Залишити одну чи бути разом
У відносинах 2 роки, зараз на відстані. І вона не може зрозуміти кохає мене чи ні. Її поки залишає зі мною як вона каже, ностальгія, як нам було добре. А зараз їй там без мене добре, бо в нас були складні відносини за останній рік. Чи залишити її одну, що б вона зрозуміла кохає мене чи ні. Чи бути разом з нею і допомогати в складний час?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
А зараз їй там без мене добре, бо в нас були складні відносини за останній рік.
Вадим, доброго ранку. А Вам як зараз? Що відчуваєте до дівчини? Ви б хотіли продовжувати відносини?
цитата:
Чи бути разом з нею і допомогати в складний час?
Їй потрібно, щоб Ви допомогали і були разом?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго ранку, Вадиме!
цитата:
Чи залишити її одну, що б вона зрозуміла кохає мене чи ні.
Про дівчину в загальних рисах зрозуміло - їй зараз добре, з Вами підтримує зв'язок наче по інерції. А що з Вами?
Чого прагнете Ви, враховуючи
цитата:
були складні відносини за останній рік.
? Складнощі вже подолали? Розбіжностей позбулись?
цитата:
Чи бути разом з нею і допомогати в складний час?
Разом - цея як, адже ви на відстані?
Поміркуйте, уявіть, в чому може виражатись Ваша допомога? Особливо в ситуації, коли
цитата:
вона не може зрозуміти кохає, чи ні
Чи не буде схожа Ваша допомога на нав'язування себе?
Як свідчить досвід, відстань багато чого прояснює у відносинах між людьми.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371666 для Тетяна Штапова
Відчуваю що хочу бути з нею. Я б хотів продовжити відносини.
По їх словам, зараз їй просто зручно зі мною, може попросити допомоги, виговоритися, або коли їй скучно.
психолог онлайн
Доброго дня.
Цікава поставновка питання у Вас. І колеги вище вірно підмічають, а як Вам в стосунках? Як Ви переживаєте і сприймаєте її відношення?
цитата:
По їх словам, зараз їй просто зручно зі мною,
- чи влаштовує Вас така її мотивація стосунків?
цитата:
Чи бути разом з нею і допомогати в складний час?
- звучить наче Ви намагаєтесь зрозміти як буде "правильно" і потрібно їй, але тоді питання а потрібна їй Ваша допомога для чого?
І взагалі важливий момент того, а для чого Вам ці стосунки? На поверхні ніби зрозуміло, відчуваєте що хочете бути з нею, але якщо глянути ширше і глибше - що є для Вас у цих стосунках?
психолог онлайн
Как давно вы на расстоянии?
Видитесь ли? Если да, то как часто?
Как долго планируется это расстояние?
Вы пишите последний год были сложные отношения. В чем именно сложность заключалась?
психолог онлайн
цитата:
І Вас це влаштовує, бути для неї людиною, з якою зручно?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371719 для Тетяна Штапова
Та не влаштовує звісно, але така надія наче "а може все повернеться"
психолог онлайн
цитата:
Це надія на те, що Ви не будете докладати зусиль і виходити із зони комфорту, але станеться диво і дівчина знову Вас покохає. Звичайно, може бути все що завгодно.
Але враховуючи, що дівчині зараз і без Вас добре, живете ви з нею в різних країнах, вірогідність не дуже висока, що все складеться так, як Ви хочете, саме по собі. Вам варто шукати новий підхід до дівчини, запропонувати те, що їй потрібно, щоб отримати більше шансів на продовження стосунків, а не бути для неї зручним.
Відредаговано автором 24-09-2024 00:23:16
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371742 для Тетяна Штапова
Дякую, напевно треба її відпустити. Може через певний час, щось в неї зміниться в розумінні. У мене ще одне питання, ми коли розійшлись я за неї бігав так сказати, писав з різних аккаунтів, квіти присилав, але наче об стіну голову, а потім написав що все, більше цього робити не буду. І через день вона мені сама написала , що їй без мене важко. Пройшов певний час і я зрозумів що в її відносинах до мене нічого не змінилося. Навіщо вона написала мені тоді?
психолог онлайн
цитата:
ми коли розійшлись я за неї бігав так сказати, писав з різних аккаунтів, квіти присилав, але наче об стіну голову, а потім написав що все, більше цього робити не буду. І через день вона мені сама написала , що їй без мене важко. Пройшов певний час і я зрозумів що в її відносинах до мене нічого не змінилося. Навіщо вона написала мені тоді?
В ваших стосунках багато залежності один від одного, так як вони не є здоровими, на жаль. Це коли і в стосунках багато проблем, які не вирішуються, і без них важко. Напевно, вона не хоче Вас втрачати, тому що страшно залишитись одною, але і не готова докладати зусиль, щоб ваші відносини розвивались. Можливо, тримається ще за Вас, поки не зустріла іншого. Це припущення, а що насправді з дівчиною відбувається, знає тільки вона.