Відносини із мамою
Доброго вечора, настррожує ситуація у відносинах із мамою, наче завжди були подругами, завжди ділились потаємним, вже не один раз в ловила що мама плаче і коли спитала шо трапилось, чую у відповідь що це вона про своє. Неприємно, стала дуже скритною, не один раз на цьому іі ловила. Порадьте, як мені поводитись, навіть не питати, коли заплакана, і скривати від неі також?
Питання від: ; Вік: 45

психолог онлайн
Доброго ранку, Анно!
цитата:
Порадьте, як мені поводитись, навіть не питати, коли заплакана, і скривати від неі також?
Відчувається, що кардинальна зміна у поведінці мами вас сильно збентежила. Ви схвильовані і поки що не визначились, як реагувати.
Однак для порад замало інформації. Та й заочно неможливо щось сказати по суті.
Тому варто деякі моменти уточнити і навіть прояснити.
Наприклад, про вік мами, про її здоров'я - ?
Ви живете разом чи окремо?
цитата:
насторожує ситуація у відносинах із мамою, наче завжди були подругами, завжди ділились потаємним, вже не один раз в ловила що мама плаче і коли спитала шо трапилось, чую у відповідь що це вона про своє.
Завжди ділились потаємним - це про особливо тісний зв'язок. Іноді він буває справжнім тягарем, коли не вистачає сил контейнувати/переробляти в собі сильні почуття близької людини.
А мамини сльози - вони, дійсно, можуть бути про щось суто її. Ви не допускаєте такої думки?
цитата:
Неприємно, стала дуже скритною, не один раз на цьому іі ловила.
Скритність, ловила - наче йдеться про детектор брехні і намагання викрити іноземного агента або людину, яка навмисно щось приховує. Відчуйте свою реакцію і внутрішній стан на моє порівняння... Що помічаєте?
Також спробуйте пригадати, після яких подій, розмов змінилась модель поведінки мами?
цитата:
Порадьте, як мені поводитись
Цікаво знати, як ви вже себе поводите? Що говорите? Чого прагнете? Як на ваші дії реагує мама?
психолог онлайн
Чем тайным вы делились ранее с мамой?
Про что переживаете?
С кем живет мама?
Есть ли у нее мужчина?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374404 для Валентина Михайловна
Завжди всім ділилася як донька з мамою, а виявилося що це гра в одні ворота. Мама живе з батьком, інформацію для мене дозує, хвилює мене те, що не ділиться зі мною своїми переживаннями, яж їй донька, і хочу щоб у неї було все добре.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374398 для Володимир Анатолійович
Живу тисчасово із батьками бо лежачий майже батько, мамі під 70 років. А змінилось це тоді коли почала жити з батьками, тобто вде майже три роки від початку війни, коли жили окремо я цього не помічала, мама казала і робила завжди те що потрібно було знати і чути мені, а як тісно співмешкаємо, то це стало більш замітно.
психолог онлайн
цитата:
Завжди всім ділилася як донька з мамою
У всех по разному, поэтому уточняю, чем вы делились друг с другом?
цитата:
виявилося що це гра в одні ворота
Вы обижены, что мама может хотеть не все вам рассказывать?
цитата:
інформацію для мене дозує, хвилює мене те, що не ділиться зі мною своїми переживаннями, яж їй донька, і хочу щоб у неї було все добре.
Вы считаете, что мама должна полностью все рассказывать?
У вас самой есть семья? Дети?
Какие у вас отношения с отцом?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374412 для Валентина Михайловна
У мене є доросла донька, я розведена, з батьком не спілкуюсь взагалі, хоч і живемо в одній заті, він мене як людину не сприймає, я завжди чогось уявляла що ми маємо все одна одній розповідати, ну це по моїм уявленням,
психолог онлайн
Интересно, что с отцом вы не общаетесь, но решили жить с родителями и ухаживать за отцом.
Зачем? Не проще ли организовать помощь, которая бы приходила, типа соц.работника, либо сиделка, если есть возможность?
Какие у вас отношения с дочерью вашей?
Насколько вы с дочкой практикуете откровенное общение?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374419 для Валентина Михайловна
З дочкою гарні відносини, чому тут живу- тому що допомогаб з господарством, про соц робітника навіть мови не стоїть
психолог онлайн
цитата:
про соц робітника навіть мови не стоїть
А по какой причине?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
цитата:
хочу щоб у неї було все добре.
Напевно, і вона дбає про те ж саме.
цитата:
Мама живе з батьком, інформацію для мене дозує, хвилює мене те, що не ділиться зі мною своїми переживаннями, яж їй донька
Донька/не донька, духівник, дружина/чоловік, близька людина ... Це все про довіру і певну дистанцію, яка може з часом змінюватись. Якщо нічого не міняється, то це про залипання одне на одному, про деяку залежність, яка, схоже притаманна вашому способу взаємин.
Вільні в середині люди поважають право іншої людини на власні думки і власні рішення. Не ображаються. Навпаки, з повагою ставляться до реалізації іншою людиною своїх невід'ємних прав розпоряджатись собою. А у вас зміна маминої поведінки спричинила сильне хвилювання. Щось важливе ви ніби втратили. Стовідсоткового одкровення з мамою тепер не вистачає, а хіба воно може бути в реальності аж таким?
Гадаю, варто наповнювати своє життя емоційним зв'язком з іншими людьми, не лише з мамою, як було раніше.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374425 для Валентина Михайловна
Батьки поважні в місті люди, мама обходе батька вдома, я по господарству на дворі
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374430 для Володимир Анатолійович
Певно, моя мама дуже мудра, що таким чином вибудувала зі мною таку комунікацію, а у мене бракує мудрості це прийняти і жити по новому.
психолог онлайн
Чем наполнена ваша жизнь, кроме ухода за отцом и помощью по дому?
Есть ли близкие люди?
Что, как вам кажется, ваша мама может скрывать от вас?
Почему, как вы думаете, мама должна рассказывать все своему ребенку?
Каким образом то, что родители уважаемые люди в городе, связано с тем, чтобы приходил соц.работник?
Вам кажется это неправильным и стыдным?
психолог онлайн
цитата:
Отже, на часі стоїть нагальна проблема - розібратись з тим, що заважає прийняти мамину позицію і потім впорядкувати власне життя у просторі взаємин з іншими людьми.
Ви готові?
Про співпрацю з психологом розмірковували?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374450 для Володимир Анатолійович
Дякую, готова
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374450 для Володимир Анатолійович
Дякую, готова
психолог онлайн
цитата:
Дякую, готова
Якщо готові, то варто обрати спеціаліста, який викличе у вас довіру і умови спрівпраці з яким будуь прийнятні. Тут на сайті уся необхідна інформація міститься в профілі психолога. Заходьте, знайомтесь і обирайте.