Чи можливо врятувати відносини, коли дівчина морально вигоріла?
Доброго дня, звати мене Вадим, мені 21 років. Моїй колишній дівчині 19 років. У стосунках ми провели 2 роки і вони були морально складними і життєво складними. І зараз склалася ситуація, що ми на відстані і після останньої нашої сорри, пройшла неділя. Ми знов почали спілкуватися і вона меня сказала. Що більше мене не кохає, вона морально вигоріла і нічого більше не хоче. Чи можливо якось повернути це кохання?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Чи можливо якось повернути це кохання?
Вадим, доброго ранку. Багато чого залежить від дівчини, це її остаточне рішення чи вона може його змінити, отримавши від Вас те, чого не мала раніше, наприклад. А також, чи готові Ви до змін. Ви дуже лаконічно описали ситуацію. Незрозуміло, які саме проблеми були у ваших стосунках, чому вони були складними.
психолог онлайн
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку!
Нічого не можна виключати, проте важливо звернути увагу на те, що буде значно продуктивніше зосередитися на собі та своїх потребах, підтримуючи спілкування з дівчиною. Варто пропрацювати причини конфліктів та розбіжностей.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня. Поки з вашого опису виглядає так, ніби сама ситуація і її рішення тільки в руках вашої дівчини. Можливо на даному етапі так і є. Повернути відносини можливо.. потрібна тільки умова: зацікавленість обох сторін..отже, якщо ви багато говорили і все прояснили і, якщо вона на даному етапі не зацікавлена, вам кращє відійти в сторону і пошукати підтримки ваших близьких, друзів, можливо психологічної допомоги.
Якщо ваша дівчина не дає остаточної відповіді, дайте їй час..і собі дайте час розібратися, потрібні вам стосунки з нею чи ні.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Алла Володимирівна Романенко
Повернути кохання дівчини до Вас неможливо, бо її почуття - не Ваша зона відповідальності. До того ж, дівчина сказала, що емоційно вигоріла, а на відновлення сил в такому стані треба багато часу.
Проте погоджуюсь з колегами, що замало інформації про характер ваших стосунків та нема уточнення, чому саме дівчині нічого не хочеться. З одного боку, можна спробувати вирішити поточні конфлікти, якщо і Ви, і дівчина до цього будете готові, з іншого, якщо це остаточне рішення дівчини і Вона не схоче його змінити - треба поважати її кордони і жити своє життя далі.
психолог онлайн
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
Тетяна Штапова
Здравствуйте, Вадим!
Любовь не возвращают.
Это не во власти человека.
Ни вашей, ни девушки.
Она как растение - сама прорастает в душе. И если ее "поливают", удобряют уважением и эмоциями, поддерживают-подвязывают, взращивают - она РАСЦВЕТАЕТ и ПЛОДОНОСИТ. Если же наоборот угнетают, морят голодом и сухостью, забрасывают - то ВЯНЕТ и СОХНЕТ. Что в Вашем случае и произошло. Потому, сожалею, но пока так.
Может "растение" и отойдет, возродится - такое бывает в жизни. Но для этого ОБА должны этого желать. А пока хотите этого лишь Вы ОДИН.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Тетяна Штапова
Вітаю!
Ваша дівчина була відвертою з вами, але ця щирість не хоче бути вами прийнятою. Ви не можете відродити любов у іншої людини, а ось любити і дарувати любов можете. Це можливо якщо у вас є що дарувати, і якщо вона готова її приймати, даючи на те згоду, але можливо вона не хоче, не може...
Маю припущення, що і вам, і їй потрібна ця відстань, пауза щоб розібратись з собою і не мовтузити один одного своїми невдоволеннями, надмірними очікуваннями. Іноді до дружби, до стосунків треба дозріти, набратись ресурсів щоби було що віддавати і чимось хорошим, теплим, ніжним ділитись! Використайте цей час і простір для власного наповнення, осмислення!