Як зрозуміти що я нарцис? Або що є біполярний розлад першого типу
Раптово стала відчувати занадто багато "я" в розмові від себе. Стало нецікаво слухати інших людей, виділяти на них час в цілому. Зміни настрою, зміна енергійності без наявних на те причин. Відчуття агресії нізвідки.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня,
Варто пам'ятати, що нарцисизм — це не лише про постійне "я", а й про набір рис, які проявляються в поведінці. Якщо хочете, спробуйте вести щоденник власних спостережень протягом хоча б місяця. Занотовуйте події, ваше ставлення до людей, думки та емоції. Потім можна буде повернутися до цієї теми з уже конкретними спостереженнями.
Щодо біполярного розладу, тут для виявлення треба до психіатра. Бо треба саме ваховий спеціаліст.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку!
цитата:
ЯК ЗРОЗУМІТИ ЩО Я НАРЦИС? АБО ЩО Є БІПОЛЯРНИЙ РОЗЛАД ПЕРШОГО ТИПУ
Самотужки навряд чи вийде.
Питання настільки важливі, глибокі, грунтовні і відповідальні, що ставитись до них похабцем або на звичайному побутовому рівні буде не тільки помилково, а й навіть шкідливо.
Наприклад, нарцисичні прояви в тій чи іншій мірі притаманні всім людям. Інша справа нарцисичний розлад. Шкода від нього очевидна.
Так само із біполяркою. Зміни настрою у пересічної людини - нормальне явище. У випадку з розладом амплітуда коливань стану і настрою вражаюча. І це тільки йдеться про один аспект з багатьох інших.
цитата:
Поміркуйте, можливо варто звернутись до психолога індивідуально і розповісти про свій актуальний стан - думки, емоції, відчуття в тілі.
Завдяки цьому знайти вірогідний зв'язок з обставинами життя, значимими взаєминами, реалізацією бажань і потреб...
Тоді картина буде більш цілісною, що дасть змогу зробити виважені висновки.
Зрештою, стане зрозуміло, чи достатньо буде контакту з психологом, чи знадобиться консультація психіатра.
Відредаговано автором 20-09-2024 10:44:47
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю!
У вас може бути нарцисична травма і ніяк не розлад. Якщо було мало уваги, відзеркалення, то психіка хоче добрати свого, бути почутою, побаченою, проявленою. Тому не спішіть з висновками.
Для підтвердження чи спростування будь-яких діагнозів потрібна консультація у психіатра і бажано у декількох.
Зазвичай нарциси не шукають причин непорозумінь у собі, вони «ідеальні» у власних відчуттях і прописують свою патологію іншим. Здорові люди завжди мають сумніви і це є маркером здорового відображення психіки, а нездорові не мають.
Відредаговано автором 20-09-2024 12:06:52