Що робити, якщо я не можу доробити справу до кінця
Я не знаю, що це за стан і як з ним впоратись, коли я сідаю за виконання завдань я наче божеволію, я можу почати але ніяк не можу продовжити справу її завершити в мене просто зривається голова, я нібито думаю про все що треба зробити але просто не можу взятись величезна паніка і тривога піднімається я навіть не розумію, що відчуваю наче все, що тільки можна і нічого. Я і хочу робити цю справу і не хочу.
Мені нещодавно діагностували межовий розлад особистості та тривожно-депресивний синдром на даний момент я проходжу медикаментозне лікування. Але в мене залишилось 5 днів до здачі курсової роботи, а я нічого не можу зробити з цим станом.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Хорошо бы вам еще психотерапия, чтобы научиться справляться с повседневными задачами, в первую очередь.
Если говорить про курсовую работу, то возможно есть вариант подойти и поговорить с преподавателем, чтобы сдать ее позже, когда чуть стабилизируется состояние и вы сможете написать ее спокойнее? Я думаю чисто по человечески, когда вы скажете про свое состояние и лечение, вам дадут больше времени.
психолог онлайн
Одного медикаментозного лечения не достаточно.
Просто необходима психотерапия. И, увы, при ПРЛ - она должна быть на ПОСТОЯННОЙ основе.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Мені нещодавно діагностували межовий розлад особистості та тривожно-депресивний синдром" это обьясняет ваше состояние, вы можете обратится к педагогу и попросить дать вам время, обьяснив ситуацию.
На практике, не пытайтесь делать все и сразу, не ставьте себе большие задачи, выделяйте себе время в день например 30мин, час и говорите себе за этот период я делаю, остальное оставляю на завтра или на позже, однако делать это нужно постоянно не накапливая задач.
Коллеги правы, вам необходима и терапия, если есть такая возможность подключить к медикаментам!