Що мені робити?
Допоможіть вибачити чоловіка. Та жити далі. Просто я вже на межі. Він не може зрозуміти, що я від нього хочу. І я незнаю як до нього донести свої відчуття. Хочу просто жити з ним щасливо, а роблю нещасливим себе та його
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ольга Владимировна Паничева
Доброго дня. Потрібно більше деталей, щоб Вам відповісти. Що Ви хочете від чоловіка? За що його потрібно вибачати? Яким чином Ви робите нещасним його і себе?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго ранку!
цитата:
ЩО МЕНІ РОБИТИ?
На даний час найоптимальнішим рішенням буде - звернутись до психолога особисто і все йому розповісти. Про ситуацію, про свої складнощі, про безсилля і свої бажання.
На жаль, поки що з допису витікає, що Вам не вдається вибачити чоловіка. Що Ви на межі, знесилені.
цитата:
Хочу просто жити з ним щасливо
Гарне бажання, не сперечаюсь, бо немає сенсу. Хто б не хотів жити щасливим життям?!
Однак, варто усвідомити, що щасливе життя просто з неба не падає(!) Для нього існує чимало умов, чинників і аспектів. Наприклад, вибір партнера. Не будь-кого, а того, кого можна назвати "моя кохана людина." У Вас так?
Далі. Розуміння, що таке розвивати стосунки і практичні навички це робити. У Вас це є?
Наступне. Уміння виражати свої почуття, бажання, думки на взаємній основі. У вас наскільки виходить?
А потім ще і ще...
Словом, на мою думку, існуюча між вами проблема, засвідчила наявність дефіциту і суттєвих прогалин у сприйнятті відносин як таких і щасливого життя, зокрема. Тому схиляюсь до думки, згідно якої співпраці з психологом Вам не уникнути. Можливо, не лише Вам особисто, а й вашій парі. Зрозуміло, що за наявності спільного бажання.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372074 для Володимир Анатолійович
Я намагаюся йому все розповісти, а він просто мовчить. Каже - не можу тобі нічого сказати. Я кохаю його дуже. Він наче і не проти щось вирішувати, але нічого не хоче для цього робити.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372073 для Тетяна Штапова
Він робив довго боляче і я десь півроку тому все йому розповіла. Про його вчинки і мою біль від них. А зараз він намагається все виправити, а я зриваюсь на нього. Мене переповнюють емоції. Не можу себе контролювати
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
Він робив довго боляче і я десь півроку тому все йому розповіла. Про його вчинки і мою біль від них.
Тобто якийсь період часу Ви терпіли біль, але не говорили чоловіку, що Вам боляче із-за його вчинків, і він про це не знав?
цитата:
А зараз він намагається все виправити, а я зриваюсь на нього. Мене переповнюють емоції. Не можу себе контролювати
Напевно, у Вас накопичувалось все більше злості на чоловіка, Ви її тримали в собі, а зараз направили на нього. Не можете зупинитись, так як її більше, ніж Ви можете витримати. Але в той же час, якщо чоловік намагається все виправити, і при цьому розуміє, що б він не робив, краще не стає, у нього з часом може закінчитись мотивація докладати зусилля.
цитата:
Він наче і не проти щось вирішувати, але нічого не хоче для цього робити.
Вам би вдвох звернутись до сімейного психолога. Але якщо чоловік не готовий до такого кроку, Ви можете попрацювати з психологом індивідуально, щоб розмістити ще в іншому місці свої емоції, не тільки в стосунках з чоловіком. А також щоб краще зрозуміти, що з Вами відбувається і отримати підтримку.
психолог онлайн
А можете подробнее рассказать про отношения, про то, за что вы хотите простить мужа?
Потому что в целом ничего не понятно
психолог онлайн
Тетяна Штапова
цитата:
Я намагаюся йому все розповісти, а він просто мовчить.
Як вважаете, в чому полягає причина мовчання?
Думаю, що просто розповісти - це лише половина справи, так мовити, винести емоції назовні. Друга половина - висловити прохання, наприклад, щоби чоловік вибачився. А далі позначити, як би для Вас було бажано в майбутньому.
цитата:
А зараз він намагається все виправити, а я зриваюсь на нього.
Вас можна зрозуміти, адже Вас
цитата:
переповнюють емоції.
При цьому в пості на мої коментарі Ви зазначаєте протилежне тому, що міститься в пості для колеги Тетяни Штапової.
Мені Ви зазначили, ніби він намагається все виправили, але нічого для цього не робить. А їй написали "намагається все виправити."
То як насправді?
цитата:
Не можу себе контролювати
Так іноді трапляється, коли раціональна\вольова частина блокована емоційною у стані сильного збудження. Тому бажано дати вихід надмірній енергії в безпечному середовищі взаємодії з психологом. Повернути собі рівновагу. І повернутись до можливості бути в стосунках конструктивною.
Відредаговано автором 02-10-2024 20:40:09
психолог онлайн
Вы не можете его простить, потому и мучите - и его, и себя тоже. Возможно мстите ему таким образом за обиды.
Что-то мешает простить...а вот что - лучше разбираться лично с психологом на сеансе.
Відредаговано автором 04-10-2024 02:14:55