Що робити якщо чоловік намагаєтьться тотально все контролювати?
У чоловіка абсолютна ревнивість. Перечитує всі переписки, перевіряє всі пошти, всі мої сторінки в соцмережах. Деякі видалив, бо вони йому не подобались. При тому, що я вела соцмережі для заробітку. Сторінки були комерційні. Перевіряє всі мої дзвінки. Скільки і куди я дзвонила. Скільки тривала розмова. Раніше міг приспокійнісінько втрутитись в розмову чи переписку третім. Якщо в переписці, то від мого імені. У мене є фізична скринька на пошті і на днях я помітила, що навіть від неї ключ він перев'язав на свою зв' язку ключів. При тому що там буде лише для мене документація. Мені здається, що я б збожеволіла б якби перевіряла б щодня стільки посторонньої інформації. Інше що турбує, що якщо я хотіла б пройтись прогулятись з кимось, то він має бути присутній. Я малюю на замовлення і якщо я маю зустрітись з клієнтом, то я маю або брати його з собою, або він вважає, що і сам упораються, щоб взяти замовлення чи віддати готовий виріб, без мене. Із за цього було нераз багато непорозумінь але все одно продовжується. Додому я нікого запросити не можу, ні друзів, ні родичів. При тому що будинок я допомогла будувати. В ітозі подруг у мене не лишилося зовсім, а друзів можна перерахувати на пальцях однієї руки. З родичів зі мною спілкуються тільки найрідніші. Я не знаю що робити в цій ситуації. Ми не розписані але є спільне майно. Я не проти була б викупити будинок, наприклад. Ще я створила кілька онлайн магазин биків. Він переконував, що нічого не вийде, тільки викинуті гроші. Через деякий час один з магазинів вистрелив. Я зраділа, він був на роботі, я зробила скін і відправила йому з тим, що '' ну хто в мене не вірив? '', а назавтра магазину не стало. Я зв'язалась з адміністрацією щоб дізнатись, що трапилось і мені повідомили про видалення з мого боку. Запропонували почати все з початку. Почала, тільки тепер вже потай від нього. І це теж додає страху, що якщо розверну активні дії, то він знищить усі сторінки і магазини одним махом. Одразу скажу паролі, аккаунт міняти пробувала. Навіть якось все за один раз поміняла в сервісному центрі. Прийшла додому. Поклала ноутбук, поки пішла приготувати чай, він розкрутив ноут і підключив жорсткий диск до свого компа. Я якраз його за цим застукала. Весь час намагається ставити умови або він, або... моє бажання. Сюди можна підставити будь що. В останній раз по суті це він сказав по відношенню до мого батька. Я розповіла, що у батька почало накриватись серце, і я буду збирати гроші на операцію. Він же розкричався, заявив що це марна трата грошей і що якщо я так вчиню, то можу збиратись геть. Що порадите?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вітаю
Коли читала Ваш лист, на думку прийшов образ великого змія, який повільно накидає кільце за кільцем на свою жертву, стискаючи її в своїх обіймах. Бідолашна ще намагається звільнитися, але стає все слабкішою , і вже невдовзі, зовсім не зможе чинити опір. І тоді змій поступово почне заковтувати її.
Сумний кінець, як для мене.
Хоча, може та тваринка навпаки, почуває себе непогано: їй дуже подобаються такі сильні, надійні обійми. Можливо, для неї така поведінка змія є проявом великої любові, близкості.
А як Ви, Либідь , вважаєте, що між ними відбувається? Тваринка відчуває, що це шлях в один кінець чи вона знаходиться в " любовному дурмані".
"Що порадите?"'- "збиратись геть"
психолог онлайн
Уверен, что и сами прекрасно знаете, что делать.
Жизни с ним не будет, а смерть вполне возможна - психологическая и духовная так точно.
Психопатистый парень. А Вы - его собственность. У дезадаптивных психопатов обычно именно такое отношение к близким.
Что же останавливает от ухода?
Материальное? Дом и прочая чепуха? А если на одной чаше весов будет это, а на другой - Ваша жизнь?
Что выберете? Или считаете, что все не так уж и страшно?
Відредаговано автором 27-09-2024 21:48:31
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Я не знаю що робити в цій ситуації.
Здається, знаєте. Проте не наважуєтесь.
А з тієї розвилки, де Ви зараз, всього два шляхи: або на волю, або у пекло.
Хоча, судячи з опису ситуації, Ви же однією ногою ледве не в пеклі.
Спробуйте себе запитати, що Вас так туди манить?
Якщо самотужки не вдасться знайти відповідь, тоді запрошую на зустріч з психологом.