Просто хочу виговоритись
Я правда не знаю з чого почати, можливо варто розібрати все що мені не подобається в своїх батьках, почну з батька. Я не люблю його, можна сказати ненавиджу, просто тому що він завжди робить фігню не думаючи як буде мені, мамі або братові. Все моє дитинство він порівнював мене з моєю двоюрідною сестрою, просто тому що вона донька його сестри (напевно, я поняття не маю чому він це робив) я терпіла це до років так 10, може навіть більше, але з часом він просто почав говорити це рідше. Все дитинство я ходила на різні кружки, будь то малювання, в'язання, танці чи навіть музичні інструменти. (Я хотіла бути схожа на сестру, просто щоб він любив мене. Правда, коли я як і вона пішла в музичну школу, я лишила це через місяць, бо батько зажав грошей мені на інструмент.) я пам'яю як він душив мене, це було боляче, бачити перед собою його лице, і мені просто не ставало повітря. Моя мама була морально слабкою, тому що сама боялась його. Ну, я так думаю. Хоча, вона просто не бачила як він це робить, я не виню її, вона теж натерпілась. Один раз він вдарив її, тоді їй пришлось робити операцію. На свадьбі мого дядька тато напився так, що дозволив якісь жінці сидіти в себе на колінах. Моя мама плакала, а через рік або два він поїхав в Чехію та знайшов собі там коханку. В мами був нервовий зрив, і я залишилась зовсім одна, поки вона була в лікарні. А саме болюче ось що, він не пам'ятає нічого, з того що описав. Мене це дратує, це мене зламало і заважає дихати, чому він не пам'ятає? Я вже знайшла себе, люблю писати книги, і це хобі все, що в мене є. Я ненавиджу коли хтось з подруг любить те саме що я. Читає ті ж книги, комікси, дивиться фільми що і я, коли я дізнаюсь що хтось з моїх подруг любить те саме, мені стає противно, хочу вилікуватись але не виходить. Я селфхрамила, тобто не тому, що хотіла привернути увагу, я просто боялась. Коли тато кричав на мене або знов говорив ті речі, я злилась і так хотіла відповісти йому, але тоді він вдарив би мене, тому злість я зганяли на себе.
Питання від: ; Вік: 15
подобається: 1 з 1
Доповнення від автора
Я зовсім не виню себе, я робила це щиб більше не злитись, ну може навіть тому що не люблю це відчуття. Коли я злюсь мене болить щелепа, я плачу та просто хочу зробити боляче тату. Родина з татової сторони така ж сама. Вони не вітають мене з днем народження, а моїй сестрі в соц мережах такі серенади пишуть, що я іноді в шоці. Я помічаю за собою дивне ставлення до чоловіків. Не довіряю їм. Я бачила як моя мама плаче, як її забирає швидка допомога після нервового зриву, не хочу повторить її долю. Коли я бачу як якийсь чоловік з кимусь шепчеться, дивлячись на мене мені стає так ніяково. Зовсім то мамин зрив залишив на мені дивні враження, я плакала без причини. Могла сидіти на уроці і просто почати плакати, хоча я ні про що не думала. З 10 до 12 років я ненавиділа себе так сильно, що іноді плакала через це. Ну, не знаю як це описати, ненавиділа так сильно, що схудла за місяців 4-5 на кілограм 10. Булеймія допомогла з цим, і 11-ти річна я, при зрості 160 вже важила не 60, а 50. Всерівно в 15 я важу 65 при зрості 165, і мені комфортно. (Просто важко згадувати той час.) я відчуваю дивні емоції по відношенню до мами та брата. Вони просто сидять, і мені стає шкода їх в якийсь момент. Навіть якщо вони виглядають щасливими! Я хочу захистити їх, батькові було шкода давати грошей навіть в школу, він ніде не працює, я живу за мамині кошти, але він всерівно витикає мені, ніби то більше грошей не дасть (ніби вони в нього були, блін) мама приходить змучена з роботи, не хоче мене обіймати. Мені потрібно побачити по настрої готова вона обняти мене чи ні, бо іноді коли я хочу її обняти а вона мене відштовхує, я відчуваю себе так самотньо. Я не пам'ятаю щоб вона казала мені що любить мене до 11 років, а як тільки я подорослішала вона справді почала говорити мені це. (А на тему батька, він зовсім ніколи мені такого не казав!) я навіть зараз зіткнулась з проблемою, мені соромно брати в мами гроші, бо бачу як важко вона їх заробляє. А ще, мене не збуджують ні чоловіки ні жінки, тобто, я навіть не хочу відносин ні з ким. Я закохувалась за життя лише 2 раза, і то якби все було взаємним, я напевно б втікла вже, коли я люблю то це ок, а як мене то ні, не ок. Я виявила свою орієнтацію ще в років 12, точніше те що не збуджують він людей, абсолютно.
Доповнення від автора
Я пам'ятаю, як мама купила мені собачку на день народження, мій тато її не взлюбив та почав бити, і в якийсь момент життя вона просто перестала їсти. Кожен раз коли ми гуляли на мене могли гавкати чужі пси, а вона захищала мене. Коли батько привів друга, з цим вилупком прийшли ще якісь два пса, коли я виходила вони на мене почали гавкати, і вона знову мене захистила, вона, навіть не мій тато, мене захистила собака! Але на жаль через рік її життя тато вбив її на маленьких, яких вона народила. Просто втопив їх, і я просто.. Уявляю як вона дивилась би, як він топить її дітей.. Я не змогла захистити її.

психолог онлайн
Вітаю!
Те, що ви описали - класична ситуація домашнього насильства, і ви потерпали від нього роками, ваша мама та брат також. Вірогідно, потерпаєте і зараз. Воно буває фізичним, психологічним, економічним і сексуальним. Три перших форми ви описали. З таких ситуацій дуже складно виходити і дорослим жінкам, а дітям - тим більше. І те, що ви описуєте про кохання, про стосунки, про свої стани - наслідки цієї ситуації.
Найкраще звернутись за допомогою до спеціалізованих сервісів, спочатку можна навіть анонімно. Чому це важливо - бо там всі фахівці проходять додаткову підготовку, як працювати з постраждалими, психологи теж. Бо тут дуже важливо розуміти психологічні особливості і постраждалої особи, і кривдника. І вони знають, як і яких спеціалістів залучити додатково, якщо в цьому буде потреба. І ця допомога передбачена беоплатно і комплексно.
Є платформа "аврора", де постраждалі від домашнього насильства можуть отримати психологічну допомогу безкоштовно, можна звернутись спочатку туди, також варто шукати інші можливості безоплатної допомоги, наприклад, у громадських організаціях, є декілька в Україні, які працюють з цією проблемою дуже професійно.
Це дійсно важливо зробити, бо вихід з ситуації домашнього насильства та подолання його наслідків - тривалий і складний процес, чим раніше його почати, тим краще.
Домашнє насильство - циклічний процес, і непомітно може призвести до дуже важких наслідків. Не мовчіть, не терпіть, зверніться по допомогу до спеціалізованих служб, інакше з цими наслідками доведеться боротись довго, можливо, все життя.