Не можу влитися у компанію
Добрий вечір!
Я навчаюсь вже на 4 семестрі за кордоном і все ще не змогла відкрити себе в групі. Нас всього 40 людей і я спостерігаю як інші люди легко починають розмову один з одним на звичайні теми стосовно навчання чи вільного часу. Хоча я вже доволі доросла людина, я не можу почати так само легко розмовляти з іншими. Мені це дуже докучає, часом я просто сумую, а часом я переборю себе і таки розпочинаю з кимось розмову. Тоді меня стає легше, але на наступний день усе те саме по колу. Мене просто не сприймають, чи то я їх не сприймаю. Мені все ще здається неможливим адаптуватись в цьому курсі і через це я часто думаю відрахуватись з університету. І мені боляче від втраченого часу, але одночасно злається каторгою кожен день, де я їду в групу де ніхто мене не сприймає за цікавого співрозмовника. Не можу прийняти вибір на користь для себе. Дякую
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
А как думаете в связи с чем сложности? Языковой барьер, менталитет или еще что-то?
Как обстояли дела в общением в коллективах дома?
Доповнення від автора
Напевно менталітет. Мовою я спілкуюсь добре. В Україні я ніколи не була душею
компанії, але я завжди займала хоч якесь місце в ній. Тут я ніби не існую. Нікому просто немає місця до мене. А я не звикла навʼязуватись
психолог онлайн
В чем разность менталитетов?
Что в вашем понимании навязываться кому-то?
Есть ли у вас вне учебы друзья, приятели, с кем хорошее и легкое общение?
Есть ли в группе люди, к которым у вас есть интерес и желание дружить, узнать получше?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю! Адаптація в іншій країні це завжди виклик в якомусь сенсі. Але скажіть, чому саме вам здається що вас ніхто не сприймає за цікавого співрозмовника? Можливо, оточуючі люди просто нейтрально сприймають вас без жодної оцінки? Уявимо що на вашому курсі є теж якісь люди які мало спілкуються з оточенням. Як би ви сприйняли їх? Також.. ви пишете що не були душею компанії і в Україні. А як саме складались ваші відносини з друзями або знайомими в подібних ситуаціях? Хто проявляв ініціативу, як взагалі починалось спілкування? І ще - чи існують там якісь заходи окрім лекцій і семінарів де було б легше придивитись один до одного? Можливо, у вас є чат групи де можна звернутися за якоюсь порадою і вже потім продовжити розмову при зустрічі?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
НЕ МОЖУ ВЛИТИСЯ У КОМПАНІЮ
Щоби влитися в компанію, потрібно ВЛИВАТИСЬ. Тобто робити певні дії і кроки(!)
До речі, ви їх робите, проте варто звернути увагу на те, ЯК ви це робите
цитата:
часом я переборю себе і таки розпочинаю з кимось розмову
Як бачимо, через велике напруження, що не може не помічатись іншими. І, відповідно, таким чином ви формуєте про себе враження людини, бажання якої влитись в колектив нещире, бо супроводжується надмірними зусиллями.
Крім того, ви накидаєте на групу свої внутрішні проекції -
цитата:
одночасно злається каторгою кожен день, де я їду в групу де ніхто мене не сприймає за цікавого співрозмовника
Ну скажіть, як інші люди відчують у вас цікавого співрозмовника, якщо ви не ПРОЯВЛЯЄТЕСЬ відповідним чином?!
Це все важливі психологічні аспекти вашого життя і способу налагодити контакт з зовнішнім світом. Напевно, не всі, бо в темі йдеться лише про навчання і спілкування з одногрупниками.
цитата:
Не можу прийняти вибір на користь для себе.
Спочатку зробіть вибір в іншій площині - попрацюйте деякий час з психологом, розберіться, що до чого. Усвідомте свою власну модель побудови взаємин зі спільнотою, а, в першу чергу, із самою собою. На цій основі, упевнений, з'явиться бачення щодо подальших кроків і змін на краще.
До речі, для цього геть не обов'язково кидати навчання(!)
психолог онлайн
Спробуйте змінити підхід до знайомств: почніть з простих тем, таких як навчання, курсові роботи або навіть погода. Не ставте перед собою великих цілей, таких як «я маю бути популярною», а просто намагайтеся підтримувати розмову.
Крім того, спробуйте зрозуміти, чому вам важко адаптуватися. Можливо, це внутрішній страх відмови або невпевненість у собі. Спитайте себе, чи не заважає вам ідея того, як вас сприймають інші, або чому це так важливо. Крок за кроком ви почнете приймати себе такою, якою ви є.
Дайте собі час на адаптацію, це нормально, що на початку важко. Спілкуйтеся з тими, з ким вам легше, навіть якщо це не вся група. І пам'ятайте, що ваша цінність не залежить від того, наскільки легко ви знаходите спільну мову з усіма.