Мать против мужа
Мать выгоняет мужа из квартиры. Мы с мужем живём уже как 11 лет с моими родителями и всё было бы ничего , да вот машину муж не помог поварить, дала мне время на раздумья, и сказала , твои родители или муж, выбирай , начались скандалы .
Питання від: ; Вік: 43

психолог онлайн
Здравствуйте. В чем ваш вопрос психологам? Можете конкретизировать?
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Тетяна Олександрівна Дубінецька
Яна Кіркеснер
Здравствуйте!
Вы живете с родителями которые вам до сих пор говорят что делать и участвуют в вашей личной жизни, а ваша мама решает будет у вас муж или нет, выгнать или оставить т.к "не слушается".
Вы как два взрослых ребенка живущих у родителей в доме, потому мать себя так и ведет, границ в семье нет, можно участвовать в чужой семье!
Вам необходима самостоятельность, отдельное жилье и выстраивание собственных правил в своих отношениях, либо оставаться с мамой, которая будет учить вас жить по своим правилам, т.к ей хочется!
психолог онлайн
Доброго вечора!
Згодна з попередньою колегою, що ситуація, м'яко кажучи, аж ніяк не схожа на стосунки дорослих людей. Ви реально намагаєтеся когось обрати між мамою та чоловіком? А що Ваш батько? Яку роль він відіграє в родині? Схоже, що не Ви, а саме Ваша мама керує Вашим життям, та і не лише Вашим...
Ви уявляєте своє життя після того, як вигнали чоловіка, з яким прожили 11 років? У що воно, загалом, перетвориться?
І ще, перепрошую, означає "машину муж не помог поварить"?
Відредаговано автором 17-12-2024 19:27:37
психолог онлайн
Вітаю. Шкода, що вам ставлять такі ультиматуми, або батьки або чоловік. Але якщо вас вже шантажують таким чином - то можливо це час замислитись? Чому так вийшло що ви проживаете всі ці роки з батьками які ставляться з такою зневагою до вашої власної сім'ї? Як реагує ваш чоловік на це?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Мать выгоняет мужа из квартиры.
Тема для болісна, судячи з усього. Тому з мого боку будуть уточнення, без яких не можна об'єктивно оцінити ситуацію.
Ваша мама має право виганяти вашого чоловіка чи не має? Яка ваша думка?
Ваш чоловік знає, що що його виганяють? Як він реагує на такий перебіг подій?
цитата:
Мы с мужем живём уже как 11 лет с моими родителями и всё было бы ничего
А по-іншому ніяк не можна - жити окремо? Винаймати житло, якщо немає власного у чоловіка?
цитата:
да вот машину муж не помог поварить
А домовленість щодо допомоги з боку чоловіка була?
цитата:
дала мне время на раздумья, и сказала , твои родители или муж, выбирай ,
Жорстока умова, фактично ультиматум. І до чого ви схиляєтесь?
Які почуття у вас до батьків? До чоловіка?