним - это формат любовницы - а вы же, тешите себя надеждами, что вот может с ним что то получится...
Таким способом, загоняя себя в свою же иллюзию... и размениваете надежные отношения - на игру...
Поэтому, внимательно смотрите - куда вы идете, и с кем?
Вы не обязаны принимать его игру - если вам это не надо.
"Но...мне действительно в некотором аспекте нравится мой босс. Такой мужчина был бы мне ровней, как говорили раньше. Его игра мне тоже отчасти нравится. Он не сдается, несмотря на то, что я остаюсь холодной и неприступной. "
Да видимо, вам очень психологически импонирует такой психотип мужчины - статусный, умный, внимательный, умеющий помогать - но спросите себя с какой целью он вам помогает?
И знаете, статусный и умный - еще не значит что честный и порядочный.
Просто у вас одиночество - и тут так обстоятельства сложились... начальник - (который любит романы на работе)
Он пользуется вашим одиночеством - вот что он делает!
Пользуется вами - хоть и делает это очень так качественно - но всеравно пользуется.
"Может, однажды он устанет от этого и махнет рукой, мол, нечего здесь ловить? А может, дальше прикосновений на работе дело не дойдет? Я не знаю, что у него на уме..."
Хочу вас предупредить - осторожнее - все же это мужчина ( чтоб не дошло до изнасилования) такие игры с мужчинами опасны. Всегда надо понимать, во что ты играешь и с кем!
"Я Вам очень благодарна за то, что Вы обратили внимание на мой рассказ и изложили видение этой ситуации со стороны. Спасибо, это было очень важно для меня."
И вам Спасибо!)
Берегите себя!