Тригернуло: побачила, як свекруха робить масаж своєму сину/ моєму чоловіку. Це нормально?
Допоможіть привести до ладу свої думки.
Щойно зателефонувала чоловікові на вайбер (він поїхав на пару днів до своєї мами, треба допомогти дещо) і така картина: свекруха електромасажером проходить по голій спині чоловіка. Він лежить. Його фраза: "Класний масажем. Тепер і ти мені так робитимеш щовечора"
Мене тригернуло. Для мене це дуже інтимно!
Упевнена, що потім і він їй робитиме масаж так само. Мене вже нудить від цієї картини.
А колись ще була дивна ситуація. Чоловік був у душі, свекруха залетіла до нього і почала пропонувати помити спину якоюсь новою супер-мочалкою. Я теж тоді була з цього шокована. Чоловік був трішки під шофе, тому лише сміявся. Може це норма? Але для мене - ні. Лізти до тіла свого 39-річного сина.
З чоловіком у нас все чудово. Мене все влаштовує. І наше з ним сімейне життя. Але от такі моменти...відштовхують...
З іншого боку. Це - його мама. Якщо йому норм, і немає дискомфорту...то чому це мене хвилює? Ніби якийсь інцест. Бо я б мабуть не змогла так лежати у 35 років, щоб мій тато мені робив масаж.
Підкажіть, що робити? Чи говорити про це з чоловіком? Чи я якось гостро реагую і немає в цьому нічого страшного.
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Цілком зрозуміло, що ситуація, яку ви описуєте, викликає у вас сильні емоції. Це питання стосується ваших особистих меж і уявлень про інтимність, які можуть відрізнятися від тих, що є в сім'ї вашого чоловіка. Варто спочатку зрозуміти свої почуття: чому саме ці моменти вас так хвилюють? Чи це пов’язано зі страхом втратити близькість із чоловіком, чи із загальним відчуттям дискомфорту через дії свекрухи?
Якщо це вас дійсно тривожить, важливо обговорити це з чоловіком. Робіть це спокійно і з повагою, без звинувачень. Наприклад, скажіть: "Я розумію, що в кожній сім’ї свої традиції, але для мене фізичний контакт із мамою у такому форматі здається дуже особистим. Це викликає у мене дискомфорт. Як ти це бачиш?"
Так ви зможете краще зрозуміти його позицію і поділитися своїми почуттями. Можливо, він навіть не помічає, що це для вас проблема, адже для нього це може бути звично.
Якщо для нього це нормально, а для вас неприйнятно, спробуйте знайти компроміс. Наприклад, попросіть його уникати таких ситуацій у вашій присутності. Якщо ж ви відчуваєте, що ці дії свекрухи втручаються у ваші стосунки, важливо обговорити це з чоловіком і окреслити межі, які для вас важливі.
Пам’ятайте, що ваші почуття мають значення, і їх не варто ігнорувати. Але також важливо враховувати, що люди по-різному сприймають фізичну близькість у сім’ї. Головне — знайти баланс, який буде комфортним для вас і не створюватиме напруги у ваших стосунках із чоловіком.
психолог онлайн
Валентина Василівна Марченко
Ви описуєте одну з найбільш невротичних ситуацій у відносинах батьків та дітей, Це, на мій погляд, таке явище як "психологічний шлюб" між мамою і сином.
Тут не йдеться ні про які сексуальні відносини.
Однак відносини між мамою і сином вибудовуються таким чином, що вони більшою чи меншою мірою фактично є стосунками подружжя, а не мами зі своєю дорослою дитиною.
«Психологічний шлюб» мами та дитини призводить до того, що якщо дитина створює свою сім'ю, то мама неусвідомлено зробить все, щоб зруйнувати стосунки своєї дитини з «конкуренткою» по шлюбу.
Один із варіантів припинення такого психологічного шлюбу - це якщо сам син помітить, що "щось не так" і буде намагатися вирватися з маніпуляцій своєї мами. Зазвичай тут дуже ефективно здатні допомогти психологи чи психотерапевти, які подібні «психологічні шлюби» розпізнають миттєво і знають, як тут допомогти.
Ну а Вам потрібно включити в собі всю свою мудрість і допомогти "розлучитися" своєму коханому з мамою. Процес не швидкий.
Відредаговано автором 17-01-2025 03:48:58
психолог онлайн
Вітаю.
"Якщо йому норм, і немає дискомфорту...:
Бо ці ситуації- про його кордони зі своєю матір'ю, а, скоріше, їх відсутність. Якщо 39 років чоловік з цим живе, вважаю, Ви самі розумієте, що однією розмовою тут не обійтися. Але, ... натякнути, що то є для Вас не OK, не зайве. Й, максимально обережно, бо для багатьох чоловіків, то є дуже непросто- їхні відносини з мамою.
"я б мабуть не змогла так лежати у 35 років, щоб мій тато мені робив масаж."
А якби робила мама,змогли?
Як на Вашу думку, якби батько запропонував чоловіку масаж, він би погодився?
".. то чому це мене хвилює"
Якщо це хвилює Вас, то Вам й розбиратися чому. Й ті причини( а) в Вас, тільки Ви знаєте відповідь.
Наприклад, Ви дуже близькі з чоловіком й вважаєте вас одним цілим. Й тут, чужа для Вас жінка фактично торкається Вас, порушуючи Ваші кордони.( "злиття "з чоловіком ?)
Або, конкуруєте зі свекрухою.Й, тут можуть бути варіанти: або вона хоче на Ваше місце ( й тоді Ваша реакція цілком нормальна) або Ви- на її.
Можливо, це " привіт " з дитинства.
Тобто, варіантів багато. І,якщо це питання впливає на ваші стосунки з чоловіком не і кращу сторону, я б радила взяти декілька індивідуальних консультацій.
психолог онлайн
Я согласна с вами, что это достаточно интимно и что должны быть какие-то границы, что допустимо с мамой, что с женой.
К сожалению, многие женщины этим грешат и начинается это все с невинных поцелуев детей в губы, с возражением "а что тут такого?". Часто женщина на роль "мужа" берет сына, когда в отношениях с настоящим мужем проблемы либо мужа и личной жизни нет вообще. Понятно, что все бессознательно происходит, но смена ролей есть.
Возможно подобное поведение в семье мужа считается нормальным.
И если вы пишите про то, что вам неприятно и у вас хорошие отношения с мужем, то поговорите с ним откровенно про свои переживания.
А какие у вас отношения со свекровью?
Насколько ее много в вашей жизни?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376545 для Валентина Михайловна
Живемо окремо. Їздимо до неї досить рідко, більше -- спілкування по телефону. Чоловікові телефонує часто, може кілька разів на день. Онукам теж. Але мене це не так хвилює, бо я цього не чую. У нас із нею -- повна дистанція. Коли бачимось, то можемо трохи поговорити. Все. Але я відчуваю, що вона мене не любить, ревнує сина і т. д.
психолог онлайн
Похоже ревность эта обоюдная.
Для меня звонки маме несколько раз в день про какую-то излишнюю привязанность и отсутствие сепарации, поскольку не могу представить какая потребность у взрослого мужчины звонить несколько раз в день.
Хотя у таких мужчин и другие признаки есть.
Плюс вы описали, что мама зашла в душ к сыну, что говорит про полное непонимание границ и что допустимо, что нет.
Но вы пишите, что вас все устраивает. Значит вариант поговорить с мужем про эту ситуацию.