Хлопець хоче сексу з іншими дівчатами,що з цим робити?
З хлопцем живемо 2 роки разом.Познайомились в доволі юному віці,згодом почали відносини.Ми з партнером дуже відкриті один до одного,говоримо про наболівші проблеми.
От і він вирішив відкритися мені.Перші пів року відносин все було чудово,тоді,як я дізналася з нашої розмови згодом,він навіть не думав про інших дівчат і тим більш не задумувався про них в сексуальному плані.
Згодом зʼявилась думка ,що він хоче спробувати це з іншою.Якщо бути точнішою,навіть не думка,а фізичне бажання.По його словам,з кожним днем,це фізичне бажання ставало все більшим і наразі воно є.Як він каже ,що просто ідучи по вулиці і глянувши на якусь дівчину ,одразу зʼявляється сильне фізичне бажання.
Але головою він розуміє,що він мене кохає і хоче продовження відносин і якщо він зрадить все те ,що ми будували,піде на дно.В цій суперечці між самим собою,він ще досі.Каже ,що стає все складніше і що не знає,чи витримає так років 3-5.В сексі у нас все добре,нам обом все подобається,чому тоді хотіти когось іще?
В ліжку я в нього перша,а от він у мене другий,тому він нього чую докори,:”Навіть ти щось інше спробувала а я ні“.
Порівнював цей стан,навіть, з солдатом якого допитують.
Солдат розуміє,що він не здасть своїх,через принципи,або через щось інше,але коли починають мучити фізично ,солдат розколюється,бо не витримує.
Зараз думаємо йти до терапевта,але я вже й не знаю,чи реально вирішити цю проблему взагалі?Чи в такій ситуації треба тільки розходитися?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Ви зараз в дуже складній ситуації, і я розумію ваші почуття невизначеності та розгубленості. Те, що ваш партнер розкрився, безумовно, важливо для вашої відкритості у стосунках, але це також піднімає непрості питання, які можуть викликати біль і тривогу.
У рамках терапії прийняття і відповідальності (ACT), ми часто говоримо про те, що наші думки та бажання — це лише частина нашого досвіду, вони не завжди визначають нашу поведінку чи наші цінності. У вашому випадку, ваш партнер стикнувся із внутрішньою суперечністю — його бажання не збігаються з тим, що для нього насправді важливо в стосунках. Він відчуває фізичні потяги до інших жінок, але розуміє, що любить вас і не хоче руйнувати ваші стосунки. Це непросто, але це й не означає, що стосунки приречені.
У таких ситуаціях допомагає повернутись до основ — які цінності є важливими для кожного з вас? Що для вас обох є основою стосунків? Часто це питання не стільки про самі бажання, скільки про те, як ми з ними справляємось і що обираємо робити на основі наших цінностей.
Ваш партнер може працювати з тим, як впоратися з фізичними бажаннями, не даючи їм керувати своїми діями. Це також може бути шансом для вас обох заглибитися у свої потреби в стосунках. Можливо, терапевт допоможе вам разом знайти шлях, як побудувати більш міцну основу для майбутнього. Важливо, щоб ви обоє зрозуміли, що працювати над стосунками — це не про уникнення проблем, а про готовність дивитися їм в очі разом.
Звісно, рішення про те, чи варто продовжувати стосунки, чи ні, залежить від вас обох. Але якщо є бажання працювати над цими викликами і не втрачати те, що ви маєте, терапія може стати дуже корисним інструментом.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечора!
По-перше, тут би не завадила психологічна консультація як для кожного з вас індивідуально, так і для Вас із хлопцем парою.
Вам - щоб розібратися, чого Ви хочете від стосунків та що для Вас є припустимим і ні, де пролягають для Вас кордони між Вами та хлопцем, між вашою парою та іншими людьми, і з цього вже робити висновок, чи життєздатні для Вас нинішні стосунки. І чи ок для Вас буде 3-5 років знати, що сексуальна напруга у хлопця для нього є перешкодою будувати відносини з Вами.
Хлопцю - щоб з'ясувати корені власних бажань. З одного боку, в нього може бути підвищене лібідо через особливості громонального фону (тоді може знадобитися допомога ендокринолога). Можливо, у вас з ним не співпадають сексуальні темпераменти (комусь треба більше сексу і різноманіття в ньому, комусь менше), і тоді допоможе або парна консультація у сексолога, або розставання.
З іншого, я бачу яскраво виражену психологічну проблему саме в хлопця, бо його самоцінність залежить від того, скільки в нього було сексуальних партнерок. Установка, що мати за своє життя секс з однією жінкою це гірше чи менш круто, ніж з кількома, заважає йому насолоджуватися стосунками з Вами і змушує його нижче оцінювати себе як чоловіка. Тому він і заздрить Вам, що у Вас було два партнери, а в нього лише Ви. З цим йому можна порадити звернутися по індивідуальну терапію до психолога, щоб він відчув себе впевненіше і розставив пріоритети, що для нього важливіше: якість відносин саме з Вами чи урізноманітнення сексуального життя за рахунок набуття нового досвіду з іншими.
психолог онлайн
Ситуація складна. І питання, наскільки Ви готові це прийняти.
Якщо хлопець хоче сексу з іншими жінками, то і Ви маєте право на секс з іншими хлопцями.
Якщо він згоден, що і Ви теж підете з ким - то кохатися, тоді дайте йому і собі такий тиждень, де кожен робить те, що хоче саме цей тиждень.
.А коли тиждень закінчиться, подумайте чи варто Вам продовжувати ці стосунки, можливо хлопець насититься і ця проблема більше ніколи не підніметься.
Зазвичай чоловіки у своїй голові уявляють цей тиждень набагато яскравішим, ніж він буде за фактом.
Але прислухайтеся до себе - чи потрібні Вам такі стосунки, у яких Ви знаєте, що Вам зраджує чоловік. Мало, кого цей факт влаштовує.
Відредаговано автором 02-10-2024 01:04:02