Не можу зрозуміти кохання це коли є і почуття і відповідальність? А якщо є відповідальність а почуттів вже не має? То що тоді робити? Йти до тієї, до якої вони є?
Цікавить на майбутні стосунки, кохання я маю відчувати і емоції, бажання бути з цієї дівчиною, і повагу і відповідальність типу якщо що буде не так не буде тих почуттів то маю жити з нею на повазі і відповідальності? Чи можна створити стосунки і піти до кого є такі почуття? А якщо такі почуття є але не має відповідальності і ти легко можеш піти бо тобі сумно жити без емоцій то це не кохання?
Мені важко починати зустрічатись і не розуміти що і де є, де кохання а де не кохання... Хоча і емоції це не кохання. Я вже й сам запутався і не можу нічого зрозуміти що має бути щоб це було кохання.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
У вас были отношения?
Если да, то как они складывались?
О чем вы переживаете? Что пропадут чувства, а вы обязаны будете оставаться в отношениях?
психолог онлайн
Андрій, вітаю!
Що для Вас кохання?
Кожна людина вкладає в це слово різне значення.
На це питаття можете відповісти тільки Ви самі собі.
Що та як для Вас прийнятно.
Якщо Вам важко в цьому розібратися самому, можливо, варто звернутися по допомогу до психотерапевта і вже разом шукати відповіді на ці питання.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго дня!
Я б виокремила поняття кохання та закоханості. Кохання (воно ж - романтичний підвид любові, яка може бути різною) - це сильне стійке почуття до людини, яке як раз засноване не тільки на сексуальному потязі та симпатії як до людини, а і на довірі, турботі одне про одного, та відповідальності за спільне майбутнє або принаймні спільне теперішнє. А закоханість - це саме симпатія, статевий потяг, можливо - бажання проводити з людиною більше часу, але не обов'язково стійке та довговічне. І закоханість далеко не завжди супроводжується бажанням нести за щось відповідальність.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374821 для Марія Радченко
Ви все так пояснили зрозуміло, що я зрозумів, шо кохання у мене ще не було. А те що я вважав коханням навправді виявляється це закоханість. Почуття минули і все, відповідальності не має, дівчина не цікава. І розійшлись
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374813 для Інна Олегівна
Кохання та не знаю як описати це і почуття і відповідальність і підтримка і все що пов'язане з цим
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374812 для Валентина Михайловна
Ні. Не були. У тому що я можу думати що це кохання а виявиться що це закоханість, вона минула, бо відчуття що біля людини нічого не тримає, відповідальності не має за неї, не має відчуття бути разом попри все. Тобто все минуло, і людина не цікава, бо емоцій 0. Нічого не відчуваєш
психолог онлайн
Марія Радченко
Большое заблуждение думать, что отношения это то, что сложится само по себе, главное чувства. Но нет. Отношения это труд, это усилия двух сторон. Никогда любви изначально не бывает. Любовь это про глубокие чувства спустя достаточно длительное время. Вначале влюбленность, страсть. И это нормально. А дальше люди сами, своими руками строят отношения - заботятся друг о друге, ухаживают за отношениями, чтобы в них не было скучно, а были новые эмоции, переживания, какие-то события, совместные занятия.
психолог онлайн
Доброго вечора. Чи були у Вас уже відносини ? Чому Вам так важливо одразу відчувати кохання, а не закоханість?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374847 для Тетяна Гергель
Ні не були. Щоб потім не переплутати, і не винити себе що створив стосунки з дівчиною не через кохання а закоханість, тобто що я помилився що це закоханість а не справжнє кохання
психолог онлайн
Здравствуйте!
Когда есть любовь есть и страдание разочарование при разрыве отношений, это чувство и прекрасно и мучительно и очень ярко включает огромную палитру эмоций человека. Дело не в том чтоб брать ответственнось, для каждого человека любовь означает что-то свое, кому ответственность, кому забота, внимание.... Это всегда проживание чувств и эмоций!