Чоловік і жінки в інтернеті
Доброго дня.Мене звати Вероніка.Разом з чоловіком 13 років.Останні роки мій чоловік почав дивитись на інших жінок в інтернеті в спідні білизні а бо і без,ну це багато не міняє.Для мене це як зрада.Перші рази коли я це побачила я відчула себе непотрібною ,що мене обманюють,що я не така.Най більше мене злить те що він хороший,дбайливий,уважний до мене і взагалі хороший чоловік.Бачу що любить і він постійно говорить,але втой же час на постійній основі заглядає на інших.Я чесно маю бажання пропасти з його життя і дати йому можливість знайти дівчину чи жінку з якою йому не захочеться дивитись на інших .На даний момент я зрозуміла я так жити не хочу.Не хочу постіно боятись «а може він знову дивится?»»А може він вже там і спілкується?» З всього цього в мене голова обертом і відчуття що я якась не така.Я так хотіла стати для нього хорошою дружиною а видно не виходить.Звучить це якось можливо і не так складно здя інших а от я жити не хочу.В такі моменти я хочу все закінчити зоби більше не відчувати біль.Я вже ні в що не вірю і нікому не вірю я розчарувалась у всьому.Може хтось мені тасть відповідь.Чому чоловік так робить?Чому він показує як любить як цінує але втой момент дивится на інших?Я лягаю і встаю з думками він видно дивиться на інших бо подругому спати зі мною не може.При чому секс у нас чудовий.Про всі свої почуття я йому говорила він знає як мені боляче від того але все повторяється раз за разом і я розумію що або я маю з цим жити або іти.Що робити в такій ситуації?
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Как вы узнали про то, что муж смотрит на других женщин и что это продолжается несколько лет уже?
Как муж проявляет внимание к вам?
Как муж объясняет свое поведение?
Что, кроме данной ситуации, вам не нравится в отношениях?
Доповнення від автора
Узнала випадко коли дитина взяла його телефон.А далі виділа по тому що йому вибиває коли він дивится соц.сіті. та по поведінці не важко зрозуміти.Весь вільний час він проводить зі мною ми здебільшо робимо все разом.На питання чому він це робить він нічого не сказав конкретного.Лише те що він мене любить іце нічого не значить .Але я всеж таки думаю там щось інше чого він не хоче говорити а я його не хочу заставляти.В наших стосунках мені тільки не подобається за сильна ревність і дана ситуація з якою я не знаю як жити.
психолог онлайн
Ревность ваша или мужа?
Насколько у вас доверительные отношения?
Обсудили ли вы с мужем, что данная ситуация может привести к серьезной проблеме в отношениях, которая неизвестно к чему приведет?
Как муж проявляет любовь к вам?
цитата:
Весь вільний час він проводить зі мною ми здебільшо робимо все разом
Сколько этого времени свободного и что именно вы вместе делаете?
психолог онлайн
Деякі чоловіки, навіть люблячи свою дружину, можуть дивитись на оголених жінок в інтернеті, не сприймаючи це як заміну сексуальних стосунків із дружиною. Це може бути пов'язане з цікавістю чи бажанням різноманітності.
Дуже сумно звучать ваші слова "я маю з цим жити або іти", ніби ви обраєте між стражданням і стражданням, хоча це не так. Ви можете змінити свою точку зору на таку звичку чоловіка, якщо захочете.
На мою думку, проблема не в тому, що ваш чоловік дивиться на інших, а в тому, що ви через це відчули себе непотрібною, обманутою, "не такою". Це ваша низька самооцінка говорить, невпевненість у собі, бо ви так багато зусиль прикладаєте, щоб в своїх очах в першу чергу залишатися "хорошою". Тобто приносите себе в жертву, страждаєте, щоб відповідати якимось високим стандартам. А вашому чоловікові ця жертва, може, і не потрібна зовсім, він вас любитиме навіть якщо ви в 2 рази менше будете старатися. А ви тоді не відчуватимете себе настільки вразливою.
Відредаговано автором 14-01-2025 19:13:34
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376428 для Олена Анатоліївна
Напевно ви маєте правду.Я в собі не впевнена жінка яка ніколи себе не любила і не сприймала хоча і виглядаю не погано.Я з вами згідна.Я дуже багато разів стримувала себе і взагалі не показувала чоловікові що щось знаю .Мабуть 2роки взагалі нічого не казала.Але в душі так болить таке відчуття що мене розриває.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376425 для Валентина Михайловна
Ревність чоловікова.Я в міру ревнива скажемо в межах норми.Дану ситуацію ми обговорювали але 2рази а далі я просто мовчу і взагалі не кажу що все знаю бо всі рази нашої розмови ні до чого не призвели.Він говорить що не буде що він цього не робить але нічого не міняється.Я казала що не знаю як довго витримаю бо кожного разу в мені ніби вмирає частинка любові до нього.На питання як проявляється його любов навіть не знаю що написати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376427 для Валентина Михайловна
Разом ми дивимось фільми,гуляємо,розмовляємо,ходимо по магазинах,їздимо на відпочинок все що є в повсякденному житті.Я відчуваю себе коханою потрібною жінкою в тому і проблема я не можу зрозуміти чому в результаті він так робить.Він робить подарунки ,проявляє ніжність,обнімає,дбайливо ставиться,старається зробити все що я хочу,фінансово забезпечує,не заставляє працювати.
психолог онлайн
Похоже, что откровенный разговор не получается. Из каких-то соображений муж не хочет говорить о своих потребностях и своей мотивации смотреть фото с женщинами. А это все есть.
И получается разговор как у мамы с сыном:
-"Ай-яй-яй, зачем ты так делаешь, мне так не нравится".
- "Хорошо, я больше не буду".
Но задача не запретить, а понять, почему муж так делает.
Вы разговариваете откровенно, что кому важно в отношениях, кто что хочет, что не нравится и тп.
Я вижу, что вы пишите, что муж делает+пишите, что старались быть хорошей женой. Но у каждого свои потребности и приоритеты в отношениях и важно и самому говорить про это и про партнера это знать.
Без откровенного разговора с мужем не прояснить этот момент и не решить проблему. А она уже есть похоже, но замалчивается
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Він говорить що не буде що він цього не робить але нічого не міняється.
Схоже, що ви ЗАСТРЯГЛИ(!)
Застрягли на власній несвідомій потребі відчувати себе
цитата:
Я в собі не впевнена жінка яка ніколи себе не любила і не сприймала хоча і виглядаю не погано
Так буває. Між іншим доволі часто у людей. В них спостерігається невгамовне, автоматичне прагнення до звичних з дитинтства емоцій і почуттів. Тому їх психіка шукає спосіб задовольнити це прагнення будь-яким підходящим способом. Будь-яким, наголошую.
Вам, мабуть, дивно таке читати, а тим більше усвідомлювати. Проте правди ніде діти. І доказом тому ваша впевненість, що чоловік не припиняє дивитись на зображення оголених жінок.
Одного разу ви дізнались
цитата:
Узнала випадко коли дитина взяла його телефон.
А потім самі, напевно, із "захопленням" переглядаєте його пошуковик та соціальні мережі.
Спитайте себе - навіщо я це роблю?
І відповідь неминуче призведе до того самого відчуття - щоби ще і ще раз самій собі довести
цитата:
Я в собі не впевнена жінка яка ніколи себе не любила і не сприймала
А далі думки
цитата:
Я лягаю і встаю з думками він видно дивиться на інших бо подругому спати зі мною не може.
природно підкріплюють первинну тезу - я погана і тому не гідна щирої любові(!)
Отже, поведінка чоловіка і його звичка дивитись на жінок дивним способом РОЗКРИВАЄ вашу власну проблему НЕВПЕНЕНОСТІ у собі. Ніби підсвітлює її, спонукаючи вас шукати шляхи, аби відновити почуття САМОЦІННОСТІ(!)
Тож, ваша зустріч і подальший шлюб були, дійсно, НЕВИПАДКОВИМИ. Кожен з вас робить щось, щоби партнер усвідомив про себе щось важливе, чого не розумів раніше. Розібрався і зробив висновки на майбутнє.
цитата:
Чому чоловік так робить?
Найперше, що спадає на думку, - черех естетичні міркування і потреби. Можливо, спрацьовує щось раннє з його дитинтства - підглядання за жінками у ванній, роздягальні і тому подібне. Точно сказати не наважусь, бо з вашим чоловіком не співпрацюю як психолог.
Ось дивіться, на якому тлі відбуваються ваші переживання -
цитата:
При чому секс у нас чудовий.
цитата:
Разом ми дивимось фільми,гуляємо,розмовляємо,ходимо по магазинах,їздимо на відпочинок все що є в повсякденному житті.Я відчуваю себе коханою потрібною жінкою в тому і проблема я не можу зрозуміти чому в результаті він так робить. Він робить подарунки , проявляє ніжність,обнімає,дбайливо ставиться,старається зробити все що я хочу,фінансово забезпечує,не заставляє працювати.
Усе це ви ладні викинути на смітник, тобто не цінуєте, адже та ПОТРЕБА, про яку я вказував вище, затьмарює геть усе. Вона сильніша за вас. Потужніша за вашу свідому раціональну частину. Шкода, але в цілому саме так, ймовірно, і є на сьогодні.
цитата:
Що робити в такій ситуації?
Перше - не робити скороспілих дурниць(!)
Друге - обрати сімейного психолога і почати з ним взаємодію, аби розв'язати усі вузли та вийти на конструктивне вирішення проблеми. Звісно, це вдасться за спільного бажання вас обох.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376470 для Володимир Анатолійович
Дуже дякую за відповідь.Такої розширеної відповіді я і чекала отримати.
психолог онлайн
цитата:
До речі, співпраця з сімейним психологом не відміняє вашої особистої терапії щодо відновлення почуття самоцінності.