Що роботи, як взагалі почати щось роботи?!
Доброго часу доби, сподіваюсь все й справді конфіденційно, мене звуть Андрій, років мені 15, та скоро 16, не зважаючи на мій вік я відчуваю себе набагато старшим, мені подобаєтся це, але через це я не маю друзів бо мені важко їх зрозуміти та сприйняти, тому я самотній, мені важко і досить тривожно від цього.
Я мало чим займаюсь, але люблю слухати та створювати музику, а також стараюсь написати книгу, але читати не дуже люблю, лишень історію, як новітню так і давню, а також хочу почати знімати кіно, кіно я теж люблю.
Та мені постійно щось заважає, здається я близький до ідеалу, але в одну мить все не те.
Я часто про ідеал, тай не тільки, думаю я про всеу, але недавньо так часто що не помічаю як плине час, думки мої часто не добрі, суїцидальні були, інколи зникають, а потім знову з'являються, але навіть у цій справі я б хотів зробити це якось цікаво, до прикладу повіситися на вербі, над водою, чому на вербі?
Тому що це дерево є у моїй фамілії, я Вербицький, чи Вербник, як Коперник, але ні, чи може Вербич, або Вербак, думайте самі.
Або відправитися у Францію та зістрибрути з тієї великої вежі у Парижі назву якої я забув.
Чи пристрелити себе заздалегідь розігравши милу сцену, можливо у справжньому театрі на очах у людях, справжніх людях.
Що ж...
А ще зовсім недавно з'явилися думки про убивство усієї своєї сім'ї, а потім утекти чи вбити себе думаючи про те що від цього буде легше, але ви не хвилюйтеся, це лише думки, а сам я на це не здатен, у мене є така річ що не дає то зробити, я навпаки дуже хороший син та брат, відаю усень за для них, але водночас я нічого не відчуваю, справді нічого, досить давно загинула бабця по лінії вітчима, хвороба рак, я нічого не відчув, моя сестра теж хворіла, я теж не відчував нічого, або ж відчував, я не пам'ятаю, але батьки казали що я молився, так я стараюсь бути набожни, а ще вітчим на фронті, на нулі, я мав би хвилюватися та я нічого не відчуваю, а ще за все життя мені ніхто не подобався, але більшість моїх однолітків мали перше кохання і я мав би заздрити, але я нічого не відчуваю, я відчуваю лише злість, інколи досить часто, його багато, а також незрозумілу ностальгію, особливо коли слухаю пісні, тугу по невідомому, тривогу, страх, огиду, але й позитивне є, я можу посміятися з людей коли у них все добре, я спостерігаю за ними і частенько бажаю щоб у них все було добре, вони виглядають щасливими, я можу відчути просто спокій на душі коли знову ж таки слухаю музику, я можу відчути розслабленість коли засинаю, або знаходжусь у теплій ковдрі, я люблю спати.
І можливо через це я і такий лінивий, мені дуже важко дається навчання, окрім історії, важко, я не можу вчитися як і творити, все заважає, постійно відволікаюсь, думаю не про те, або просто нічого не розумію, зовсім нічого, таке у мене часто, я часто зовсім нічого не розумію, але я при тямі і все пам'ятаю, мова пішла про те і я ще хочу сказати про те що я дуже сильно недовірливий, мені є що таїти, але це не серйозні речі, як то пісні із нецензурною лексикою, або нотатки з ідеями, думками щодо книги чи фільмів, чи навіть розклад занять, я часто усе ховаю, на кожен пароль ще пароль, часто дуууже хвилююсь через це, мені важко.
Чесно кажучи, я рахуючи це досить логічним завершення, гадаю це все, але можливо і ще щось є та я не згадаю бо у голова болить.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Доброго дня, Андрію.
Те, що Ви написали, показує, що Ви багато думаєте і намагаєтеся зрозуміти себе та світ навколо. Це нелегкий шлях, особливо коли думки такі важкі й тривожні. Ви згадали про почуття самотності, тривоги, злість і роздуми про життя та смерть. Це серйозні теми, які потребують уваги й підтримки.
Перше, що я хочу Вам сказати: Ви не самі в цьому. Багато людей у Вашому віці (та й старших) переживають подібні думки, і це не означає, що з Вами щось не так. Ваші переживання — це сигнал, що варто звернутися до спеціаліста, який допоможе розібратися з почуттями, злістю, тривогою і тим тиском, який Ви відчуваєте.
Я дуже раджу Вам поговорити з психологом або звернутися на одну з гарячих ліній підтримки, де можна отримати безкоштовну консультацію: 7333 або 5522. Важливо не залишатися з цими думками наодинці. Ви вже зробили важливий крок, написавши тут, і це говорить про Вашу готовність шукати допомогу.
Щодо того, як "почати щось робити" — почніть з маленьких кроків. Визначте одну річ, яку Ви хочете зробити сьогодні або завтра, і зробіть її. Не треба змушувати себе бути ідеальним. Дозвольте собі бути собою — зі своїми думками, сумнівами та пошуками.
Ви ще дуже молодий, попереду у Вас багато можливостей, і важливо не тиснути на себе. Дайте собі шанс отримати допомогу, дайте собі шанс розібратися в тому, що Ви відчуваєте.
З повагою і підтримкою, Оропай Дар'я