Хлопець сидить на секс знайомствах
Ми з хлопцем вже 3 роки зустрічаємось. З них 2 роки живемо разом . Я почала замічати,що за цей період він заходить на сайти секс знайомств,але нікому не пише .
Скажіть будь ласка чи мені є повід переживати через це ? Чи я себе дарма накручую?
Справа в тому, що ми вже говорили на ту тему і не один раз. Він пояснював ,що йому в моменті хочеться просто зайти і подивитись що взагалі пишуть на сайті або просто йому цікаво.
Я пояснювала ,що мені дуже боляче і не приємно від того. Він казав , що більше цього робити не буде . Але все знову повторюється.
Я його люблю і не хочу розривати стосунки,бо по факту як зради такої не було.
Але для мене особисто це сприймається вже як зрада або не вірність. Бо я починаю думати,що він там шукає інших або ще не оприділився.
Бо туди ж не просто так заходять. Я йому це теж казала.
Мені цікаво взагалі для чого чоловіки ,які в стосунках заходять на такі сайти? Чи це означає що він не любить і це є ознакою не вірності і не серйозності? Чи він мене тримає за дурепу і я для нього просто як запасний варіант?
Я питалась в нього чи щось йому не вистачає а стосунках чи хотілось би щось додати або змінити. Він каже ,що його все влаштовує. Ми часто говоримо,коли трапляються якісь конфлікти між нами.
Мені каже ,що любить мене і більше нікого іншого окрім мене не уявляє біля себе в майбутньому. Що я йому потрібна. Але ці дії для мене показують протилежне. Хоча в деяких інших речах справді видно що він мене любить.
І я заплуталась.Бо через цей внутрішній конфлікт я не можу бути в цих стосунках,але і припиняти їх чи обмежувати його в чомусь чи міняти його я не хочу, бо люблю його.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
А как вы сами думаете - есть повод для беспокойства?
Будет ли мужчина, который ценит и любит свою женщину, бродить по секс знакомствам и игнорировать то, что его любимую это задевает?
Мне кажется, вы сами ответ знаете, но боитесь в этом признаться себе. Потому что потом придется что-то с этим делать - то ли расставаться, то ли постоянно жить в тех переживаниях, в которых вы сейчас.
Вам какой вариант страшнее?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371980 для Валентина Михайловна
Мені два варіанти є болючі. Мені дуже болить і важко це все перенести.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371980 для Валентина Михайловна
Я би хотіла щоб цього не було,щоб він перестав це робити або сказав всю правду . Або відпустив мене ,якщо хоче це робити далі
психолог онлайн
А зачем ему отпускать вас? Удобно же - и вы есть, и спокойно можно искать другие варианты, смотреть других девушек. И даже не таиться.
Тут вам выбирать уже и отстаивать границы.
Что вы боитесь потерять в лице МЧ?
Почему так долго терпите его поиски непонятно чего на этих сайтах?
Кстати, а как вы знаете, что он никому не пишет? И ни с кем не встречается?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371983 для Валентина Михайловна
Я можу в любий момент коли захочу при ньому взяти його телефон і подивитись що мені треба так само і він. Або до комп'ютера.
Хіба може видаляє переписки. Незнаю. Цього вже не можу знати. Але коли я це замітила найперший раз переписок не було ніяких. Він ще тоді не знав ,що я знаю за це.
Що цікаво, для нього зрада вважається тільки тоді ,коли ти комусь напишеш або зрадиш фізично. Його колишня дівчина зрадила.
Раніше він зберігав багато років сторінки дівчат ,заходив на них . Зараз цього не робить. Каже,що це все сприймає зовсім по іншому і нікого там не шукає .Каже ,що ні про кого іншого не думає. Що для нього це нічого не означає і не важливе. Що це була як звичка, де він не автоматі це робив . Що він нічого не уявляв з ними .
Я розумію,що в кожного своє поняття зради і вірності, але для мене вірність - це коли в тебе нема таких бажань заходити на такі сайти чи сторінки. Бо ти любиш і нема потреби в інших.
Він вкладається в мене фінансово чи робить інші дії. Але ця ситуація вбиває .і робить боляче .
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371983 для Валентина Михайловна
А з дому він рідко коли виходить. Якщо йде до друзів, то він мене кличе і хоче щоб ми пішли разом .