Сила волі
Добрий день, надіюсь, що для себе зрозумію в чому проблема. Я завжди маю зайву вагу, але іноді обмежую себе в харчуванні, але ... Живу тимчасово з батьками, і якщо починаю харчуватися правильно, важити їжу, окремо в морозилку складати здорову їжу, чую в свій адрес, що мене від них по їжі відокремлюють, відчуваю косі погляди і насмішки в свій адрес що я не так роблю і якби мама так їла багато ( хоча порції зважені і не великі), то я б не худала, а поправлялася і я починаю зриватися. Багато участь брала в марафонах схуднення, але до кінця їх не доводила, завжди зривалась. Хоча бачу як інші дівчата з марафонів і худнупо і скидають багато кг. А я так не можу, можливо в мені криється якась психологічна проблема? і так хочеться бути худою, здоровою і красивою.
Питання від: ; Вік: 52
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Доброго дня Анно!
Судячи з того, як Ви боляче реагує е на реакцію батьків, психологічна проблема існує. І пов'язана вона може бути знову ж таки, з Вашими батьками, як це не дивно. Вірніше, з тим, як до Вас вони ставилися в дитинстві. Точніше можна сказати лише під час індивідуальної консультації.
Які у Вас були стосунки з батьками в дитинстві?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375819 для Алла Григорівна
якщо це можна назвати стосунками, батько був абьюзером, бив мене до потєрі свідомості, мама ніколи мене не захищала, а тихенько чекала в сусіднійкімнаті коли закінчиться процес побиття,психологічно знущався з мене: міряв ширину спини мою і мами, і цим насміхався з мене, недавав їсти , коли я хотіла, я їла крадькома, щоб він не бачив, мама казала що мені стидно що я її дочка, бо виглядала відать не так, як вона хотіла( в період вагітності).
психолог онлайн
Дуже співчуваю Вам!
Те, що Ви написали, лише підтвердило мої припущення. Насправді, в таких випадках ніяка сила волі не допомагає. Бо зайва вага виконує роль умовного захисту від зовнішнього світу.
Як на мене, на рівні підсвідомості накопичилася велетенська кількість непропрацьованих дитячих образ, страхів, гніву... Саме тому ніякі марафони по схудненню Вам не допомагали і Ви "зривалися", бо є проблеми внутрішні, які потребують вирішення. А тіло відіграє лише роль певного зовнішнього подразника, що змушує Вас, нарешті, звернутися до психологів.
Насправді, до тих пір, поки Ви не приймаєте себе такою, якою Ви є, схуднути не буде жодного шансу. А прийняти себе Ви зможете лише тоді, коли будуть трансформовані разом із психологом всі дитячі непрожиті травми. До речі, це може не лише допомогти Вам схуднути, але і щ вірити свої стосунки з батьками. Я Вам щиро раджу індивідуальну консультацію.
Відредаговано автором 02-01-2025 13:54:08
психолог онлайн
Доброго дня, Анно!
цитата:
Я завжди маю зайву вагу, але іноді обмежую себе в харчуванні, але ...
З вашого дозволу дещо хочу уточнити. З якого віку вважаєте, що вага зайва?
Для визначення "зайва чи не зайва" має бути певний критерій. У вашому випадку він який - кілограми, відсотки, суб'єктивна оцінка загального вигляду, оцінювання іншими?
Звернув увагу на те, що ваше перше речення в дописі містить аж два "але" і закінчується трьома крапками. Цікаво, що ви мали на увазі і не завершили словами?
цитата:
Живу тимчасово з батьками
По-іншому ніяк?
Чи є у вас сім'я - чоловік, діти?
цитата:
Живу тимчасово з батьками, і якщо починаю харчуватися правильно, важити їжу, окремо в морозилку складати здорову їжу, чую в свій адрес, що мене від них по їжі відокремлюють
Хіба не ви самі відокремлюєтесь?
цитата:
відчуваю косі погляди і насмішки в свій адрес що я не так роблю і якби мама так їла багато ( хоча порції зважені і не великі), то я б не худала, а поправлялася і я починаю зриватися.
Зриваєтесь, бо вразливі як в дитинстві. Вразливі і беззахисні. Тому їжа може відігравати роль певної втіхи, аби покращити свій емоційний стан.
цитата:
Багато участь брала в марафонах схуднення, але до кінця їх не доводила, завжди зривалась.
Як вам здається, через що зривались? Пригадайте, що за емоції переживали напередодні зриву і що саме ставало тригером, аби зірватись?
цитата:
Хоча бачу як інші дівчата з марафонів і худнупо і скидають багато кг.
Для вас скільки кг скинути було б нормою?
цитата:
А я так не можу, можливо в мені криється якась психологічна проблема?
Звісно, є причини. Ймовірно, несвідомі поки що. Тому їх варто дослідити, щоби знівелювати і забезпечити ПРИЙНЯТТЯ себе спочатку на рівні особистості, яка поважає та цінує себе(!)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375823 для Володимир Анатолійович
З якого віку? таскільки памятаю себе, це мені навіяв так мені мій батько, завжди була повна, не гарна, і чоловік мене покинув, бо я повна, хоча причина розлучення зовсім інша.
я розлучена, є заміжня донька.
Як вам здається, через що зривались? Пригадайте, що за емоції переживали напередодні зриву і що саме ставало тригером, аби зірватись? Відповідь - в їжі бачила захист.
Хотіла б скинути кг 50.
Як навчитися сприймати себе такою яка я є?
психолог онлайн
Доброго дня, відповісти на питання "через що ви зриваєтесь" з того, що ви описали, хочеться лише "единий спосіб подолати напругу в тому середовищі, в якому ви знаходитесь". Підкажіть, будь ласка, що заважає вам переїхати від батьків? Для чого ви залишаєтесь з ними в одному тісному просторі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375825 для Анна Олександрівна
Насамперед, просить мама щоб я була з ними, так як в країні війна і їй безпечніше коли я біля неї, ну і батьки у віці, я у них одна хто їм допоможе. Піду від них - буду себе корити, що вони самі, і немає їм кому допомогти. Стараюсь зараз вже наче не звертати на їхнє бла-бла, якись же компроміс має бути. Але я дуууже заплуталась, і так дуже важко жити.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Складається враження, ніби батьки маніпулювали вами усе життя і зараз роблять те саме. Пропоную вам обдумати можливі варіанти за та проти залишатись у цьому середовищі - виписати це на папір, так як це більш наочно. І головне при цьому думати саме про себе, а не про батьків. Щонайменше - їх двоє, вони є один у одного. А у вас ще попереду може бути своє особисте щастя - чоловік, самореалізація тощо.
психолог онлайн
Те, що Ви намагаєтеся допомагати батьками - це респект Вам великий. Але, зачасти, саме через от ті самі дитячі травми, ми в дорослому віці перетворюємося на "жертв" і знищуємо себе і своє життя повністю, забуваючи про себе та свої потреби. Насправді, батькам допомагати можна по різному. Але в Вашому випадку ключові слова "Піду від них - буду себе корити, що вони самі, і немає їм кому допомогти". Тобто, проблема не в самому виді допомоги, а в Вашому внутрішньому постійному почутті провини та надмірного обов'язку, нав'язаного тими ж батьками в дитинстві. Власне, це ще й результат саме того, що "...я дуууже заплуталась, і так дуже важко жити".
Якщо хочете по справжньому допомогти своїм батькам, допоможіть собі, наведіть лад в своїй душі, розберіться в своїх установках та почуттях. Адже, не зробивши цього, Ви ще сильніше будете в собі "давити" негативні почуття до батьків та себе. Що може вилитися в претензії, ненависть та роздратування як до батьків, так і до себе. А це плюс додаткова вага і втрачені можливості для Вас. Адже, життя швидко плине і минає
Відредаговано автором 02-01-2025 15:31:43
психолог онлайн
цитата:
таскільки памятаю себе, це мені навіяв так мені мій батько, завжди була повна, не гарна
На жаль, так було в минулому, яке зробило відбиток на всьому подальшому житті. Однак, то було не екологічне ставлення батька за мовчазної реакції мами.
Зрештою, за допомогою психолога має збудуватись своє, власне сприйняття себе.
цитата:
і чоловік мене покинув, бо я повна, хоча причина розлучення зовсім інша.
То яка ж, насправді, причина - у вашому розумінні? І зі слів чоловіка?
цитата:
є заміжня донька
З дочкою які у вас стосунки? Вона вас поважає?
цитата:
Відповідь - в їжі бачила захист.
Вельми принциповий момент. Захист від чого саме бачили в їжі? Чи домогла вам, зрештою, їжа почуватись в безпеці?
цитата:
Хотіла б скинути кг 50.
Як поставитесь до пропозиції схуднути за рік на 10 кг. Потім ще на 10. І так скинути решту за три роки?
цитата:
Як навчитися сприймати себе такою яка я є?
Це питання надскладне, прото водночас досяжне в реалізації. Для цього знадобиться доволі тривала взаємодія з психологом, під час якої усім своїм єством відчуєте ПРИЙНЯТТЯ з боку іншої людини. Будуть відповідні відчуття і переживання, що згодом асимілюються в особисте ставлення до себе(!)
Відредаговано автором 02-01-2025 15:41:06
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375828 для Анна Олександрівна
Так і є, все життя мною маніпулювали, робили все за моєю спиною. Дякую Вам за цінні поради, обов"язково спробую так зробити.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375829 для Алла Григорівна
І тут ви також праві, якщо відмовляю їм в чомусь, все я погана донька, порівнюють мене з іншими жінкамии - сусідками, і чую нагадування, що я живу в чужій хаті, даю відпір - це дається мені через сльози, але не мовчу. Я вихована по такому принципу - і так було завжди, що по першому зову я повинна робити що вони скажуть, зараз трохи поутихли, бо бачу що починаю себе захищати, і кажу їм, що мене в житті ніхто не захищав, тому маю сама себе захистити.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375830 для Володимир Анатолійович
Чоловіка я вигнала сама, моє свідоме рішення тому що так не можливо було жити, але батько більше вірить колишньому чоловіку, ніж своїй донці, на превеликий жаль, коли розлучалась із чоловіком батько ніколи навіть не спитав мене що да як, чи потрібна мені підтримка,а так хотілось її на той час, но уви...
З донькою у мене гарні теплі стосунки.
психолог онлайн
Здравствуйте. Проблемы, связанные с контролем питания и веса, могут иметь психологические корни. Часто срывы происходят из-за внутреннего конфликта или давления со стороны окружающих. Насмешки и осуждение могут создавать стресс, что приводит к отказу от соблюдения плана питания.
Проблема в том, что ограничение в питании, даже если оно рационально, может восприниматься как отказ от привычного образа жизни, что вызывает эмоциональное сопротивление. Это может быть связано с низкой мотивацией или неосознанными внутренними барьерами.
Рекомендуется работать над изменением отношения к процессу, снижением влияния внешних факторов и выстраиванием устойчивых, здоровых привычек, которые будут комфортны для вас в долгосрочной перспективе.
психолог онлайн
Саме тому, що у Вас є донька, потрібно подумати не лише про себе, але і про її долю. Скажете, яке відношення вона має до Вашого життя?
Відповім - безпосереднє. Адже, діти, неусвідомлено наслідують своїх батьків у вмінні ставитися до себе.
А якщо Ви не вмієте приймати та цінувати себе, тоді чи зможе приймати себе і Ваша донька?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375843 для Алла Григорівна
Які мудрі слова, щиро вдячна вам, заради доньки, я маю сама стати кращою версією себе. Дякую
психолог онлайн
цитата:
заради доньки, я маю сама стати кращою версією себе
Спробуйте заради себе(!)
Поставте себе у центр уваги і відчуйти, що досягнути мети потрібно вам, а не дочці.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 375848 для Володимир Анатолійович
Дякую, спробую неодмінно