Що робити в даній ситуації?
Як вчинити в цій ситуації?
У мене є подруга,назвемо її Катя.
Я б не назвала нашу дружбу ідеальною,але у нас багато спільних інтересів та схожі погляди.
Але,я почала помічати,що ми почали якось сухо спілкуватися і ініціатором стала вона.Наприклад говоримо ми про щось,я говорю,що зі мною сталось, як я себе погано почувала,а у відповідь — нічого .І це повторювалось декілька раз,одного разу я її запитала може вона щось відповість,але натомість вона сказала,а що вона має відповісти і взагалі вона втомилась.Але,коли ми побачили нашу знайому,Катя перша почала говорити з нею а та неохоче відповідала.Як,на мене, це якось дивно.В деяких моментах вона може знехтувати мною.
І взагалі мені здається, що я її чомусь почала дратувати.
Я хочу поговорити з нею на цю тему,але розумію,що якщо напишу - проігнорує,в школі запитаю,скаже,що я постійно щось вигадую.Я помічала все це,але останньою краплею став сьогоднішній день.
Я перед цим хворіла,а сьогодні прийшла в школу на деякі уроки.Заходжу в клас і бачу,що на парті,за якою ми сиділи лежать зовсім інші речі,питаю в однокласників що це таке,а вони кажуть що вона пересіла і хтось сказав що вона пересіла бо не хотіла заразитись від мене,(якщо так сильно заразитись не хотіла,могла б запитати як моє самопочуття і дізналася б що я вже не хвора,у мене тільки голос сів)чесно,я навіть не знала ,як на це реагувати,я була в шоці,прибрала речі з парти сіла і незнала,що робити.Тут вона заходить в клас навіть не поздоровалась,зразу почала говорити,щось типу,та у нашої спільної знайомої теж сусідка по парті не прийшла то вона й сіла і другий день тут сидить і взагалі вона думала,що я хвора.Я думала,що вона зараз пересяде але,ні сказала що всеодно зараз буде с/р і вчителька нас розсадить,урок пройшов с/р не було,я їй кажу: А ти не хочеш назад пересісти,якщо ти забула,то ми сидимо разом.А Катя каже:Навіщо? 1 урок залишився,вона не хоче назад пересідати.
Я незнаю,що в цій ситуації робити,я ж з нею кожен день в школі бачусь,як себе вести,що робити.
Але головна проблема не в цьому,я минулий рік і позаминулий майже завжди була одна і це жахливо,коли ти не маєш з ким кудись сходити,зробити спільний проект,просто перекинутись кількома словами.Замість цього сусідка по парті мене булила.
Я так була щаслива,що тепер в мене буде хоч якись друг в школі,але не довго раділа.
Як вчити в цій ситуації?

Відповіді психологів
Вы можете откровенно поговорить с подругой, сказать о своих переживаниях, про то, как важны вам эти отношения, дружба с ней и спросить, почему она так ведет себя?
Но, увы, это не гарантирует, что она ответит или скажет правду. И тут уже дело не в вас, а в ней. Понять, почему себя ведет так другой человек невозможно, если он сам не скажет.
По поводу нет подруг, был буллинг, то тут хорошо бы поработать с психологом и работаться в том, как вы строите отношения, как себя в них чувствуете.
Но поскольку вам нет 18, то на это нужно согласие одного из родителей.
Либо как вариант школьный психолог, если он есть и с ним можно говорить нормально