Зацікавлення не заміжньою жінкою, і деяке не розуміння її вчинків і дій.
Хочеться почути думку про не заміжню жінку на сайті знайомств, яка мені подобається. Вона вказала в анкеті, що їй 40 років. Хоча у соц мережах дата народження інша, і вона не відповідає її віку 40 років, а насправді тому їй 43. Також помітив що вона любить зареєструватись на сайт знайомств, побути там місяць чи два, а потім видалити анкету, і за місяць чи два з'явитись знову. Як це можна пояснити? Також одного разу вона вказує що не заміжня, а іншого що її сімейний стан розлучена.
Так само як і при спілкуванні коли я написав їй з своєї сторінки, з своїм фото якось не дуже відповідала. Потім написав з іншого профілю, додавши фото симпатичнішого чоловіка, то не ігнорувала вже, а відповідала детально, і вчасно. Потім написав з іншого профілю де взяв звичайного чоловіка, взагалі на моє повідомлення відповіді не було.
Це звісно не правильно так казати, але вона сама теж якщо взяти взагальному не надто приваблива, але особисто мені подобається. Я б хотів бути з нею, створити стосунки, одружитись, мати сім'ю. Але відчуваю з її сторони якусь пасивність, ніби їй байдуже... Не знаю чи це до мене, чи ні... Дивує це... Чи вона просто так звикла до самотності?
Як це все можна пояснити?
Питання від: ; Вік: 47

психолог онлайн
Ярослав Євгенович Ляшин
Доброго ранку!
Насправді, знайомства на сайті знайомств - це завжди "купування кота в мішку" і поки Ви не почнете реальне спілкування, щось конкретне говорити про жінку неможливо.
Тому у випадку лише Ваших спостережень, психолог може зробити лише деякі припущення.
Перше: "незаміжня" і "розлучена" може нею сприйматися як одне в те ж. Тому не варто до цього ставитися так прискіпливо. Щодо різного віку - це також зрозуміло, жінкам властиве свій вік приховувати. Бо хочеться якомога довше бути привабливою для чоловіків.
А от те, що вона реагує лише на фото красунчиків, як на мене, може свідчити вже про певні риси її характеру. Як от: зависокі вимоги до чоловіків і перебільшення свого значення.
Що робити? Насправді, краще знайомитися "вживу". Почніть практикувати знайомства деінде: на вулиці, в магазині, транспорті... Адже, гарних жінок також типажу, який Вам подобається, багато. Окрім того, те, що Вам сподобалося її фото, ще зовсім не означає, що вона в реальності відповідає Вашому ідеалу жінки, з якою б Ви хотіли мати серйозні стосунки. Швидше за все, Ви їй такі риси просто приписуєте.
психолог онлайн
Правильно ли я понимаю, что у вас нет отношений с этой женщиной?
Если да, то по какой причине вы хотите с ней семью? С незнакомым человеком по сути.
Я б больше сделала акцент не на мотивации человека, которого никто не знает, а не том, что с вами происходит? Вы похоже уже приписали какие-то качества данной женщине, придумали свой образ и с ним хотите создать семью.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375732 для Алла Григорівна
То варто з нею піти на побачення на Вашу думку чи ні, якщо вона пасивна у спілкуванні зі мною? Я колись ідеалізував, але зараз я її сприймаю по-іншому не має такої сильної ідеалізації, я колись відчував прив'язаність, перевіряв сторінку коли вона була в мережі чи написала, чи відповіла чи прочитала моє повідомлення. Зараз це вже рідше, і не має такої прив'язаності до неї.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375737 для Валентина Михайловна
Ні. Не має. Ми не бачили одне одного. Зацікавлює, розумна жінка, є бажання і почуття які до інших не відчуваються. Ну ні є байдужість (тобто якби я ідеалізував я б перевіряв постійно її сторінку, думав про неї, але цього не має, інколи такі думки виникають, але я б не назвав це ідеалізацією)
психолог онлайн
А как вы тогда хотите семью с человеком, которого не видели даже?
Ведь даже чувства у вас не к реальному человеку, с которым вы знакомы, были в разных ситуациях, наблюдали, что это за человек, видите, как она к вам относится, как вам она физически привлекательна (она, не картинка).
Это не про обесценивание ваших чувств, но есть разница "я хочу любви, отношений и я придумал это все в своей голове" и "я знаю человека, я с ним в отношениях, и я испытываю к нему чувства и желание создать семью"
психолог онлайн
Як на мене, щоб не перебувати в ілюзіях, все ж краще зустрітися "в живу".
Але, як на мене, ' ще одне питання, яке б я Вам радила почати вирішувати. І стосується питання тенденції до "залипання" на коханих жінках. А як у Вас складалися попередні стосунки?
психолог онлайн
Доброго дня, Владиславе!
цитата:
Я б хотів бути з нею, створити стосунки, одружитись, мати сім'ю. Але відчуваю з її сторони якусь пасивність, ніби їй байдуже...
Ваші слова, зізнаюсь, наче полум'ям обпалили. Про яку сім'ю може йтися з людиною, яку в очі не бачили?!
Тим більше, коли вона
цитата:
якось не дуже відповідала
Може, ви схильні брати фортеці штурмом чи ізмором, однак жінка точно не є фортецею. Її спочатку треба побачити, поспілкуватись і в спілкуванні відчути, наскільки вона вам близька за поглядами на життя.
цитата:
Зацікавлює, розумна жінка, є бажання і почуття які до інших не відчуваються.
Про що це свідчить? На мою думку, це свідчить про пориняння у світ уяви і накручування романтизмом цієї самої уяви. А де реальність? Де контакт з нею? Де уміння стояти міцно на ногах, спираючись на твердий грунт внизу?
Ось дивіться, ви переймаєтесь питаннями про жінку з сайту знайомств -
цитата:
Чи вона просто так звикла до самотності?
Як це все можна пояснити?
Натомість уникаєте об'єктивного сприйняття себе(!) А між тим, саме з цього все в житті починається - наскільки дорослі почуттями? чи вмієте розбиратись в людях? чим наповнені? і т.д.?
Коли із цими аспектами розберетесь, вам психологи не будуть потрібні, адже самі станете психологом по життю.
Відредаговано автором 30-12-2024 17:22:13
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вас дуже цікавить жінка з сайту знайомств , і це цілком природно, якщо вона вам подобається. Але ваша увага до її деталей - від віку в анкеті до реакцій на різні профілі може говорить про сильну зацікавленість, яка вже переросла в певну «слежку» за її діями. Було б корисно розібратися, що саме ви хочете зрозуміти або досягти через таку поведінку. Чи не здається вам, що ви вкладаєте більше енергії в аналіз її дій і слів, ніж у побудову прямого та відкритого діалогу, компенсуючи таким чином відсутність реального зв’язку чи взаємності з її боку??
Варто пробувати будувати стосунки на довірі та взаємності. Постійний аналіз її дій може свідчити про ваші внутрішні страхи чи невпевненість.
Відредаговано автором 31-12-2024 02:22:02
психолог онлайн
цитата:
То варто з нею піти на побачення на Вашу думку чи ні, якщо вона пасивна у спілкуванні зі мною?
У цьому питанні є і відповідь.
Як ви збираєтесь піти на побачення з жінкою, яка спілкувалась із вигаданим персонажем? Якщо ви зустрінетесь - вона просто піде, бо це обман з вашої сторони. Навіщо ви вирішили з нею продовжувати спілкування, якщо ви не зацікавили її з вашим справжнім фото? Чим вона для вас така приваблива, що ви провели цілий квест заради її (пассивної) уваги?
Цікаво, ви самі обманюєте її, шукали і знайшли обман з її сторони, вона до вас пасивна. Як ви собі уявляєте собі ці відносини?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375772 для Анна Автонділова
Все можливо, не має реального побачення тому так і відбувається, і вона залишається цікавою для мене. Але я її не ідеалізую.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375794 для Ксенія Шалімова
Не знаю. Хочеться бути з нею, і є бажання одружитись
психолог онлайн
Что вы увидели на сайте и в переписке такого, что есть желание жениться на ней?
психолог онлайн
Ваші спостереження свідчать про те, що жінка, яка вас зацікавила, поводиться непослідовно у своїй поведінці та спілкуванні. Це може мати кілька причин, які не завжди пов'язані з вами особисто.
Різниця у вказаному віці та змінний статус у анкеті можуть свідчити про те, що жінка прагне представити себе у вигіднішому світлі, або ж про її невизначеність щодо власних цілей на сайті знайомств. Це може бути наслідком певної невпевненості чи бажання відповідати очікуванням потенційних партнерів.
Її поведінка — періодична реєстрація та видалення анкети — може свідчити про коливання у бажанні знайти партнера. Можливо, вона має внутрішні сумніви або досвід, який змушує її час від часу відступати від пошуків.
Її вибірковість у відповіді залежно від фотографій може бути показником того, що зовнішність грає для неї важливу роль у перших враженнях. Це не обов'язково говорить про її поверхневість, але, можливо, свідчить про те, що вона шукає певний "ідеал" або відчуває себе більш впевнено з тими, хто здається їй привабливішим.
Якщо її відповіді здаються вам байдужими, це може бути проявом захисної стратегії або страху близькості. Люди, які довго були самотніми, можуть розвивати звички, які створюють бар'єри для нових стосунків.
Головне — не намагайтеся змінити її чи пристосовуватися за рахунок власного комфорту. Стосунки мають приносити радість і підтримку обом сторонам.