Дитина малює зброю, кров, монстрів
Добрий день шановні психологи. Ми з сином зараз проживаємо за кордоном. Йому 7 років. Він не бачив воєнних дій особисто, але мабуть війна через новини, якісь розмови впливає на нього все одно. Мене непокоїть його інтерес до зброї, всяких монстрів, він малює їх з ножем у тілі і кров, в школі може малювати інші малюнки, коли завдання але коли нервується, то біжить малювати монстрів. Ще постійно колупає нігті. Звернутися до психолога і походити на сеанси зараз немає можливості. Порадьте будь ласка як реагувати на ситуацію з тими малюнками, коли я питаю, чи це його знайомі, він каже просто монстри і йому просто подобається їх малювати. Улюблені фломастери чорний і червоний... Я бачу що він нервовий по натурі і йому важко себе контролювати, але не сильно агресивний. Дякую за пораду!
Питання від: ; Вік: 45

психолог онлайн
Добрий день. Як один із можливих варіантів - то у вашої дитини може бути стримана агресія та тривога. Можливо Він це напруження виражає через малюнки.
Наскільки ви не тривожна людина? Наскільки дозволяєте злитися сину та говорите з ним про його переживання?
психолог онлайн
Если вы про невозможность работать с психологом из-за денег, то напишите мне в личку, посоветую, где можно найти психолога за минимальную стоимость либо бесплатно на 10-20 сессий.
Скорее всего у ребенка много агрессии, которую он не может выплеснуть
психолог онлайн
Інтерес вашого сина до зброї та монстрів може бути проявом стресу або тривожності через війну, навіть якщо він не був свідком воєнних дій. Його малюнки та звички, як колупання нігтів, можуть бути способом самовираження або спробою справитися з емоціями. Поговоріть з ним спокійно про його малюнки, задавайте питання про те, чому йому цікаві монстри, і чи він щось боїться.
Намагайтеся перенаправити його енергію на інші види діяльності, що сприятимуть заспокоєнню, наприклад, малювання природи чи тварин. Поясніть, що є багато інших способів виражати себе, окрім насильства.
психолог онлайн
Добрий день!
Це скоріш за все взагалі не пов'язано з війною, на яку зараз багато хто любить списувать свої внутрішні проблеми.
Це легко і навіть декому вигідно. Але ні. Переважна більшість з того, що відбувається з людьми, в тому числі й з дітьми, це їхнє ОСОБИСТЕ. Тому дитину разом з її малюнками треба показати дитячому психологу. Щоб була предметна розмова.
Хлопчика треба буде потестувати декількома видами тестів - проективних методик.
Бо це може бути все, що завгодно - від заборони прояву агресії (чистий невротизм) до різних патологій характеру та РДУГ.