Що робити, якщо я закохалася в подругу?
Я вже півтора року відчуваю до своєї подруги любовний інтерес. у нас з нею не дуже близькі відносини. Я довгий час не могла прийняти своїх почуттів і запевняла себе, що це не так. Я не певна в орієнтації своєї подруги. Я не можу прямо про це запитати. Мені страшно, що коли признаюся , вона може перестати зі мною спілкуватися. Підкажіть, як можна натякнути їй, або зрозуміти чи взаємні почуття.
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Вітаю Вас.
Можливо Ви до подруги відчуваєте дуже теплі почуття ніжності та любові як просто до приємної та важливої для вас людини, та плутаєте їх із коханням у романтичному сенсі слова. Емоційна та сексуальна складові у підлітків вашого віку лише формується, і ви можете зараз дещо заплутатись у своїх почуттях.
Чи можете Ви обговорити цю тему з батьками? Можливо із психологом у школі?
психолог онлайн
Доброго дня.
Я вірю, що це може бути саме закоханість, якщо Ви саме так її відчуваєте, бо сексуальна орієнтація формується ще до народження людини. Стосовно подруги, чому Ви боїтеся, що вона припинить з Вами спілкування після зізнання? Чи співпадають цінності подруги з Вашими, чи є у неї якісь упередження проти Вашої орієнтації? Чи комфортно вам буде дружити, коли Ви обидві будете знати, що у Вас до подруги почуття? Це ті питання, на які варто відповісти, в першу чергу, собі.
І в будь-якому випадку, дійсно варто змістити акцен з думок про те, "що про мене подумають і як сприймуть" на дослідження себе та своїх почуттів, бо відчувати щось до інших людей - це великий дар в будь-якому випадку.