Коли підвищена сексуальна активність у мене велике бажання спілкуватись з жінками, їздити на побачення, дарувати подарунки, а потім навіть якщо самозадоволення не має, все минає
Коли я збуджений, сексуально активний, то активно спілкуюсь з жінками, хочеться спілкуватись, їздити на побачення, зустрітись, а потім все минає навіть коли я не самозадовільняюсь, от автоматично все проходить, і якось спілкуватись вже не хочеться, якось все одно на все, навіть лінь щось написати, навіть коли жінка перша написала, якось всерівно і важко відповісти, точніше навіть і не хочеться, ніби жінка вже байдужа тобі і не цікава, а потім коли за декілька днів знову сексуальна енергія збільшилась то знову хочеться писати, ти активний, вмотивований, енергійний, гориш бажанням.
Що робити? Як це вирішити? Я не хочу створити стосунки, а потім відчувати, що до людини жодних емоцій і почуттів, і сам не активний.
Як зробити так, щоб ця сексуальна активність не впливає на мій стан і бажання до людини? Щоб почуття не зникали? Щоб не було такого, що в один день ти відчуваєш, що людина тобі подобається, а в інший нічого не відчувати.
Інтиму у мене ще не було жодного разу, як і стосунків.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Так было всегда?
Как сложилось так, что не было отношений? Вам никто не нравился или не было взаимности?
С чем у вас ассоциируются отношения?
психолог онлайн
Орест, вітаю!
Можу припустити, що стосунки у батьків або Ваші стосунки з батьками не найкращі.
Якщо моє припущення вірні, то Вам потрібно звернутися за допомогою до психотерапевта.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373786 для Валентина Михайловна
Я є такий не надто компанійський, відкритий. Не знаю, як почати розмову принаймі в реальному житті. Але у той же час Я навчався, якось і не хотілось не було бажання мати стосунки. Щоб хтось подобався? Ну можливо було, але я нічого не робив для цього, тому це все минало.
Стосунки це взаємність, спільність, довіра, чесність, відповідальність одне перед одним, спільний відпочинок, спільні обов'язки.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373788 для Інна Олегівна
Мої батьки розлучені 10 років. Вони практично не спілкуються між собою, але коли мама їздила на заробітки за кордон, то я жив з батьком. ( це було у 17-20 віці), а потім мама приїжджала то жив з нею у цій же квартирі.
Батьки ні мама ні тато жодних стосунків не мають. Так і живуть самі.
психолог онлайн
По какой причине развелись родители?
Какие у вас отношения с мамой?
Какие отношения с отцом? Общались ли вы с ним после развода родителей?
Есть ли у вас друзья?
Чем наполнена ваша жизнь, кроме работы?
Как прошли годы учебы?
Сейчас вы хотите отношений?
Если да, то что изменилось с момента учебы, когда отношений не хотелось?
психолог онлайн
на Вашу відповідь виникає багато запитань і не тільки ті, які написала колега.
щоб зрозуміти причину та допомогти Вам знайти відповідь на Ваші питання:
цитата:
Що робити? Як це вирішити?
все ж таки раджу піти в індивідуальну терапію.
тому що крім Вас це ніхто не зробить.
психолог онлайн
Доброго вечора Оресте.
Я задам Вам поки одне запитання, яке, як на мене, найважливіше.
Як давно Ви займаєтеся самозадоволенням? З якого віку?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373791 для Валентина Михайловна
Та звичайні відносини що з батьком що з мамою. Так. Звичайно. Коли мама за кордоном була ( 17-20 років мені було) то я жив з татом, потім вона приїжджала то з мамою.
Ні не має друзів. Вільний час проводжу вдома. Мені так комфортно. Не відчував дискомфорту. Хіба колись грали футбол з хлопцями. А так щоб з кимось ходив кудись то ні.
Нічим не наповнена. Проводжу час вдома.
Та ніби нормально. Жив в гуртожитку. Але і в гуртожитку практично ні з ким не спілкувався, нікуди не ходив.
Не знаю чи це стосунків, чи це інтиму більше хочеться який ховається поміж стосунками.
Мабуть нічого, окрім того що став працювати
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373793 для Алла Григорівна
Я не пам'ятаю. Тому що в різні періоди якось було по різному. Наприклад проміжок 13-16 років я взагалі не пам'ятаю щоб я таким займався. Чи це було рідко, і я не пам'ятаю. Перший раз можливо у років 12.
психолог онлайн
А почему дома сидите, никуда не ходите? У высесть интересы, увлечения?
Что такое обычные отношения с отцом и с мамой?
По какой причине родители развелись?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373796 для Валентина Михайловна
Та якось не цікаво. Вдома комфортно. Якщо таких конкретних то ні.
Що спілкуємось. телефоную до них.
Якщо детально не знаю. Тато як отримав у спадок хату став жити в селі, потім купив деякі тварини, а ми жили в місті з мамою. Якось так.
психолог онлайн
Дякую за відвертість.
На превеликий жаль, у багатьох спеціалістів існує думка, що займатися самозадоволенням - це природньо, нічим, типу, не відрізняється від інтимних стосунків з представницею протилежної статі і тому, абсолютно безпечно, бо допомагає знімати зайву напругу та збудження
Але... Є певна вірогідність, що чим раніше та частіше чоловік починає займатися мастурбацією, тим менше шансів, що у нього складуться не просто сексуальні стосунки з жінкою, але і самі стосунки...
Чому?
Справа в тому, що у чоловіка, коли йому подобається жінка, спершу включається сексуальне бажання. А сексуальне бажання, це ще і запас певної кількості енергії, яка необхідна для стосунків.
Але якщо чоловік звик задовольняти себе сам, ця енергія витрачається "впусту". І на самі конкретні стосунки з жінками вже просто не вистачає тої самої енергії. Саме тому Вас так "кидає" з крайнощі в крайність, що у Вас обмаль цієї самої сексуальної енергії. Яку Ви так необдумано витрачаєте...
Як кажуть, незнання законів природи, не звільняє нас від відповідальності.
До цього додається купа психологічних проблем, які пов'язані з вмінням спілкуватися та поповнювати свої сили.
Як давно Ви займалися спортом чи якимись фізичними вправами на свіжому повітрі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373798 для Алла Григорівна
Ще на парах фізичної культури в університеті
психолог онлайн
І де тоді можуть взятися сили, якщо займалися спортом тільки в університеті?
Якщо хочете реально змінити своє життя, я Вам раджу почати працювати індивідуально з психологом.
Потрібно вирішувати питання від вміння спілкуватися та будувати стосунки до вміння наповнюватися, розвиватися та розуміння, для чого, загалом, нам дається життя, щоб не витрачати його за сидінням вдома біля комп'ютера.
Відредаговано автором 14-11-2024 18:50:59
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго вечера!
" якось всерівно і важко відповісти, точніше навіть і не хочеться, ніби жінка вже байдужа тобі і не цікава"
А вообще женщина как личность вам интересна?
Какая она - ее мировоззрение?
Ее мышление и вкусы?
Ее чувства и отношение к миру?
Ощущение что вам женщина нужна как то только для одной функции - для интима.
Потому и такие крайности - то нужно - то уже не нужно.
Тут надо разбираться как именно на женщину смотрите - как ее воспринимаете?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373803 для Алла Григорівна
Добре. Дійсно треба щось змінювати. Дякую Вам за те, що дали можливість це усвідомити
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373804 для Ірина Миколенко
Коли є сексуальна енергія то і хочеться їй писати, запитувати, обговорювати, вона мені цікава як жінка і особистість. Тоді вона так і відчувається, коли це проходить то вона стає не цікава як особистість і як жінка.