Що мені з цим робити?
Добрий вечір, пишу про свою проблему(
Мені нічого не хочеться, не має настрою, не можу ні на чому сконцентруватися, почуваю себе нікчемною, що я ні на, що не здатна та не варта
Зустрічаюся з хлопцем 4 роки, і він як мені здається негативно на мене впливає
Саме найбільше, що мене турбує це те, що я боюся самотності, не хочу нічого робити, не можу себе змусити, не ставлю собі цілей ніяких, не має ніякого розвитку, і ще почала заїдати
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий вечір. Нічого не хочеться робити, коли немає ресурсу, немає енергії. Ресурс з'являється, коли жінка щаслива і наповнена. Наповнює людину щасливі стосунки, улюблена справа, гармонія всередині, задоволення життям.
Спитайте себе, що забирає ваш ресурс? Чи відчуваєте ви себе щасливою в стосунках?
Ви пишете, що партнер негативно впливає на вас, а також, що боїтесь самотності. Чи варті такі стосунки того, щоб залишатися в них і мати такі наслідки? А самотньою можна бути і в стосунках. Чи розмовляли ви з партнером про ваш стан, про те, що вас турбує, що на вас негативно впливає у стосунках?
"Мені нічого не хочеться, не має настрою, не можу ні на чому сконцентруватися, почуваю себе нікчемною, що я ні на, що не здатна та не варта" - може свідчити про депресію...
Тому раджу терапію з психологом, щоб вийти із подавленого стану, знайти себе, розібратися у стосунках, полюбити себе, а не шкодити заїданням.
Відредаговано автором 02-10-2024 00:29:11
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372058 для Тетяна Олександрівна
Дякую вам за відповідь
Я прислухаюся до ваших порад
Зараз мені це дуже важливо та потрібно
психолог онлайн
Тетяна Олександрівна Дубінецька
Доброго ранку!
цитата:
Співчуваю Вам! Схоже провалились в яму апатії під тиском самопригнічення і самознецінення. А із розчаруванням і невдовленням від реальності почали себе "лікувати" заїданням. Питання, до чого це може призвести, якщо не розібратись в причинах і не почати себе підіймати умовно на гору.
Якою буде Ваша відповідь?
цитата:
Дайте чітку відповідь собі - здається чи дійсно негативно впливає?
Крім того, варто подивитись на те, через що продовжуєте знаходитись в таких стосунках. Схоже, що причину Ви знаєте
цитата:
я боюся самотності
Та чи єдина це причина?
Упевнений, що ні. Насправді тих причин має бути кілька. Вірогідно, там буде не розвинена здатність обирати партнера, надмірне терпіння чогось негативного у стосунках, втрачене чи ослаблене почуття самоцінності тощо.
цитата:
не хочу нічого робити, не можу себе змусити, не ставлю собі цілей ніяких, не має ніякого розвитку,
Все так. Але хіба не може бути метою бажання ВИБРАТИСЬ із емоційної ями? Відновитись? Повірити в себе?
Якщо краплина з того, що я навів, відгукується в душі, то не гайте часу - зверніться індивідуально до психолога. Також можете пошукати групу психологічної підтимки. Вихід завжди є. Потрібно для початку зробити перший крок(!)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372071 для Володимир Анатолійович
Дякую)
Доповнення від автора
Дякую)