Не можу забути старі образи
Зустрічаємось з хлопцем півтора року, все добре, ми щасливі, вже живемо разом. Розуміємо один одного, стараємось обговорювати неприємні моменти,але... Є деякі речі, про які я досі не говорила йому, на що ображаюсь і часто згадую. І я розумію, що це неправильно, адже це часто стає причиною мого поганого настрою, він відповідно не розуміє причини.
На моє день народження ми доїхали до Львова святкувати, коли повертались побачили, що нашу машину забрали на штраф майданчик. Виписали штраф 3000 грн. Я на той момент не працювала та жила з батьками. Він оплатив все, а по дорозі додому я запропонувала віддати йому половину, бо це машина мого тата, хоча за рулем був хлопець. Він відмовився, потім запропонував якщо я так хочу дати 300 грн, а я поклала йому в кишеню 1500. Він сказав що тоді на них мені щось купить. Вдома вже мені стало дуже неприємно що він все ж взяв ті гроші, враховуючи що я безробітня і це було моє свято. А пізніше ще він купив на ті гроші одяг своїй дитині, ми були тоді разом в магазині. Це було настільки низько з його сторони на мою думку... Не можу це забути і пробачити.
Ще одна ситуація це подарунок на рік наших стосунків. Він раніше дарував мені досить хороші подарунки та квіти. Цього разу я отримала браслет з гравіюванням срібний, але позолочений. Я ж подарувала срібну цепочку та картину. Справа не в тому, що це не золото, а в тому, навіщо дарувати позолочене. Якби браслет був звичайне срібло, я б навіть і думки негативної не допустила. Але навіщо позолота? Щоб обдурити, що ця річ вартує більше ніж насправді? Більше того, якість цього браслета жахлива, порвався через 3 місяці.
Ми жили разом 3 місяці в квартирі моїх батьків, які за кордоном, жодного разу він навіть не згадав за комуналку, що теж дивно. Іноді мені здається що він хоче максимально зекономити на мені, щоб більше дати дитині від першого шлюбу. Їй він купляє все найкраще і найдорожче.
Я довго обдумувала все це, що робити, чи говорити йому про це, чи ні, чи правильні в мене думки, чи може я погана людина... Я не можу сказати що він не любить мене чи не старається, але такі моменти засідають дуже негативним осадом, який справді може поставити край стосункам, адже я не відчуваю того, що біля мене чоловік і я можу на нього покластись, що він щедрий до мене і тд.
Що робити? Розмовляти з ним про це чи не варто? Як підійти до такої специфічної розмови щоб не виставити себе меркантильною?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
По какой причине вы ходите обиженной, но не говорите про свои переживания МЧ?
В ситуации с деньгами и машиной. Не совсем понятно, по какой причине вы обиделись? Вы сами положили МЧ деньги. Вопрос для чего?
По поводу экономии на вас. Тут важно смотреть на это более в широком аспекте. Насколько МЧ в целом экономный, какие у него финансовые приоритеты (кто-то живет одним днем и тратит на то, что хочется, кто-то предпочитает копить, но купить свою квартиру, машину и тп).
Насколько ваши взгляды на финансы совпадают?
По поводу браслета и позолоты, то тут может быть банально дело вкуса. Есть украшения, которые симпатичнее выглядят в желтом цвете. А на золото могло банально не хватить денег.
Какой возраст МЧ?
Какой возраст его ребенка?
Как давно он развелся и по какой причине?
Либо он не был женат?
Просматривается ревность к ребенку и обида, что он тратит деньги на ребенка и не жалеет ему ничего.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372549 для Валентина Михайловна
Так, я знаю, що сама поклала гроші, я вже тисячу разів обдумувала все. Але від того образа не зникла, чому він взяв їх, в не відмовився знаючи всю ситуацію, це не по чоловічому і навіть не справедливо.
Я говорила йому неодноразово, що ненавиджу золото, мені не принциповий дорогий метал. Тим паче, якщо це справа смаку, чому не сказати, що це позолочене срібло, даруючи подарунок?
Він досить економний коли мова йде про самого себе чи побутових речей, але не до мозку кісток.
Йому 27, дитині 7. Власне, шлюб і був через дитину, розвелись через зради та сварки.
Так, мені образливо коли він старається зекономити на мені, а на малому ні. Відчуваю себе якимось другим сортом.
Хіба не буде образливо коли дитині купляють одягу на твої ж гроші (на повернені за штраф), а тобі радять добре подумати чи купляти сукню за 150 грн (при чому я платила сама)?
Через такі подвійні стандарти і прилритети я навіть допускаю закінчення стосунків, хоча не хочу цього. Образи сильніші….
психолог онлайн
Я бы предложила разделить свои обиды и те темы, в которых вы не сходитесь и они влияют на отношения.
Разные взгляды на финансы это важно.
Но то, что вы вначале сами засунули деньги, а потом обиделись, то выглядит как какая-то манипуляция и детское поведение. Так же как и с украшением.
Это просто вопрос разных вкусов (про украшение) и взгляд, что если дают деньги, то почему их не брать? Тем более он отказался изначально, но вы все равно сделали по своему. Так на что вы обижаетесь? Что не повелся за вашу манипуляцию?
Какие в целом у вас отношения?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372558 для Валентина Михайловна
В нас дуже хороші стосунки, ми дуже щасливі разом і практично не сваримось. Непорозуміння обговорюємо, але от вище написане я не можу обговорити бо мені соромно, я розумію що тут скоріш за все немає його вини. Але нічого зробити з собою не можу і все рівно ображаюсь на це.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372558 для Валентина Михайловна
Окрім цього, найобразливіше що через кілька днів на таку ж ж суму він купив одяг дитині
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372558 для Валентина Михайловна
Хоча коли я віддала йому ці гроші він сказав «тоді я куплю щось тобі на них»
психолог онлайн
Вы конкурируете с ребенком?
У вас есть братья, сестры?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372570 для Валентина Михайловна
Є, я про те, що це було не по чоловічому.
психолог онлайн
А как мужчина должен вести себя, с вашей точки зрения?
И как должна себя вести женщина?