Як зрозуміти, чи є в мене депресія, чи ні?
Постійно страх, що я помру. Частіше через сказ. Я розумію, що його дуже складно підхватити, через це я постійно боюся пити, митися, будь якого контакту з водою. Ще є страх через відносини, постійно боюсь, що не кохаю щиро свою половинку. Я просто втомилася від постійного страху, тривоги та роздумів про майбутнє. Була у психіатра, та були консультації с психологом, порадив піти до психіатра, мені сказали, що в мене депресія. Нема захвату до життя, іноді думаю про самогубство через те, що ненавиджу себе та свій характер. Підтримка близьких мені сильно не допомагає, мені будь яка підтримка не сильно допомагає. Я не знаю, що робити, та хотілося задати питання, чи може бути це все через депресію, чи просто я така людина?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
цитата:
Була у психіатра, та були консультації с психологом, порадив піти до психіатра, мені сказали, що в мене депресія.
Депресію ставить психіатр. Ви були у психіатра, то ж як пройшов прийом і що Вам сказав лікар?
цитата:
Постійно страх, що я помру. Частіше через сказ. Я розумію, що його дуже складно підхватити, через це я постійно боюся пити, митися, будь якого контакту з водою.
Це ознаки не депресії, а радше неврозу. Іпохондрія (страх захворіти та померти через хворобу) та нав'язливі думки. Сказ через воду не передається, тільки через укуси заражених тварин. Після укусу дикої або невакцинованої тварини треба терміново йти до лікаря, але вода для Вас небезпеки не становить. Чи є у Вас депресія - сказати не можу, бо в тексті нема її ознак. Треба до психіатра з цим та іпохондрією.
Відредаговано автором 11-09-2024 22:06:44