Звільняюсь з роботи, страх нестабільності
Я на даний час працюю не по спеціальності, взагалі протилежне. Тут виконується більш чоловіча робота. В останні місяць-півтора на мене почав зі злістю вичитувати керівник. Я терпіла, думала, що то в нього настрій такий, що його десь вичитали, тай я попала під гарячу руку. Ну ок, думаю, перебіситься тай все буде нормально. Але нещодавно була ситуація знову. Він назначив мені зробити роботу. Я почала, ну ок, але розвернувшись і побачивши як колега, а по сумісництву це його жінка, взагалі робить дитячі речі(в сенсі типу не роботу, а типу дурачиться). Я аж офігіла. Думаю «ну взагалі норм, я тут працюю, а вона дурницею мається», ще й він їй допомагав у цьому. Ну я вже далі почала робити що він сказав, але вже не так завзято. Думаю, може він так сказав, щоб я просто була при роботі, типу може хто з вищого керівництва прийде і все таке. То наступного дня я получила знову від нього невдоволення. І я така думала в той момент «а як же ваша вчорашня вихідка». Мій шок був в шоці. Ну ок. Знов перетерпіла. Наче вже все було ок, я вже сама там знала що робити, але і тут настав день, коли він був невдоволений. Ввечері вже як збиратись, він покликав мене і запитав чому так погано зробила те і те. Думаю «ну все, капець, що ти хочеш від мене». Я людина яка не може дати відпір, мені важко сперечатися. І я чесно кажучи вже боялась щось йому сказати, бо знаю що він не пойме і все таке. Я працюю в силу своїх можливостей і знань, хоча я того навіть не знаю як робити.
Так вот, вирішила я звільнитися, і тепер наче він вже до мене діла не має, я відробляю ще два тижні. Можливо так співпало що він став спокійним, чи то так мені здається. Але колеги казали, що він був якийсь трішки радісний пізніше коли я пішла додому ( вони працюють трішки довше, такий графік). Мій колега каже що я дурна звільнятись, типу він перебіситься і все буде ок, типу в нього така манера спілкування і він не вмію підбадьорювати колектив. Але ну чорт забирай, ну чого я та груша для биття стала останнім часом? Так, не спорю, мені тут добре було із-за зарплати, і я дійсно працювала і чим могла тим допомагала. Але схоже недостатньо.
Я просто зараз боюсь залишитися без роботи, доходу, але і терпіти я невдоволення не хочу. На попередніх роботах, де я працювала наближено до своїх знань і спеціальності, то до мене таких тупих претензій не було. І мені важко перестроїтись, бо зарплати зараз в моєму місті від нинішнього місця роботи в два рази менше.
Питання від: ; Вік: 31
Доповнення від автора
Мені зараз важко настроїтись шукати роботу нову, оці співбесіди і все таке, знову окунатись в цей світ. І мене це так лякає, лякає ця фінансова нестабільність знову. І страх що я не знайду того що дійсно я буду знати і робити. Є можливість перевестись в інший відділ, але треба чекати трішки, але я не витримаю ще чекати під керівництвом свого начальника.
Доповнення від автора
Не написала що дійсно тривожить: як зрозуміти чи правильно я вчинила, пішовши звідти? Як настроїтись на пошук кращого? І як не хвилюватися за фінансову сторону? Знаю що то важко буде, але треба якось діяти. Перші кроки будуть встати у центр зайнятості, тай шукати роботу самостійно також.

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Робота – частина нашого життя і дуже важлива. щоб крім грошей, вона ще приносила емоційне благополуччя. А стреси на роботі можуть привести до психосоматичних захворювань.
Але втрата роботи завжди пов'язана із переживаннями. І важливо розуміти, що будь-які емоції - це нормально.
Не тримайте зла на колишнє керівництво. Намагайтеся легко відпустити ситуацію. Злість та розчарування не допоможуть вам знайти нову роботу, але заберуть багато моральних сил.
Виплесніть тривогу на папір. Ви можете описати все словами або виразити через картинку - вибирайте те, що підходить Вам більше. Потім розірвіть лист на шматочки і спалить.
Спробуйте рух. Ви можете потанцювати, щоб скинути напругу, або просто швидко пройтися.
Коли ми втрачаємо роботу, нам здається, що все погано й надалі буде лише гірше, але позитивні моменти можна знайти в будь-якій ситуації.
Звільнення – це можливість змінити своє життя. Ви можете поставити нові цілі, отримати нові навички чи навіть змінити професію. Чи це не плюс?
Перегляньте своє резюме — за роки безперервного стажу воно напевно застаріло. Внесіть у резюме нові навички та отриманий досвід. Детально опишіть, які питання Ви вирішували на попередній роботі, що входило до кола обов'язків.
Згадайте всі свої знайомства та зв'язки по роботі – можливо, комусь потрібен фахівець із Вашою кваліфікацією. Активно розсилайте резюме.
Найголовніше - не сприймайте звільнення як особисту поразку. Багато талановитих і успішних людей колись стикалися з відмовами: Уолта Діснея було звільнено з газети за відсутність креативності, Стівена Спілберга неодноразово звинувачували в бездарності, а Мадонну в молодості звільнили із закусочної. Тому не припиняйте вірити в себе, навіть якщо хтось не помітив вашого таланту.
Відредаговано автором 23-12-2024 04:15:21
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий день, Ірен.
У доповнення до сказаного колегою, хотів би ще запитати, чи є у вас досвід успішного вирішення проблем? Чи вдавалося раніше після звільнення знаходити нову роботу? Чи вдавалося успішно виходити ще з якихось складних ситуацій? Напевно у вас є такий досвід. Його варто пригадати. Це і додає впевненості в собі, і дає можливість використати щось, що ви успішно робили в минулому, знову застосувати якийсь спосіб вирішення проблеми, який спрацьовував для вас раніше.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Ірен!
цитата:
Не написала що дійсно тривожить: як зрозуміти чи правильно я вчинила, пішовши звідти?
Мені здається, що правильної відповіді, взагалі, не існує(!) Правильно те, що обирає сама людина свідомо, наскільки їй це вдається в моменті прийняття рішення.
І лише час згодом покаже, куди вас привело рішення зі звільненням.
Проте, в будь-якому випадку варто ПОВАЖАТИ власні рішення(!) І ... не поспішати вносити себе в список слабких і безпорадних -
цитата:
Я людина яка не може дати відпір, мені важко сперечатися.
цитата:
І я чесно кажучи вже боялась щось йому сказати, бо знаю що він не пойме і все таке.
І от тепер поставте собі питання - до цого доброго призводить страх? Можливо, все-таки варто наважуватись і доносити іншим свої думки, емоції та прагнення?
цитата:
Я працюю в силу своїх можливостей і знань, хоча я того навіть не знаю як робити.
Дуце цікавий і принципово важливий аспект. На роботі потрібен результат дій працівника. Ви шукали можливості відкрити для себе, як краще і якісніше виконувати робочі завдання? З ким спілкувались з цього приводу? Що це, зрештою, принесло?
цитата:
Але ну чорт забирай, ну чого я та груша для биття стала останнім часом?
Ви обурились, а перед тим доволі багато чого терпіли. Водночас, як ви зазвичай ставитесь до критики? До конструктивної критики, щоправда, далеко не всі керівники здатні її адекватно надавати?
цитата:
Як настроїтись на пошук кращого? І як не хвилюватися за фінансову сторону? Знаю що то важко буде, але треба якось діяти.
Хвилювання у помірному обсязі - річ нормальна і як правило неминуча. А для того. щоби вийти на такий емоційний стан, потрібно починати діяти(!) Саме дії спалюють надмірну тривожність. Разом з діями у людини зростає енергія. І тут ви на вірному шляху, адже міркуєте прагматично -
цитата:
Перші кроки будуть встати у центр зайнятості, тай шукати роботу самостійно також