Онанізм чоловіка , порно залежність
Вітаю , я в декреті , під час вагітності був заборонений секс , потім війна почалася , потім догляд за дитиною. Сексу було мало, та і бажання за втоми та стресу не виникало. Потім бажання почало з'являтися, але мій чоловік хотів раз на місяць сексу. Він спить в іншій кімнаті , неодноразово його застукувала за онанізмом, він мене вже не бажає як жінку , а секс вже не приносить задоволення йому , йому достатньо тертя та і видно по ньому ,що не то щось . Постійно бачу пошук порно контенту , я не лізу в його особисті речі , але так як у нас донечка, я вже трохи була насторожена ,який зміст він шукає , все ніби нормально, там дівчата , в основному шукає приватні там де люди не моделі , а там до прикладу фото з телефону , так як він все видаляє я точно не знаю ,що там . Ну і брала телефон раз ,бо побачила сповіщення, в телефон я не заглядаю його. Раніше теж сексу було не багато, але не знаю , можливо відносини зовсім інші були . Ось сьогодні , я поклала дитину спати( вона спить зі мною) а чоловік пів ночі сидів окремо в кімнаті, коли я приходжу до нього він робить вигляд що спить . Була розмова , чоловік сказав,що хоче сексу 2 рази на день , я дала сексу скільки скільки він просив , він протримався не довго на таких умовах . Зрада , я думаю тут виключення. Ніколи не бачила ,що він спілкувався з кимось . В сексі я можу все ,аби він бажав ...а він не бажає , для нього ніби це , як не задоволення а як праця. Він чудовий батько, як чоловік дуже холодний до мене . Старший мене на 9 років . Його ото не чіпай і він буде сидіти і нічого не робити. Хочу пояснити свій стан , я відчуваю огиду та образу , бо я після того як покладу дитину ,хочу уваги , і це може бути не тільки секс, хотілося б щоб мені раділи . Я в декреті 3 рік , в садочок поки не відправляємо дитино ,бо є проблеми з соціалізацією з дорослими людьми , спробую трішечки пізніше. Говорили з ним ,казав що все налагодиться і більше так як було не буде, але нічого не налагодилося . Я замітила ,що він навіть не дивиться на мене за вечір. Думала за розлучення,але поки дитина не в садочку, то це буде максимально важко . Хоча житло моє. Питання в мене таке , чи можу я щось виправити, залежність від порно ,бо це було від початку наших відносин , бо в принципі людина він чудова , в з цим проблеми. Мені так знаєте бридко находитися за стіною , і знати що він цим займається.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Анастасия Ивановна Полтавская
цитата:
Була розмова , чоловік сказав,що хоче сексу 2 рази на день , я дала сексу скільки скільки він просив , він протримався не довго на таких умовах
цитата:
В сексі я можу все ,аби він бажав ...а він не бажає , для нього ніби це , як не задоволення а як праця.
цитата:
Хочу пояснити свій стан , я відчуваю огиду та образу , бо я після того як покладу дитину ,хочу уваги , і це може бути не тільки секс, хотілося б щоб мені раділи
Для мене у Вашому пості основне не те, що чоловік мастурбує на порно, а оці три речення.
Хочеться задати Вам наступні питання. Коли Ви даєте чоловікові стільки сексу, скільки він попросив, Ви самі відчуваєте бажання сексу, чи йдете на компроміс з собою, щоб його задовольнити, і щоб він припинив дивитися порно? Тобто, чи не намагаєтеся Ви підсвідомо змінити чоловіка, намагаючись замінити йому порно?
Також, чи не намагаєтесь Ви компенсувати нестачу емоційної (а не тільки сексуальної) близькозьті з чоловіком тим, що частіше стали займатися з ним сексом, хоча по факту Вам потрібен не тільки секс, а і увага, компліменти, підтримка та інші речі, які впливають на якість вашого шлюбу?
Тобто, у співзалежних стосунках з партнером фокус уваги варто повернути на себе, бо Ви його своїми діями змінити не можете. Він може змінитися, тільки якщо сам звернеться до психолога.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373621 для Марія Радченко
Секс бажаний для мене , але так ви праві , я хочу уваги , хоча б таким способом. Як мені повернути фокус на себе, я багато думала за це , але якось мені хотілося мати гарні відносини з чоловіком. Щоб щось зробити для себе , піти на якісь процедури, зробити приємно собі ,в мене немає коштів, дитину немає кому залишити . Єдина людина з ким я спілкуюся це і є чоловік, та ще кума ,в якої теж дитина є . Я сама не знаю як зробити себе щасливою , мене робить щасливою те що чоловік мене розуміє ,підтримує та любить а робить він це дуже рідко, я буває кажу що я стомилася , в дитину бувають істерики, він навіть не реагує . Я не прошу його щось робити складне далі , але б мені хотілося підтримки. Я така втомлена декретом , що щасливу мене зробить година на самоті , але і тут я просила взяти дитину на вулицю щоб я перепочила , він не зробив того . Він з нею грається у вечері , каже ти йди кудись , але в мене бажання кудись йти немає , бо хочу іншого. Я не знаю ,як я можу зробити себе сама щасливою . Я веду сторінки де перепродую товар ,заробляю бо купила собі пилосос в кредит , відкладаю кошти на нього . тобто таких вільних що десь вкласти на себе не маю.
психолог онлайн
Анастасия Ивановна Полтавская
Іра, вітаю!
Співчуваю вашій історії і відчуваю вашу самотність і розгубленість. Ви не можете вирішити чужу залежність, бо це не ви. Єдине, що ви можете говорити і ставити свої умови. Це дуже отверезить вашого партнера, буде холодним душем, бо він шифрується і робить як йому зручно, але я підтримую вас це не вже гидко терпіти.
Я думаю, що треба обговорювати проблему, заявляти свої потреби, і тут не тільки проблема сексуального життя, а просто людського відчуження, між вами немає душевної близькості, спорідненості. Секс - це вже наслідок. Коли ви останній раз ходили на побачення, говорили по душам?
З простого доступного почитайте разом книгу «5 мов кохання» та обговоріть її спільно. Ваш чоловік не хоче вкладатись, він ніби сильно інтровертований, але десь і ви така була до цього, в декреті і він навчився знаходити собі відраду, важливо зараз разом рухатись на зустріч і проговорити все!
психолог онлайн
Доброго дня Іро!
Певне, кожній жінці хочеться уваги і хочеться почувати себе бажаною та найгарнішою. Тому коли чоловік у такий спосіб уникає близькості, це може сердити та ображати. І Ви маєте право про свої почуття говорити.
Інша справа, як на мене, що у Вашого чоловіка вже сформувалася не дуже гарна звичка, зважаючи на те, що поки Ви не могли, він змушений був сам якось справлятися зі своїми потребами. Але це не головне. Задоволення сексуальних потреб стає на перше місце тоді, коли ми застрягаємо на побутовому рівні стосунків і немає нічого, що було б більше за нього. Тоді стосунки потроху "задихаються"...
І з'являються звички, власне, схоже вже залежність, перебороти які дуже нелегко. Тому чоловік, думаю, щиро обіцяв Вам, що все зміниться, бо і сам ще не знав про її, залежності, силу... Тому, щоб він впорався з такою залежністю, одних розмов, замало. І це далеко не лише рівень Ваших сексуальних стосунків. Це відображення ваших стосунків вцілому.
"Раніше теж сексу було не багато, але не знаю , можливо відносини зовсім інші були". Як на мене, основна причина саме в цьому. В якийсь момент просто втратили одне одного і стали жити, можливо, як "сусіди".
Але ж він гарний чоловік та батько!
А в якусь залежність можете потрапити і Ви...люба людина...
Виправити залежності почуттям презирства та огиди неможливо!
От уявіть, що Ви і самі розумієте, що щось ж Вами не так, але нічого вдіяти не можете, бо не знаєте як все виправити. Та, ц до цього, замість розуміння та підтримки, Вас за це презирають і відчувають до Вас огиду... Навіть, якщо про це і не говорять...
"Я відчуваю огиду та образу , бо я після того як покладу дитину ,хочу уваги , і це може бути не тільки секс, хотілося б щоб мені раділи..."
А Ви радіє своєму чоловіку?
"Мені так знаєте бридко находитися за стіною , і знати що він цим займається".
То де в стосунках любов?
Ми хочемо почуття радості та щастя і не розуміємо, що окрім нас самих, їх дати нам ніхто не зможе. І живемо, очікуючи одне від одного, при цьому не даючи самі того, що хочемо мати.
А так нормальні стосунки не будуються і залежності не зникають....
Відредаговано автором 12-11-2024 14:47:05
психолог онлайн
Анастасия Ивановна Полтавская
цитата:
Він спить в іншій кімнаті
Может стоит начать спать вместе?
цитата:
Постійно бачу пошук порно контенту
Предложите ему вместе посмотреть порно.
цитата:
в садочок поки не відправляємо дитино ,бо є проблеми з соціалізацією з дорослими людьми
цитата:
в дитину бувають істерики
А ведь это очень важный момент! Как я поняла, ребёнку около трёх лет, она спит с Вами, периодически устраивает истерики, имеет проблемы с социализацией... Почему так?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373682 для Людмила Владимировна
За дитину , ну такий характер у дитини . Я її не переселю в іншу кімнату , вона ось сьогодні плакала всю ніч. Вона ще досить маленька спати одна в кімнаті, тим паче у нашій ситуації з війною . Це окрема тема . Чоловік шумно спить , мені навпаки якось зручніше спати окремо.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373651 для Алла Григорівна
Дякую, ви дуже точно все описали . Так і є
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373651 для Алла Григорівна
Я звернула увагу , коли відносини стають гарними ,є радість є про що поговорити, то він ще більше переглядає контент 18+. Тобто морально все чудово , а фізично сексу немає. Я думала можливо не займати це все ,якщо він почувається щасливо. Але все-таки то особисто важко мені , кожній хочеться бути бажаною , можливо я пізніше вийду з декрету і трішки переключуся з нього ,бо він єдиний з ким я спілкуюся , дитина у нас пізня , тому всі знайомі , що тут поруч вже виростили діток. Мені самій немає чим наповнитися
психолог онлайн
Думаю, Ви просто не маєте знань, як наповнюватися. Бо робота хоча і відволікає трохи від думок, але не наповнює жінку, а ще сильніше виснажує. Тому це омана.
А от те, що жінка в любих умовах може не лише себе наповнити, стати щасливою, але і допомогти чоловіку позбавитися не дуже гарних звичок - це однозначно. При цьому, не "виносячи йому мізки" огидою та зауваженнями.
Я вже писала. Коли сім'я починає жити лише побутовими питаннями, коли у нас немає розуміння сенсу життя і основної мети людського існування, тоді автоматично "перекривається" джерело щастя. І люди поступово "сповзають" на рівень задоволення своїх інстинктів. Щоб бодай у такий спосіб отримати хоча б крихту задоволення. І чим довше це триває, тим потреба отримувати задоволення саме так, зростає. А це дорога в нікуди, дорога до повної зупинки в розвитку.
Моя думка, що і стосунки, і сім'ю можна не лише врятувати, а і перевести на більш глибокий та щасливий рівень життя.
Відредаговано автором 13-11-2024 08:23:08
психолог онлайн
"За дитину , ну такий характер у дитини . Я її не переселю в іншу кімнату , вона ось сьогодні плакала всю ніч. Вона ще досить маленька спати одна в кімнаті, тим паче у нашій ситуації з війною . Це окрема тема . Чоловік шумно спить , мені навпаки якось зручніше спати окремо"
Характер ребёнка формирует семья. Он не сам по себе такой становится.
А мама должна спать с папой. Откуда возьмётся близость, если жена с мужем порознь?!