Чи друзі ми?...
Три роки назад я пішов працювати на свою першу роботу і познайомився там з дівчиною-колегою. Вона стала для мене близькою подругою, дуже близькою, з кожним днем ми розуміли що все ближче один до одного. Ми разом пройшли період початку війни, ми жили разом, у нас були партнери, ми обидва розійшлися з ними, і зараз знову живемо разом. Ми турбуємося один про одного, проводимо час, ділимося всіма переживаннями, підтримуємо один одного, абсолютно приймаємо тими які ми є. Відчуття що ми наче одна людина (вона мені каже це, я відчуваю те саме), але ми ніколи не хотіли один одного, було пару моментів коли цілувалися на якихось вечірках, а потім просто сміялися з цього. Всі друзі завжди дивувалися, як наша дружба може бути такою близькою, ніхто не вірив що ми ні разу не спали. Але, нещодавно, у нас був спільний вихідний, ми як в старі часи провели його разом, вечором випили в барі (нічого незвичного) приїхали додому, слухали музику і почали цілуватися, зайнялися сексом. Обговорили це, вона каже що це був неймовірний секс, відчуття, наче це перший секс в житті, емоційно це відчувається так, мої думки такі самі, я теж відчував це так, певно це кращий секс в моєму житті. Але тепер у нас дивні відчуття, ми не знаємо що далі, як себе поводити. Ми наче дружимо як і дружили, живемо разом, нічого не змінилося, але тепер є сумніви в цьому всьому. Мене лякає, а чи це не кохана людина яку я весь час кохав і просто не розумів цього. Вона каже що боїться втратити мене як друга, а мені здається що в будь якому варіанті чужими ми не станемо. Цікаво почути відповідь, щоб людина з профільними знаннями розібрала ситуацію зі сторони
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Вітаю вас.
Дружба це невід'ємна частина гармонійних любовних стосунків. Це власне одна з форм любові.
У мене склалось враження, що ви з цією дівчиною дуже підходите оди н одному на духовному рівні, на рівні психіки. І вам пощастило мати один одного в такий непростий час, коли підтримка та людське тепло є особливо цінним.
Мені здається, ви обоє прагнете стати парою в романтичному сенсі (зважаючи та сказане вами), але боїтесь змін у ваших взаєминах, бо вони зараз скажімо "ідеальні". Романтичні стосунки між вами - це щось наразі невідоме, а невідомість завжди викликає тривогу, страх; страшно покидати налагоджену зону комфорту та будувати щось нове, за новими правилами.