Я залежна від подруги?
У мене є дуже близька подруга. Останнім часом вона переживає дуже важкий період в житті. І вона просила мене її підтримати та побути поруч. Я намалась їй допомогти, та, на жаль, в цій ситуації моя допомога не має жодного сенсу. Через це я почуваюсь пригніченою. І взагалому я почала помічати, що мій настрій дуже сильно залежить від її настрою. Окрім цього я боюсь сказати хоч щось, що може засмутити її. Як тільки мені здається, що її зачепили мої слова, я починаю накручувати себе і мені стає дуже сумно та соромно.
У мене є й інші друзі, в спілкуванні з якими, я цього не помічала (можливо це і є, але не так виражено)
Я б хотіла дізнатись що це може означати і як мені позбавитись цих думок, тому що вони змушуючи мене почуватися погано.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Не схоже на залежність. Радше на те, що Ви засмучені через неможливість повпливати на емоційний стан близької людини, що цілком природно і саме по собі не є проблемою. Але Ви і не завжди можете вплинути на емоції подруги. Коли людина знаходиться в скрутному становищі, самої лише емоційної підтримки мало. Дуже допомагає зміна життєвої ситуації, а також психотерапія. Ви можете порадити подрузі звернутися за професійною допомогою до психолога.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Как вы понимаете, что в ее ситуации ваша помощь ей не поможет?
Как вы переживаете чувство бессилия, когда ваши действия не приносят результат, когда вы на что-то не можете повлиять?
психолог онлайн
Анастасія, вітаю!
Проблему бачу в тому, що ви хочете бути дуже хорошою і потрібною для подруги. Проте в житті і в стосунках має бути вся палітра почуттів. Ви вже зіштовхнулись з тим, що ваше перебування поруч не допомагає її скруті і це вже добре, бо так ви зустрічаєтесь з обмеженнями і реальними можливостями. Дуже багато напруги якщо ми весь час тримаємо світлий образ і не можемо проявляти себе такими якими ми є. Чи можете ви самі витримати свою звичайну, темну сторону особистості чи одразу прагнете до ідеалу?
психолог онлайн
цитата:
я почала помічати, що мій настрій дуже сильно залежить від її настрою. Окрім цього я боюсь сказати хоч щось, що може засмутити її. Як тільки мені здається, що її зачепили мої слова, я починаю накручувати себе і мені стає дуже сумно та соромно
Это все о том, что подруга для Вас ассоциируется с кем-то еще (может похожа внешне или скорее по характеру) - с кем-то из близких, от кого Вы зависели психологически - маму, сестру, бабушку. На кого?
Потому что подобное ВСЕГДА возникает как отголосок прежних НЕ здоровых отношений с родными, отношений в которых манипулировали чувствами, демонстративно обижались, специально вызывали жалость, чувство вины, стыда.
Это НЕ про подругу скорей всего, она ничего такого может совершенно и не делать (или не в такой степени), это про что-то более раннее.
Ваш вопрос - это запрос на глубокую работу с психологом. На работу с психологической травмой. Детской.