Розмова з дочкою
Підскажіть будь ласка, як почати розмову з дочкою про секс?.Її 17 років має хлопця 19 років,і не давно знайшла в неї презервативи,як правильно її про них розказати?
Питання від: ; Вік: 37
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
З дорослими дітьми обговорювати проблему секса не просто.
Діти про секс читают в Інтернеті і часто кажуть "Як мені пояснити моїй мамі, що їй потрібно почитати щось про секс?"». Так дорослі діти опікуються батьками.
Підлітки вважають, що найкраще хорошу книжку почитати. Там усе систематизовано.
Скиньте посилання на статтю чи книгу. Переваги очевидні: по-перше, не доведеться самій червоніти та заїкатися; по-друге, як було зазначено, там усе систематизовано. І зайвий раз звіритися з книжкою чи статтею на сайті підлітку набагато простіше, ніж перепитати «про це» у батьків.
Книжки для дівчаток.
«Моє тіло змінюється», Джеррі Бейлі
«Давай поговоримо про відносини», Робі Харріс
«Твоє особисте тіло. 50 порад від дівчинки, яка подорослішала», Марава Ібрагім.
Але проблема в тому, що можливо, вони ще не переведені на українську мову. і є лише у російському варіанті.
Відредаговано автором 30-10-2024 01:39:29
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Вітаю!
Якщо вже є презервативи, то, з великою вірогідністю, донька знає, як ними користуватись. Таку інформацію зараз знайти нескадно, з відео в тому числі.
Можливо, краще поговорити про стосунки. Як ваші з донькою, бо йде процес сепарації, тому можна проговорити і про почуття тривоги, страху з вашого боку та бажання захистити доньку від неприємностей, і про самостійність доньки, її рішення та відповідальність за них. Так само можна говорити і про стосунки з хлопцями, якщо між вами є довіра, ви швидко з'ясуєте обізнаність доньки щодо засобів контрацепції та й інші важливі речі про любов, довіру, плани на майбутнє і т.д.
Але обговорювати питання контрацепції, сексуального життя може бути складно для обох або однієї з вас. В такому випадку, якщо донька вже його розпочала, чи планує зробити це найближчим часом, досатньо переконатись, що вона має контакти хорошого гінеколога, з яким всі подібні питання можна обговорити. І кошти, якщо потрібно оплачувати ці послуги чи призначення. І завірити її у вашій підтримці, якщо така буде потрібна.
Відредаговано автором 30-10-2024 04:27:00
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
"недавно знайшла в неї презервативи,як правильно її про них розказати?"
Не дуже зрозуміло: Ви вважаєте, що донька не знає ,як користуватися презервативами, які в неї вже є?
Якщо, навіть це припустити, хлопець в свої 19, знає точно.
Мені здалося, що питання зовсім не в цьому ( як розказати), а в тому,що Ви не готові до того, що донька стала дорослою. Одна річ знати,що твоя дівчинка зустрічається ( вони ж там чай з цукерками п ,ють ), інше- мати докази,що вона готова підти в самостійне життя.
Тому, й не знаєте, як говорити про секс, бо перед Вами ще маленька дівчинка. Дорослі завжди не знають,як говорити дитині про секс: соромляться та неяковіють. Інша справа,коли перед тобою доросла людина. Дорослі люди можуть говорити на тему сексу в допустимих для себе межах.
"Підскажіть будь ласка, як почати розмову з дочкою про секс?"
Я б змінила "як " на " коли", бо як" не так важливо.
Починати розмову треба тоді,коли Ви самі будете до неї готові й донька буде готова Вас почути. Щоб Вам не заважали емоції та Ви змогли донести те,що хочете, без зайвого хвилювання. Дуже важливо, щоб ця розмова між Вами, стала фундаментом для нових відносин між двома дорослими жінками.
Якщо Вам важко впоратись зі своїми почуттями й складно почати розмову , звертайтеся на індивідуальну консультацію.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Алла Володимирівна Романенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Касано!
цитата:
Підскажіть будь ласка, як почати розмову з дочкою про секс?
У відповіді на Ваше питання погоджуюсь з міркуваннями Оксани Юр'ївни. Тема, як відчувається з Вашого звернення, набагато ширша. Вона виходить за межі суто сексу. Це про Вашу стурбованість і хвилювання з приводу логічного, проте неочікуваного Вами відкриття - дочка вже веде доросле життя(!) Вона вже прийняла відповідні рішення. Наскільки вони свідомі?
Чи готова вона нести за свій вибір відповідальність?
Напевно, саме ці моменти Вас бентежать. А досвіду спілкування на рівні "доросла мама - доросла дочка" у Вас ще нема. І, звісно, з чогось доведеться починати, якщо це Вас не лякає.
Тому питання - з чого?
І на основі чого?
Щодо останнього - можливо, на основі любові, довіри, поваги, щирої зацікавленості... Як у Вас з цим? Чи існує між вами контакт?
Відредаговано автором 30-10-2024 10:00:39
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
А вы ранее говорили с дочкой про секс, предохранение и тп?
Насколько у вас доверительные отношения и вы можете это в открытую обсудить?
Тут еще нюанс, где и при каких обстоятельствах вы нашли презервативы?
Скорее всего, дочка уже не только знает про предохранение, но и пользуется этим активно