Що робити в цій ситуації
Доброго дня. Живемо разом з матірʼю хлопця пів року, я почала задавати питання як ми будемо це вирішувати, бо так жити постійно я тоді не бачу ніякого майбутнього, він хоче жити окремо, сказав що тікі фінансово це прям зараз ніяк, ітог, він вирішив збирати гроші на новий компʼютер, а жити окремо він хоче повністю сплачувати усе за маму і за нас, потім сказав, що він не хоче ні з ким сваритись і не хоче втрачати звʼязок з мамою(ми не збираємось їхати в інше місто) кажу чого ти так налаштований, він не може пояснити
Я не розумію скільки мені чекати, дуже схоже що це одну мене не влаштовує і ніхто не хоче це вирішувати… але я не можу от так жити і далі багато років
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Я розумію Ваш стан. Життя зі свекрухою обмежує права дружини у своїй сім'ї та створює постійну нелегку сімейну атмосферу.
Тому, якщо хлопець каже, що готовий жити тільки з мамою, Вам потрібно зважити, чи готові Ви переносити всі тяготи цього життя, які, безперечно, будуть.
Є люди, які психологічно нездатні на розрив із батьками, «духовна пуповина» у них не перерізана. Думаю, що Вам потрібно остаточно вирішити для себе, чи Ви готові жити таким життям.
Тому або ви готові це терпіти, або поставте крапку.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Kate!
цитата:
Я не розумію скільки мені чекати, дуже схоже що це одну мене не влаштовує і ніхто не хоче це вирішувати…
А навіщо Вам чекати? Поки рак на горі свисне? Можна і не чекати.
Знаєте, життя так влаштоване, що проявляє ініціативу і щось робить той, хто більше зацікавлений. Хто не хоче миритись з тим, що його не влаштовує.
цитата:
і ніхто не хоче це вирішувати…
Хлопець, судячи з усього вирішує, але своє і для себе -
цитата:
він вирішив збирати гроші на новий компʼютер,
А крім того жити поруч з мамою йому комфортніше
цитата:
він не хоче ні з ким сваритись і не хоче втрачати звʼязок з мамою
цитата:
але я не можу от так жити і далі багато років
Ви не можете так ... Як можете? Реально, як?
Чи зробив хлопець Вам пропозицію?
Як довго Ви разом з ним і скільки триває ваше проживання з його мамою?
психолог онлайн
Вам нужно увидеть реальность - мужчина не отделился от мамы психологически и не готов этого делать. И потому будут находиться сто и одна причина, почему нужно жить с мамой. И к сожалению, но подобная зависимость от мамы не решается переездом, потому что психологически это все равно остается мужчина-ребенок, со всеми вытекающими последствиями в виде реакций, поведения в отношениях.
А уже вам решать, готовы ли вы к таким отношениям либо нет