Дитина обнімає чужих людей а не своїх батьків
Дитина 5 років
При спілкуванні з нашими друзями коли бачить перший раз . Йде обніматися , цілуватися, гратися , сидіти на колінах . А до нас навіть не підходить з чоловіком . Гратись не хоче , обніматись теж не хочить. Та б лишалась навіть у них спати дома. В чому причина ?
Питання від: ; Вік: 5

психолог онлайн
Доброго дня. Має бути причина, чому дитина так себе поводить. Якщо у Вас немає ніяких припущень, краще звернутись до сімейного психолога, який би мав можливість спостерігати, що вібувається між вами та дитиною.
Доповнення від автора
В сім’ї Троє діток .
Вік 5 Дівчинка
Вік 3 Дівчинка
Вік 8 місяців Хлопчик
Та ще до цієї проблеми +
Дома слухаються так як ми їх
А коли ще йдемо до родини . Біжать Двоє діток до бабусь , до дідуся чи до сестри моєї рідної і вних питаються дозволу будь чого. А не в нас з чоловіком. І Не реагують взагалі на нас ніби Нас немає. І говорять ми йдемо з ними , а з тобою я не хочу !! Я не знаю що з цим робити та як виправляти ситуацію.
психолог онлайн
Идти к психологу детскому, где есть родительские консультации+на личную терапию и разбираться с тем, как вы строите отношения с детьми.
Какие у вас отношения с мужем?
Какие принципы в воспитании детей у вас?
Всегда ли так было либо что-то изменилось?
Как вы проводите время со старшими детьми?
Есть ли у них индивидуальное время с вами?
Как они отнеслись в появлению третьего ребенка в семье?
Часто бывает так, что родители рожают детей и старших автоматически делают ответственными за то, чтобы маме с папой стало комфортно - всегда уступать младшему, чтобы тот не плакал, отбирают личные вещи, требуют делиться, упрекают и виноватят во всем, ждут, что старшие должны понимать и ничего не хотеть, потому что мама с папой устали (у них же много детей), время уделяется только младшему либо ребенку, который наиболее удобный и тихий.
И родители этого не замечают, но очень часто сильно бросается в глаза, какой ребенок более любимый, а какой раздражает. И соответственно, это влияет на поведение детей