Чому мерзотним людям ніякий бумеранг не повертається і вони виходять сухими з води?
Я дійсно,не можу зрозуміти.Чому?
Минулого року я сиділа за партою з дівчинкою,яка мене фактично булила.Назвемо її Оля.Це не був фізичний булінг (крім,того випадку коли вона спеціально толкала мене в басейн і припідносила це всім як жарт).
Взагалі,з самого початку у нас були нормальні відносини,але потім вона почала до мене жахливо ставитись,по всякому принижувати,насміхатись.Було дуже багато ситуацій де вона мене підставляла,замазувала «випадково» мої штани своїм кросівком,під час уроку.Взагалі,коли я почала аналізувати всю цю ситуацію,я зрозуміла що таких випадків було дуже багато,але я не хочу про них писати, і мене не здавалось,що вона відкрито мене принижує,хоча вона казала,що у неї такі жарти і всі їх розуміють крім мене.В більшості випадках я їй на насмішки завжди щось відповідала і так надіялась,що вона перестане,але вона продовжувала і це все тільки набирало обертів і кінцевою точкою,стала ситуація з басейном.
Я була дуже щасливо,коли дізналась,що вона пішла з нашого класу.Але недавно,вона приходила до нас в гості,бо їй треба було щось забрати,всі її обліпили почали розпитувати про все,а я….
А я кипіла від злості,ненависті до неї.За все те,що вона мені зробила.Мені до сих пір боляче,хоча я думала,що я відпустила цю ситуацію.Але сьогодні,вона знову до нас прийшла,(мені здається що,якщо вона прийде і третій раз моя нервова система не витримає).І я не розумію,чому у неї все чудово,прекрасно до неї тягнуться люди,слухають її,вона має друзів.Вона потрібна.
А я….
Нікому не потрібна.У мене немає друзів,я всіх починала дратувати,через певний час нашої «дружби».Якщо між будь якою людиною(найгіршою і най най най) і мною буде вибір,мене ніколи не виберуть,я завжди лишня,ніде не бажана ,у мене не виходить побудувати дружбу з кимось,бо якщо хоч якась людина проявить хоча би капельку уваги до моєї «подруги»,вона мене в теж саму секунду забуде і згадає коли та людина почне ігнорувати її.
Чому так?
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Справа в тому, що бумерангу як такого не існує, тому соціальний успіх людини чи її репутація далеко не завжди пов'язані з тим, наскільки ця людина порядна (згадаємо стереотипи про владу і популярність, яка "пусує" людей чи приваблює людей певних антисоціальних типажів).
Вірити в те, що "карма" існує, може змушувати "віра у справедливий світ", де з людьми, які поводяться правильно, нічого поганого не трапляється, а з людьми, які поводять себе соціально неприйнятно, трапляються погані речі. Насправді, світ набагато складніший, і проблеми, які з нами стаються (в тому числі, булінг та інші соціальні проблеми) не пов'язані з тим, наскільки ми "хороші" як люди.
І те, що Вас не приймають в одному конкретному колективі не означає, що так завжди буде. Ймовірно, цей колектив просто не Ваш і варто сконцентруватися не на тому, як сподобатись іншим людям, а на тому. що дійсно "Ваше", які у Вас цінності, і дотримуватись них. А підходящі люди Вам зустрінуться рано чи пізно.