Страхи , звязано з роботою
Директор попросила табличку з цифрами , я їй вислала , але вона мене звинуватила що я їй дала невірні цифри , хоча як виявилось вона туда вписала ще цифру , яку я врахувала в формулі вже . Коли це вияснили , вона сказала що я все роблю по молдавськи ., у нас нет конекта Коли я хотіла щось сказати , вона мені закривала рота , типу мол мне не когда слушать . Яспешу . Перед цим вона також показувала завжди Недовольство . Пару днів назад я написала смс що мені потрібно до лікаря зранку , у нас при прийомі на роботу була домовленість що відпрашуватись без проблем . Але вона не відраугавала на смс . В мене почалася паніка , почуття вини , страхи , що я недопрацьовую і тд . На рівному місці почався понос . Питання : що це було , які причини ? Як можно запобігти . Я випила опіпрам , і заспокоїлась . Але як справитись без таблетки , тому що це наче мелочь , а я впала в якусь дитячу позицію
Питання від: ; Вік: 41
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Добрий день.
Тут слід відповісти собі на питання: а що станеться, якщо ви будете недопрацьовувати? Якою ви будете тоді? І чи правильно розумію, що ви в такій ситуації не почуваєте себе в безпеці?
Мені тут все виглядає так, що ви на рівні відчуттів розглядаєте свого керівника, як батьківську фігуру. І, щоб почуватися безпечно, хочете бути для неї хорошою. Чи відгукується вам те, що я тут припускаю?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375539 для Ярослав Євгенович
Я просто відчуваю , що я зараз неэффективно працюю , відкладаю справи не термінові , але їх все одно потрібно зробити . Я головний бухгалтер , і розумію що скоро будуть річні звіти . Також переживаю що може бути податкова перевірка : я працюю півроку тільки . Є багато моментів за які можуть оштрафувати , фіктивні операції наприклад , але це схема директора . Страх що при перевірці все повішать на мене , що на мене буде давити морально і податкова і керівництво . Про батьківську фігуру зараз не дуже відгукується . Але в мене страх перед всіма директорами , які не особо спілкуються зі мною , тільки інколи
психолог онлайн
Доброго ранку, Golti!
цитата:
Але як справитись без таблетки , тому що це наче мелочь , а я впала в якусь дитячу позицію
Здається, ви зробили близьке до істини припущення. А до цього ще треба додати страхи щодо наслідків перевірок. Також надмірно критичне ставлення до себе. Недооцінку себе. Коливання зі слідуванням власним цінностям і переконанням.
Тому без таблетки - це про терапію з психологом(!)
цитата:
Питання : що це було , які причини ?
Очевидно, у вас був панічний напад через миттєвий сплеск страху і образи.
цитата:
у нас нет конекта Коли я хотіла щось сказати , вона мені закривала рота , типу мол мне не когда слушать . Яспешу . Перед цим вона також показувала завжди Недовольство .
Зараз спробуйте мене почути і зрозуміти - ви поставили себе завідомо в залежне ставлення. Спитаєте, через що? Усі відповіді в моєму першому абзаці(!)
Люди, включаючи начальника, ставляться до нас рівно так, як ми їм це дозволяємо. Ані більше, ані менше.
Коли ви дозволяєте себе принижувати, нехтувати вашими потребами і тому подібне, у начальниці формується чітке уявлення - з вами так поводитись МОЖНА.
Отже, потрібно відновлювати почуття самоцінності і вчитись будувати стосунки з будь-ким з позиції взаємної поваги і конструктивного спілкування. Все інше буде провокувати панічні атаки і соматичні розлади.
Відредаговано автором 23-12-2024 10:17:01
психолог онлайн
Зачем вам, чтобы директор общался с вами?
Что это дает вам?
По поводу схем директора и повесят на вас. Законодательно отвечаете вы или директор?
В жизни, вне работы, есть ли люди, с которыми ощущаете себя так же, в детской позиции?
Если да, то кто эти люди? Каким статусом они обладают?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375543 для Валентина Михайловна
Це мій рідний брат . Зараз ми не спілкуємся . Я також працювала в нього . І він мене постійно принижував . Також в дитинстві . В мене було переконання , що я хужа за всіх : тупа і дурна . Зараз цього переконання немає , тому що відвідувала психологів , хоча ми це не пропрацбовували , але я сама це зрозуміла . Хочу щоб спілкувалася , щоб зняти з себе відповідальність . По законодавству і я і директор . В мене право другого підпису . Але на практиці всі платять при перевірках щоб уникнути штрафів і домовляються з податковою
психолог онлайн
А зачем вы работаете с братом, если он вас унижает?
Зачем соглашаетесь на схемы брата, за которые будете отвечать?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375550 для Валентина Михайловна
Я вже в нього не працюю . Зараз розумію , що працювала , тому що вважала , що краще мене в нього ніхто не буде працювати , хотіла захистити його , ще можливо був страх зміни роботи , я боялася ходити на співбесіди , презентувати його . Він мене звільнив імпульсивно , хоча постійно погорожуавав , якшо я не буду слухати його , то він мене звільнить . В мене була сама маленька зп в нього , хоча грошей було багато . Коли звільнилась , я 9 місяців була без роботи . Я так розумію що він мені наніс травму . Але через 6 місяців я купила хороший курс як найти роботу , написала гарне резюме . В перші рази , на співбесіді , в мене тряслася голова , я себе дуже напружено почувала у контакті з новими людьми . Але з часом я стала спокійніша , мені почали робити пропозиції . Я пройшла десь 30 співбесід . Зараз в мене немає страху шукати роботу . Я відчувала себе дуже напружено , особливо в області шиї і голови . Один роботодавець на співбесіді помітив що я трусюсь і дав мені води
психолог онлайн
Чего вы боитесь на новой работе?
Знаете ли свои сильные стороны как работника?
Был ли ранее опыт работы не на брата?
От чего хотели его защитить и уберечь?
Есть ли а вас семья (муж, дети)?
У вас запрос на психотерапию.
Вы озвучиваете про страх, тревога, желание защитить брата и сделать ему лучше, несмотря на его плохое отношение к вам.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375553 для Валентина Михайловна
Зараз я не працюю в нього , ще з 21 року . І тоді ходила до психолога , але він мені тільки навредив . Сказала що я порушую його кордони . Але насправді я його хотіла вберегти від обману ( він взяв на роботу свою куму аудитором , яка не знала бухгалтерського обліку , і яка водила його за носа 9 місяців )щоб він менше кому розкривав свою комерційну таємницю , щоб менше розкидався грошима Зараз мене та ситуація вже не турбує . Я зробила висновки і прожила . На новій роботі в мене страх податкових перевірок , страх що мене можуть підставити і зробити козлом відпущення . Я не знаю цих людей і не знаю як вони себе поведуть при перевірках . Але замдиректора каже , що будем платити і домовлятись . Так , до брата в мене був досвід 10 років головним бухгалтером , там я теж боялась що мене можуть підставити . Але перевірок не було . Сильні сторони знаю : я класно роблю аудит , нахожу помилки в обліку . Ні сімʼї , чоловіка і дітей в мене немає
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375553 для Валентина Михайловна
Ще страх що мене можуть ругати , і я буду мовчати , тому що боюсь конфліктів
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375553 для Валентина Михайловна
І ще в мене страх статусних людей : гарна зовнішність , впевненність , схожа з агресією , впевненна мова . Тобто якщо директор виглядає звичайно , без костюма мʼяко кажучи , не дуже симпатичний чи симпатична , в мене особо цього страху немає . На одній із робіт я даже сказала директору , щоб не називав мене Тетяною, хіба що Тетяна Михайлівна , і говорив зі мною в спокійному тоні , тому що я не сприймаю інформацію , коли зі мною агресивно говорять . Після того директор зі мноюспілкуаався в нормальному тоні , він сказав про це власнику , і власник до мене почав звертатись Тетяна Михайловна )) жартівливо ) але мені це краще подобається чим агресивне Тетяна
психолог онлайн
Вы пишите, что брат унижал вас, но вы все равно оставались на работе при этом.
Брат просил вас о защите его?
Также вы пишите, что боитесь проверок и что вас подставят. Вы не доверяете брату?
Сколько лет брату?
Всегда ли у вас были такие отношения?
Что вас пугает в статусных людях?
Кто называл вас Тетяна? Почему для вас это агрессивно звучит?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375565 для Валентина Михайловна
Брат на 3 роки старший , я коли озвучивала шо може прийти перевірка , він казав я готовий платити , але я тоді боялась , що він може більше заплатити чим потрібно . І що і податкової закрадеттся підозра , що він не показує свої доходи . Він всім розказував що в нього багато грошей , і в мене був страх , що він афішує свої доходи , які можно сказати чорні . Але я в нього вже не працюю. То було 3 роки назад . Мене якось давить статусність . І тоді автоматично відчуваю, що я не маю права голосу . І сиесняюсь говорити , озвучувати свою думку . Боюсь що мені будуть закривати рота , або скажуть що я говорю дурню . Памʼятаю коли була мала , ціле літо була у бабусі , і пішла до подруг нічого їй не сказала . Вона мене шукала по всьому селу , а коли побачила звала , але я не чула , бо ми гралися. А потім почала кричати Тетяно йоп твою мать , хоча в мене були з нею дуже теплі відносини , я злякалась . І коли прибігла до неї , вона мені більше нічого не казала , я йшла заді мовчки , а вона спереду . Більше нічого не памʼятаю . Но більше не ругали ; но я помню злякалася її мовчанні
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня.
Я б запропонувала розділити страхи:
1. Страхи пов'язані з Вашою посадою.
2. Власні страхи
Так, звісно вони впливають один на одного, але коли все " по полицях ", краще розумієшь що до чого.
Щоб займати посаду головного бухгалтера, треба не тільки" мати мозок", а ще й залізні нерви. Тому, в мене не має сумнівів, що думати Ви вмієте та усвідомлювали ризики, пов'язані з цією посадою:
"переживаю що може бути податкова перевірка.." Так, це може статися. І це нормально- переживати
"Є багато моментів за які можуть оштрафувати ..." Так, це теж може статися. І знов- нормально переживати з цього приводу . Може є можливість щось виправити?
"Страх що при перевірці все повішать на мене , що на мене буде давити морально і податкова і керівництво"
Вам не здається, що тут перебір? Мабуть до Вас, там все ж був головний бухгалтер й Ви будете відповідати тільки за період своєї роботи?
Тобто, Ви маєте насправді дуже неспокійну роботу. Але, якщо легалізувати тривогу, не катастрофізувати ситуацію та спрямувати енергію на те,щоб мінімізувати " косяки", буде трішки спокійніше.
Стосовно 2 пункту. Мені здалося, що Ви достатньо тривожна людина, тому налякати , " накрутити" саму себе Вам не важко. На додаток до цього я б звернула увагу на питання Вашої самооцінки, самоцінності та можливо, сепарації. Бо, мені теж близька ідея про керівника як батьківську фігуру та пов'язані з цим страхи. Не слід сприймати назву " батьківска фігура", як конкретно батька або мати, все складніше.
Тому, попрацювавши з психологом на тему Ваших відносин з батьками та братом, вважаю рівень тривоги також знизиться й Ви перестанете впадати в " дитячу позицію".
Ну,й останнє- це самодопомога. Про це багато на просторі інтернету.
психолог онлайн
Вы пишите про опеку брата. Для чего вам это?
Он старше вас, директор фирмы. Почему вы считаете, что он сам не способен подумать про проверки, свои доходы и возможные риски?
Ваши страхи относительно криков, статуса других людей это про то, что вы попадаете в детскую позицию, как тогда с бабушкой. Но вы уже взрослый человек и уже сами выбираете отношения, которые вам подходят и как с вами общаться.
Какие отношения с родителями?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375569 для Валентина Михайловна
Ну я вже звільнилась від брата . Це було 3 роки назад . Це було неосознанно . Дуже важко було звільнитись , я це сприймала як зраду . З мамою були важкі . Я постійно плакала від розмов з нею . Зараз розумію що я була несепапована . Зараз нормальні . Але я проходила сепарацію довго , десь з 35 до 40 років. Зараз вона вже з повагою ставиться до мене , і якщо я повишаю голос на неї , і кажу що не хочу про це говорити , то вона слухає мене , а не починає істерити . З батьком нормальні відносини . Але мені не вистачає спілкування з братом , якісь його настанови , підтримка . Ми спортили відносини , коли працювали разом . Хоча до цього особо не спілкувалися . Але згадую , колись він мені наприклад скаже одне речення , і це мене дуже надихало , появлялась віра в себе , я відчувала раніше опору в ньому дуже сильну . Потім ця опора зламалась .
психолог онлайн
Вы так и не отвечаете зачем опекаете брата?
Вы хотите таким образом наладить отношения? Или по какой причине?
К сожалению, из того, что вы пишите, сепарацию вы не прошли. Иначе вас бы не пугали статусные люди, не боялись бы криков или того, что вас называют по имени, не боялись бы озвучивать свои мысли и все, о чем вы пишите.
В душе вы по прежнему, похоже, ощущаете себя ребёнком.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375572 для Валентина Михайловна
Не опікую я його . Звільнилась в 21 році ще .
психолог онлайн
Вы уволились несколько лет назад, но при этом много пишите про брата.
Каким образом он сейчас влияет на вашу ситуацию на работе?
Не совсем понятно, если честно.
В любом случае, вы пишите про страхи, неуверенность в себе, панику от повышенного голоса и замечания на работе.
Это все про отсутствие сепарации и ощущение себя ребенком, который не на равных общается с людьми
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375575 для Валентина Михайловна
Зараз не впливає . Мене десь відпустила ця ситуація рік назад , але я часто згадую , яка була дурна тоді і не могла протистояти йому . І звільнитись раніше і гідно . Моя психіка і самооцінка постраждала і від ложила думаю слід . А як проходить терапія по сепарації ?
психолог онлайн
Вы проживаете свой детский опыт, разбираете свои установки и убеждения, учитесь замечать свои достоинства и в целом смотреть на себя своими глазами, а не родительскими.
Терапия это про отношения между терапевтом и клиентом, которые вы изначально строите, как обычно в жизни, учитесь замечать, как вы это делаете, как можно по другому и "тренируетесь" на терапевте. А потом несете этот опыт потихоньку в мир, пробуете, разбираете потом с терапевтом, что получилось, что нет и почему.
Терапия это в целом про психологическое взросление и проживание жизни осознанно
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375584 для Валентина Михайловна
Дякую . В мене був досвід з терапевтами . Я помітила , що боялась терапевта , одного разу вона на мене накричала , навіть 2 раза , я хотіла розібрати це , то вона мене переконала , що її реакція нормальна . Я припинила через деякий час напишу терапію , то вона мені написала , що забороняє більше звертатися до неї . Потім ходила до інших психологів розібрати ситуацію з першим . Але нажаль я не відчула підтримки. Психолог зараз я розумію , маніпулював на моїх неосознанних процесах
психолог онлайн
Очень жаль, что вы с таким столкнулись. Увы, не все терапевты одинаково полезны. Уважение, равные отношения это основа. Никаких позиций сверху-вниз, критики, обесценивания.
Важно, чтобы психолог был не только с дипломом, но и имел психотерапевтическое образование, личную терапию и супервизию. Про это пишется в анкетах и можно спрашивать напрямую.
Хотя даже это не 100% дает гарантию.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375588 для Валентина Михайловна
Дуже дякую за розмову , за питання , за підтримку