Я не хочу бути собою
У мене з'явилася деяка проблемка. Вже місяць я почав себе не дуже. Ну там, не люблю себе, безвихідність, самопошкодження (так мені легше стає), я відчуваю агресію до себе, ну і т.д. Я відчуваю себе добре інколи, коли знаходжусь з близькими або друзями, але це не на довго, період триває 3-4 дня може і меньше, а потім ще гірше стає, і це вже триває дуже довго.
За цей час, коли я сумувала за дитинством, то згадала як я любила мультик май літл поні, і я асоціювала себе з Пінкі Пай. Я зрозуміла що схожа на неї, бо її історія, характер, та любов до друзів та близьких, сходиться зі мною. Але те що я себе почуваю погано, мене дратує, я хочу бути як Пінкі, я не хочу почувати себе як ніхто, я більше починаю себе ненавидіти за те що я не можу бути як дуже веселий персонаж.
Я розумію що це дивно, але у мене така проблемка.
По допомоги я звернутися не можу, ну от прям ніяк, по особистим причинам.
Можете якось допомогти, як мені стати більше схожою на Пінкі? Я вже думала приймати сама таблетки щоб бути хочаб іноді щасливою наодинці, або у кругу друзів
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Доброго дня!
Самій приймати таблетки без рекомендації лікаря не можна, бо це нашкодить Вашому здоров'ю. Якщо Ви відчуваєте тривалий час пригнічений настрій і шкодите собі, це може бути ознакою депресивного стану, з яким обов'язково потрібна допомога фахівців: психіатра та психотерапевта.
Оскільки Ви ще неповнолітня, треба буде звернутися до батьків і попросити записати Вас до цих фахівців. Ви пишете, що не можете звернутися до психолога з особистих причин. Які це саме причини? Які у Вас відносини з батьками, і які проблеми в житті наразі не дають Вам спокою? Як би не було важко, звернутися по допомогу - дуже важливий крок до зцілення, який не треба ігнорувати.