Як з цим боротися?
Раніше все було добре,але потім я переїхала в нове місто ,та почалися різноманітні плітки про мене та про моє життя,і пішла з соціуму
Боюсь навіть вийти на вулицю ,думаю що всі досі обговорюють мене,нещодавно я розказала правду дівчині,чий хлопець зі мною зраджував майже 2 роки,і мені страшно що після цього цей хлопець може зі мною зробити,кожен вечір мене трясе будто він увійшов у мій двір і хоче щось зі мною та моєю родиною зробити,це стосується не тільки цієї ситуації а взагалі я будто живу страхом що щось відбудеться постійні переживання,кожен день кручу все в голові,обдумую ,і це надає спокійно жити
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Анастасия Алексеевна Меркулова
Насколько большой город?
Вы там с кем живете?
По какому поводу начались сплетни?
И почему вы боитесь выйти на улицу?
Каких действий со стороны людей вы опасаетесь?
Почему вы думаете, что МЧ сделает что-то вам или семье?
Какие у вас с ним были отношения?
Если я правильно поняла, то 2 года он был в отношениях с вами и еще одной девушкой? Вы про нее знали, а она про вас нет?
психолог онлайн
Вітаю!
Співчуваю, що ваш страх і сором поки сильніші за вас. Ви вразливі до того, що думають про вас інші і зовсім не зрозуміло що ви самі про себе думаєте? З розказаної історії відчувається злість на партнера, якому ви зробили боляче і тепер боїтесь його злості. Він як і ви маєте право на свої почуття, але ви просто не витримуєте їх, гіперболізуєте все.
Вам здається, що ви маєте бути правильною і всім подобатись?) Це неможливо, навіть я зараз вам пишу і можу вам не сподобатись і розізлити вас, але я ризикую і проявляю свої почуття і розум щоб ви трішки відчули чиюсь небайдужість до власних стражданнь.
Здається, що ви весь час себе оцінюєте, проте потребуєте прийняття та безпеки для всіх своїх переживань. Чи є рідні, друзі хто може просто вислухати, підтримати вас?