Стосунки
Мені 16 років, моїй дівчині також, ми почали спілкування та відносини на початку останнього місяця літа. Але в її голові увесь час був хлопець за Яким вона бігала 9 місяців, скидала йому оголене тіло на фото/відео. В наших відносинах вона всеодно з ним спілкувалась, він не писав перший, лише користувався Тим шо вона скидає. Через пару тижнів вони перестали спілкуватися Але коли вона випила та не була біля мене поруч вона вночі телефону вала йому та вони розмовляли. Же через пару тижнів я прийняв рішення розійтись бо не хочу терпіти такого відношення до себе, і в той вечір вона сказала що не брала трубку через те що приїзжав той хлопець. На початку Жовтня ми зустрілися на дні народженні її старшої сестри, вона послала проявлять знаки уваги і так далі. Врешті решит вона сказала шо не Може без мене, я їй сказав якщо вона перестане спілкуватися з Тим хлопцем тоді знову будемо разом, я просто сильно кохаю її. Потім з її слів я дізнався до в період коли ми розійшлись вона займалася інтимом з хлопцем який був їй якимсь старим знайомим. Зараз ми уже місяць разом Але в мене в голові лише ці дві події з ними хлопцями. Ми кохаємо один одного Але мої думки вбивають мене, Але у нас все чудово. Прошу допомогти мені з цим усим, як правильно поступити? Що я можу зробити в данній ситуації? адже більше нічого такого немає.

Відповіді психологів
Марія Радченко психолог
Дніпро ·
Доброго вечора!
Ситуація дійсно складна і тут немає однозначно правильної відповіді, що робити.
Але в будь якому разі, і Вам, і Вашій дівчині в ідеалі потрібна допомога психолога (яка до вашого повноліття можлива лише зі згоди батьків, якщо мова не йде про безкоштовного психолога в кризових службах). Бо у дівчини я бачу таку проблему, як заміщення потреби в емоційній близькості інтимною, що потребує опрацювання в психотерапії. Навіть враховуючи те, що вона Вас любить, особистісні зміни не відбуваються так швидко. Ви ж неначе жертвуєте собою в стосунках, йдете з собою на компроміс, щоб не втратити кохану людину. Але при цьому, почуваєте себе недобре (і ці почуття теж важливо не подавляти в собі, а обгвоорювати з психологом особисто).