Почему заведующая обращается ко мне девушка, девочка?
Добрый день. Заведующая отделением обращается ко мне на работе девушка, девочка, или когда ищет спрашивает: где вот эта девочка, новая, ходит тут. Я работаю уже 3 года, ко всем другим сотрудникам она обращается по имени. Я на планерке нашей объявила еще раз как меня зовут, она продолжила называть меня девушка.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня
Нажаль ви потрапили в типове радянське відношення, яке присутнє в організаціях, частіше всього державних. Коли відсутня культура спілкування. Що з чим робити це залежить в певному сенсі від того наскільки ви знаходите в собі ресурс відстоювати свої кордони і стояти на своєму.
Оскільки ви заслуговуєте відповідного відношення.
Крім того можна спробувати йти через керівництво для регулювання відношення.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю вас.
Ви можете також спробувати ігнорувати, коли вас кличуть "дєвочка". Нагадайте тій пані як до вас звертатись і відгукуйтесь лише на цю форму.
У якій формі це зробити (більш суворій чи жартівливій) краще знати вам, враховуючи ваш статус, особливості характеру вашого та завідуючої.
В будь-якому разі ви не маєте терпіти таке відношення до себе. Такий окрик принижує вашу гідність, знецінює професіоналізм та навіть позбавляє вас особистості в тій середі, де ви працюєте.
психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Почему так ведет себя заведующая? Скорее всего, низкий уровень культуры.
Как вам вести себя зависит от того, насколько вы можете выставлять границы на работе и чем вам это обернется. Тут уже только вы знаете, кто на каких правах там, какие отношения в коллективе и что можно позволить себе без риска потерять работу, а что нет.
Выше правильно написали, вы можете просто не реагировать на "девочка". Только на имя или имя-отчество.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю!
Це дійсно може бути низький рівень культури, можливо зневаги чи взагалі якісь її проекції. Я пропоную вам перевести вашу невдоволеність в форму гумору. Коли вона шукає девочку, дівчину, то скажіть, що всі девочки в дитсадках чи в школах. А тут на роботі є жінки з іменем! Вам важливо витримати це. Чи готові ви бути не дівчинкою поруч з нею, зі своєю позицією? Якщо вона гумору не зрозуміє, то важливо прямо сказати і підкреслити, що вас не потрібно називати дівчинкою і що це дуже зневажливо і вазагалі йде всупереч усім трудовим інструкціям, можете ще сказати що форма гражданочки сюди ж.
Розумієте, на її форму агресії - треба проявити свою, яка по суті буде вас захищати!
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
ПОЧЕМУ ЗАВЕДУЮЩАЯ ОБРАЩАЕТСЯ КО МНЕ ДЕВУШКА, ДЕВОЧКА?
Добрий день. Причини такого відношення до вас знає лише вона. Ми по лише вигадувати чи вгадувати причини. Вам важливо зконцентруватися на тому,що ви хочете з цим робити. Кожен раз нагадувати ваше ім'я і не обов'язково чекати цього випадку. Ви можете підійти до неї і провести ситуацію.
психолог онлайн
Здравствуйте!
В данном случае есть смысл просто методично "дрессировать" шахиню - напоминая ей, можно и в шутливой форме, что девушку вообще-то зовут...
Предположу, что со стороны заведующей отделением кроме "забывания" имени присутствует еще много чего неприятного - например игнорирования, манипуляции, обесценивание?
Есть неплохой фильм "Дьявол носит Prada" (2006) - в нем, кроме всего прочего, показано и подобное неуважительное отношение к сотрудникам главного редактора журнала мод - с "забыванием" имени, цель которого ОБЕСЦЕНИТЬ личность данного человека. Рекомендую посмотреть - может что-то из него отзовется.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку!
цитата:
ПОЧЕМУ ЗАВЕДУЮЩАЯ ОБРАЩАЕТСЯ КО МНЕ ДЕВУШКА, ДЕВОЧКА?
Хочу уточнити, Вас цікавлять лише причини того, чому вона в такій формі звертається?
Щоби прояснити ситуацію
цитата:
Заведующая отделением обращается ко мне на работе девушка, девочка, или когда ищет спрашивает: где вот эта девочка, новая, ходит тут
, потрібно з'ясувати, як Ви реагуєте і що відчуваєте, коли вона впродовж 3-х років уникає називати Вас за ім'ям? Тим самим, що вона транслює Вам і демонструє колективу?
Одного разу Ви наважились заявити про себе -
цитата:
Я на планерке нашей объявила еще раз как меня зовут, она продолжила называть меня девушка.
Однак в реальності нічого не змінилось.
Як Вам, здається, чому так?
Що не спрацювало?
До яких подальших дій можете вдатися? Тут варто зауважити, що піди Ви на конфронтацію - це може мати небажані для Вас наслідки. Чи готові Ви зустрітись з її агресіює? З ігноруванням і знеціненням Ви уже зустрілись. А чи маєте впевненість і рішучість відстоювати власні психологічні кордони?