Я незнаю як вчити по відношення до «подруги»
У мене є подруга,назвемо її Анна
Я б не назвала нашу дружбу ідеальною,але у нас багато спільних інтересів та схожі погляди на багато речей.
Проте,я почала помічати,що ми почали якось сухо спілкуватися і ініціатором цього стала вона.Наприклад:говоримо ми про щось,я розповідаю, якусь таку певну ситуацію де б кожна нормальна людина сказала б, хоча б співчуваю,але у відповідь — нічого .І це повторювалось декілька раз,одного разу,я її запитала може вона щось відповість,але натомість вона сказала,а що вона має відповісти і взагалі вона втомилась.Проте,коли ми побачили нашу знайому,Аня перша почала говорити з нею, а та неохоче відповідала.Як,на мене, це дивно.В деяких моментах вона може знехтувати мною.І все-таки це були певні дзвіночкі на які я не хотіла звертати увагу.
І взагалі мені здається,що я її чомусь почала дратувати.
Я хочу поговорити з нею на цю тему,але розумію,що якщо напишу - проігнорує,в школі запитаю,скаже будь що і відмахнеться.Недавно,я почала помічала все це,але останньою краплею став сьогоднішній день.
Я перед цим хворіла,а сьогодні прийшла в школу на деякі уроки.Заходжу в клас і бачу,що на парті,за якою ми сиділи лежать зовсім інші речі,питаю в однокласників що це таке,а вони кажуть що вона пересіла і хтось сказав що вона пересіла бо не хотіла заразитись від мене,(якщо так сильно заразитись не хотіла,могла б запитати як моє самопочуття і дізналася б що я вже не хвора,у мене тільки голос сів)чесно,я навіть не знала ,як на це реагувати,(хоча,навіть якби знала не могла б сказати)я була в шоці,прибрала речі з парти сіла і незнала,що робити.Тут вона заходить в клас навіть не поздоровалась,зразу почала говорити,щось типу,та у нашої спільної знайомої теж сусідка по парті не прийшла то вона й сіла і другий день тут сидить і взагалі вона думала,що я хвора.Я думала,що вона зараз пересяде але,ні сказала що всеодно зараз буде с/р і вчителька нас розсадить,урок пройшов с/р не було,я їй кажу: А ти не хочеш назад пересісти,якщо ти забула,то ми сидимо разом.А Аня каже: Навіщо? 1 урок залишився,вона не хоче назад пересідати.
Я незнаю,що в цій ситуації робити,я ж з нею кожен день в школі бачусь,як себе вести?
Але головна проблема не в цьому,я минулий рік і позаминулий майже завжди була одна і це жахливо,коли ти не маєш з ким кудись сходити,зробити спільний проект,просто перекинутись кількома словами.Замість цього сусідка по парті мене булила.
Я так була щаслива,що тепер в мене буде хоч якись друг в школі,але не довго раділа.
Як вчити в цій ситуації?
Питання від: ; Вік: 16
Доповнення від автора
вчинити*

психолог онлайн
Добрий день. Поведінка вашої подруги пов'язана з тим, що підлітки, згідно вікового розвитку прагнуть бути як всі і поводитись, переважно як всі. А, оскільки, ви пишете, що у Вас більше немає друзів в класі, і навіть був булінг, подруга Аня, приймає позицію більшості.
Часто в такі ситуації потрапляють діти з низькою самооцінкою, батькі яких не проявляли належної уваги і любові до дитини.
Що робити в таких ситуаціях?
Якщо є булінг, обов'язково повідомити про це батькам, вчителям, звернутися до шкільного психолога.
Стосовно подруги, ніколи нікого неможливо примусити робити щось проти бажання.
Спробувати переключити увагу на навчання. Знайти улюблене заняття - танці, музика, малювання, вивчення мов, доречі, відвідуючи гуртки, ви зможете знайти нових друзів, набути впевненості у собі, покращити комунікативні навички, полюбити себе. Ви станете цікавою собі, і тоді зміниться і ситуація в класі, однокласники самі захочуть дружити з Вами.
Також можна працювати із психологом для підвищення самоцінності, розуміння як любити і поважати себе.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371910 для Тетяна Олександрівна
Дуже дякую за відповідь.
Мене булила лише одна дівчинка і цей булінг був моральним,але вона пішла з класу,тому Аня не приймає позицію більшості.
Я не можу комусь повідомити,тому,що якщо повідомлю батькам вони почнуть звинувачувати мене в цьому і після цього в суперечках згадувати про це і дорікати.І іншим говорити теж не варіант,бо не допоможе.
Я приділяю багато уваги навчанню і хоббі своє теж маю і людям все одно не цікава.
Я обовʼязково прислухаюсь до ваших порад. Але я не розумію як мені вести себе з Аньою,після цією ситуації.Робити вигляд що нічого не сталося?Але я не можу бо мені дуже образливо.Я думаю поговорити про це,але скоріше за все я нічого не досягну цим,бо вона почне говорити,наприклад:і що тут такого,що я вже геть якась і образиться.Я взагалі не розумію,чому вона так себе веде.Тому,як себе вести з нею в школі?Скажіть будь ласка
психолог онлайн
Caroline, Ваша подруга по описанию поведения - типичный токсичный нарцисс: обесценивает, ищет выгоду, игнорирует, унижает (пересаживанием), манипулирует обидами, врет и выкручивается ("и что тут такого").
Родители, судя по описанию их реакции на рассказ о проблеме:
цитата:
Я не можу комусь повідомити,тому,що якщо повідомлю батькам вони почнуть звинувачувати мене в цьому і після цього в суперечках згадувати про це і дорікати
тоже такие же - нарциссичные.
То есть подругу подобрали ПОД родителей, такую же деструктивную.
По-хорошему, советами в данной ситуации не обойтись - необходима работа с психологом по исцелению нарциссической травмы (низкая самооценка, самообвинения, позиция жертвы и пр.).
В чем помогут разговоры с такой подругой? Если она ни капли правды о своем поведении признать не в состоянии. Бесполезная трата времени и сил.
Таких людей из своей жизни нужно безжалостно вычеркивать. Несмотря на одиночество. Потому что даже ВМЕСТЕ с ними Вы все равно остаетесь ОДИНОКОЙ. Тогда зачем они Вам такие?
психолог онлайн
Caroline, стосовно Вашого запитання "Як себе поводити із подругою?" Прислухайтесь до себе, що Ви відчуваєте з цього приводу? Якщо у Вас є бажання підійти і поговорити з подругою, зробіть це, але обов'язково через "Я- концепцію", тобто "Мене турбує, що сталося?, чи могли б ми поговорити". Без звинувачень, якщо знов буде тиша, залиште і спробуйте прийняти цю ситуацію як є.
Але не залишайтеся наодинці зі своїми переживаннями, спробуйте знайти з ким можна поговорити, до кого звернутися.
Якщо ви відчуваєте образу, можна виписувати все, що ви відчуваєте на листі бумаги. Також ви можете намалювати те, що відчуваєте, не обдумуючи, все що намалює ваша уява. Побачите, ви відчуваєте полегшення.
Про те, що ви пишете, що нецікава людям. Ні, це не так, просто зараз немає поряд "своїх", тобто із схожим світоглядом і цінностями. Але вони обов'язково з'являться, тільки вірте у себе...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371921 для Павел Леонидович
Дуже дякую за відповідь
Але, як мені викреслити її зі свого життя, якщо ми навіть за однією партою разом сидимо?Як взагалі з нею контактувати?
Як вести себе з нею?
Я дуже хотіла з нею поговорити, навіть трохи думала,що за чим говорити,як при підносити,але вирішила що,це ні до чого не призведе.Але,залишити так,як є і робити вигляд немов,нічого не сталось,я не можу,плюс однокласники це приниження бачили і якщо я зроблю вигляд немов,нічого не сталося це лише принизить мене перед ними,покаже,що я безхребетна.І що тоді робити в такій ситуації?
Потому что даже ВМЕСТЕ с ними Вы все равно остаетесь ОДИНОКОЙ. Тогда зачем они Вам такие?
Я майже завжди була одна і я дуже не хочу повертатись у той стан,(коли мені не вистачало простого спілкування і я намагалась завʼязати дружбу з усіма,хто проявив до мене хоч якусь увагу),я більш ні з ким не зможу сісти бо всі вже як,дружать так і сидять.Але є вільні парти,я можу пересісти.Проте,не думаю що це хороша ідея,всі подумають,що я якась дивна та і це тупо принижують мене і пересідати повинна теж я.
психолог онлайн
цитата:
Дуже дякую за відповідь
Будь ласка.
цитата:
Як взагалі з нею контактувати?
Як вести себе з нею?
Я дуже хотіла з нею поговорити, навіть трохи думала,що за чим говорити,як при підносити,але вирішила що,це ні до чого не призведе
Так и есть. Ні до чого не призведе. Нарциссы легко врут и изворачиваются и не умеют быть искренними.
Но Вы можете с ней и НЕ контактировать. Вообще. Игнорировать ее присутствие. И думаю, что это будет ПРАВИЛЬНО и СПРАВЕДЛИВО.
цитата:
Але, як мені викреслити її зі свого життя, якщо ми навіть за однією партою разом сидимо?... Але,залишити так,як є і робити вигляд немов,нічого не сталось,я не можу,плюс однокласники це приниження бачили і якщо я зроблю вигляд немов,нічого не сталося це лише принизить мене перед ними,покаже,що я безхребетна.І що тоді робити в такій ситуації?
ВЫЧЕРКНУТЬ нужно на уровне чувств, эмоций, стать к ней безразличной, как будто бы она для Вас умерла психологически, как личности ее для Вас НЕ существует. Учитесь так делать - в жизни очень пригодится с подобными токсичными личностями, с ними только так и нужно поступать, они на это заслуживают.
И правильно говорите, что делать вид, что все в порядке нельзя. НЕ в порядке. Но поймите важное: когда Вы ее вычеркните из своей жизни - это и будет ПОСТУПОК, достойный уважения. Не доказывать кому-то что-то, а просто взять и ВЫЧЕРКНУТЬ. И в качестве подтверждающего это вычеркивание действия:
цитата:
Але є вільні парти,я можу пересісти.Проте,не думаю що це хороша ідея,всі подумають,що я якась дивна та і це тупо принижують мене і пересідати повинна теж я
так как, как раз это и есть прекрасная идея: ОТСЕСТЬ от нее, как от чего-то неприятного, как от "заразной", зараженной ядом нарциссизма. Показать ей и всем остальным, что даже сидеть рядом с ней Вам ПРОТИВНО.
И унизительно будет именно ЕЙ. Увидите.
Только пересаживайтесь с ДОСТОИНСТВОМ, с ГОРДО поднятой головой. А не опущенной. Достоинство ВНУТРИ человека. И если сам человек НЕ унижается, то НИКТО его унизить не сможет, даже обзывая его. Если Вы НЕ принимаете внутренне эти обзывательства, они к Вам НЕ пристают.
цитата:
Я майже завжди була одна і я дуже не хочу повертатись у той стан,(коли мені не вистачало простого спілкування і я намагалась завʼязати дружбу з усіма,хто проявив до мене хоч якусь увагу)
Но Вы же не какая-то попрошайка, унизительно выпрашивающая общение!?
И, как я и говорил, Вы и так ОДНА, уже сейчас - с унижающей Вас псевдо-подругой (ведь понимаете, что она лицемерка и только делает вид, что дружит? Да и все это понимают, я уверен) - так что терять Вам нечего. Все уже потеряно. Что будете сохранять?! Видимость отношений, видимость дружбы?
Відредаговано автором 28-09-2024 03:44:56
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371926 для Павел Леонидович
Прям зовсім ігнорувати?Нічого не говорити і не відповідати?Якщо я так зроблю,тоді хтось почне питати, а чому ти не розмовляєш,ігноруєш?Що сталося?І в такому випадку скоріше повірять їй, а не мені.
Але можливо так і тебе робити,бо поза школою, на наступний день я побачилась з нею і вона почала як ні в чому не бувало розповідати як вони там щось з тією дівчинкою розмовляли на уроці як їй смішно було, у мене склалось таке враження,що вона з нею прям дружить,хоча це не так,а я просто знайома якась,отже для неї нічого не сталось такого але,для мене сталось все.
З пересіданням,я не думаю що це хороша ідея, класна керівничка це одразу помітить,почне розпитувати і мирити нас,моя «подруга» скаже,що ми не сварились,це мені в голову щось зайшло,і скоріше за все, вона мене назад пересадить,а хтось з однокласників викине фразу типу такого:Що бунт не удався?
І моя проблема в тому,що я майже завжди знаю що на таке відповісти,але в такі моменти, у мене немов голос відключається і стає тремтячим.
Але я не можу зрозуміти,чому тільки до мене вона так почала відноситись?З іншими вона не так себе веде, навіть з деякими може вести себе як їхня собачка(вибачте за порівняння ),постійно їм щось говорити,старається привернути їхню увагу.
Хіба у мене на лобі написано,що мене можна ображати?
І якщо я так перестану спілкуватись,то мені не буде з ким їхати у поїздку з класом.Але їхати теж не варіант,бо тоді вона знову буде намагатись більше контактувати з тими дівчатами а я буду лишньою,але якщо я не поїду тоді всі зрозуміють причину і можливо це буде виглядати немов,я дала слабину прогнулась під неї.
І ще я побачила,одна таку дивну рису,в минулому році у нас була нова вчителька і вона питала кожного як вони хочуть щоб їх називали,(яка версія імені повна чи неповна)і я сказала що хочу повною,але мені всі звали скороченою,як і всіх і та дівчинка яка мене булила це підхватила і почала мене такий уїдливим тоном називати. Аня теж недавно в 50/50 випадках почала так до мене звертатись,але не таким тоном.
І не вона така одна, з минулими людьми,якими я дружила спочатку все теж було добре, а потім починався холод і я починала їх дратувати.Тоді виходить,я з людей нарцисів роблю?Або розкриваю цю їхню сторону у всій красі?
психолог онлайн
Зробити з людини нарциса - неможливо, а от проявити - так. Думаю, у Вас це добре виходить. І знаєте чому?
Тому що Ви ЗВИКЛИ з дитинства займати позицію жертви і головна Ваша емоція - це страх. Боїтеся усього: що скажуть, як відреагують на мої слова або мою дію інші - вчителька, учні, подружка? А нарцисичні люди дуже розуміються на емоціях інших та знають слабкі сторони людей. А якщо Ви - підставляєтеся самі, входите в цю роль, то як вони пройдуть повз Вас? Для них просто святий обов'язок вкусити Вас та побулити. Бо вони це люблять.
Щодо подружки, то ймовірно вона просто трохи нарцисична, але слабка морально людина - й переймає відношення до Вас інших, не хоче від них відрізнятись, щоб не попало і їй. Для самозахисту та від слабкості.