Не знаю як подолати постійну тривогу і бажання вмерти
Добрий день, допоможіть будь ласка. Все почалось в підлітковому віці (десь 12 років). Проблеми з батьками були серйозними, тато постійно бив маму, мама постійно благала мене її захищати. Наприклад: гуляю на дворі з моїми подругами, мама дзвоне мені і кричить щоб я швидко йшла додому, бо тато їй пхає взуття в рот і душе. Захищала маму як могла від тата. Мене мама постійно звинувачувала що я її не захищаю, хоча намагалась всіма силами. В 14 років я почала різати вени. Коли починався скандал вдома, в мене починали трястись руки, я не могла дихати. Біль мене виводила з цього стану. Дійшло до того, що при самому найменшому стрессі я це робила. Одного разу я випадково видалила фото на ноутбуці. Тато почав мене обзивати, мене охопила тривога - по перше через те як він це казав і що він казав, по друге через те що я видалила цінні данні. Я порізала руку. Кров не хотіла зупинятись, тож я пішла взяти бінт Це побачила мама, купа крові, порізану руку. На крики вискочив тато. Що я пам'ятаю - як він бере мене за шию, і кидає до стіни. Потім хватає мене за горло і кидає до підлоги. Потім б'є ногами. Мені було тоді 15 років. Ще одна доволі недавня ситуація. Мені було вже 17. В мене з'явився хлопець, і ми з ним переспали. Одного разу тато проходив коло мене і побачив в телефоні як я з хлопцем переписуюсь. Наступного дня тато почав питати з претензіями що ти цнотлива чи ні. Для мене це питання показалось доволі мерзотним Я до сексу впринципі ставилась скептично, поки не зустрілась з моїм хлопцем. Я знала що мій тато такий що секс після весілля і все. Тому звісно сказала йому що нічого не було,але я не знала що він тоді побачив переписку. Тоді тато мене і бив, і обзивав різними словами, ніби я всьому селу нашому даю, що я шлюха і все в такому роді. Це мої перші відносини з хлопцем.. Коли я захотіла вийти, мені не дати, тож я тікала через вікно. Але не получилось бо мене догнали. Так пройшов весь день, в криках, в ізбиттях, поки той ірод не заснув. Мама стоїть повністю на його боці. З того моменту(пройшло 2 роки) в мене впало лібідо. З хлопцем я досі в відносинах. Не все гаразд теж, через мою тривогу і бажання вмерти. І ось мені 19 років. Я виходжу з себе при найменшому стрессі, мене починає трусити, і я хочу піти кудись і тихенько вмерти. Я не знаю як з цим боротись. З'їхати від батьків немає можливості, бо вчусь в універі і оплачують моє навчання.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Треба, перш за все, до психіатра, бо бажання вмерти та самоушкодження можуть бути симптомами депресії. Психіатр Вас продіагностує і випише медикаментозне лікування. Також показана психотерапія, адже Ваша родина дуже дисфункціональна і Ви зазнали фізичного і психологічного насильства від батьків.
Щодо місця проживання. Чи є можливість, до прикладу, з'їхатись з хлопцем? Адже Ви уже доросла і маєте право жити, де хочете. Тим паче, якщо в сім'ї до Вас таке ставлення. Ви не власність батьків і вони не мають права Вас принижувати за те, що Ви маєте особисте життя. Щодо сплати навчання, можна буди знайти підробіток, щоб мати змогу його сплачувати. Або дізнатись в універі про наявність вільних бютжетних місць, іноді студенти переводяться з контракту на бютжет завдяки добре складеним іспитам.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371281 для Марія Радченко
Хлопець пропонував з'їхатись, але я відмовилась, бо не хочу робити йому проблеми. Якщо я до нього переїду, то мої батьки влаштують цирк на все село. Можуть побити навіть вікна... А ще я сумніваюсь що мене відпустять з моїми речами до нього. Мені здається я боюсь моїх батьків
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
НЕ ЗНАЮ ЯК ПОДОЛАТИ ПОСТІЙНУ ТРИВОГУ І БАЖАННЯ ВМЕРТИ
выход на самом деле только ОДИН: бежать от таких родителей. И поскорее. Иначе точно умрете. И тревога об этом и предупреждает. Но Вы ее не слушаете. А зря. Про какую-то учебу говорите, деньги...
Выбирайте: учеба с зависимостью от родителей и смерть или отдельная ЖИЗНЬ с парнем, пусть и без учебы - но на СВОБОДЕ? Или готовы продаться за учебу? Жизнь в обмен на диплом.
цитата:
Хлопець пропонував з'їхатись, але я відмовилась, бо не хочу робити йому проблеми
Это благородно - так заботиться о парне, но глупо НЕ заботиться о себе. Парень молодец, стоило бы его послушать. Он - мужчина и он НЕ боится последствий от неадекватного поведения родителей-извергов.
Но Вы сдаетесь раньше времени - и тем самым губите саму себя.
цитата:
Якщо я до нього переїду, то мої батьки влаштують цирк на все село. Можуть побити навіть вікна...
Это же и хорошо, просто отлично. Таким образом все увидят их настоящее лицо - да и в полицию можно будет заявление накатать. Еще и пожалеют об этом - штраф заплатят.
А можно и вообще из села уехать - чтоб даже и найти не смогли. И не звонить никогда. Пусть сами решают свои проблемы. Люди взрослые. Хоть и неадекватные. Но НЕ Вам их лечить. На то и психиатры имеются. Правда вряд ли поможет.
цитата:
А ще я сумніваюсь що мене відпустять з моїми речами до нього
Правильно сомневаетесь. Жертв не отпускают с вещами. Над ними продолжают издеваться, пока...ну сами понимаете. Но разве нужно спрашивать? Только рабы и слуги спрашивают у своих господ. Свободные и совершеннолетние девушки в подобных обстоятельствах - от родителей-неадекватов просто молча и тайно сбегают. Ничего не говоря. Даже ночью.
цитата:
Мені здається я боюсь моїх батьків
Вам не кажется. Точно боитесь. Причем панически. Более того, что еще хуже, почти сдались.
А это именно что равносильно смерти. В прямом и переносном смысле. В переносном - смерть психологическая, как личности. А в прямом - потому что в конце концов и приведет к смерти.
Если ничего с этим не делать, а только сидеть и дрожать.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371303 для Павел Леонидович
Дякую за таку розширену відповідь! До того як сюди звернулась думала що це я скажена і ненормальна... Тепер я розумію, що дійсно це не я неслухняна і неадекватна дочка, а це батьки такі... З приводу навчання, все таки кидати не варто, бо відвчилась вже 2 роки.... Я побалакаю з хлопцем і прислухаюсь до Ваших порад. Дякую велике!
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Краще побиті вікна, ніж побиті Ви. Якщо хлопець пропонує з'їхатись - це чудова нагода почати нове життя, а деструктивної поведінки батьків опісля боятись не варто. Варто обмежити контакти з ними заради власнох безпеки. А якщо не хочете переривати навчання - є альтернативні варіанти, описані мною вище: перехід на заочну форму навчання + підробіток, відмінне навчання з переходом на стипендію, перевод на інший факультет, де є бютжетні місця, академвідпустка. В крайньому випадку можна буде відрахуватися і вступити кудись знову. Але життя у Вас дійсно одне, тому треба думати про свою безпеку.
Відредаговано автором 13-09-2024 13:35:38
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371331 для Марія Радченко
Дякую, я подумаю над цим всім і буду діяти.