Синдром відміни антидепресантів
2 тижні пропила антидепресанти Лафаксин 75, по 0,5 таблеточки. Потім начитавшись про побічні діі вирішила перестати пити, думала що так як пропила іх всього 2 тижні, то синдрому відміни не буде. Але…. Це просто жах, через пару днів у мене зʼявилась постійна нудота, головний біль, безсилля, високий тиск. Вже 3-день наче мертва. Питання, це просто треба перетерпіти і все пройде, чи можливо щось пити щоб полегшити цей процес? Дуже важко і погано. Дякую
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Марія Радченко
Данный вопрос не по адресу, поскольку он должен быть адресован психиатру, у которого вы наблюдаетесь и кто выписывал данные препараты. Бросать пить самостоятельно просто почитав что-то или послушав кого-то нельзя. У каждого препарата есть своя схема приема и отмены.
Відредаговано автором 17-01-2025 13:40:45
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня.
Так, антидепресанти назначаються і відміняються психіатром, тому питання до нього. Про побочки теж треба сказати своєму лікарю, щоб Вам можливо замінили препарат на такий, що цих побочок не дає.
Від себе додам, що антидепресанти не п'ють два тижні. Тобто, за два тижні у Вас обмін серотоніну не налагодиться, це надто короткий термін. Антидепресанти мають накопичувальний ефект, для досягнення якого їх можуть приймати і рік, і більше, залежно від конкретного випадку. Тому проконсультуйтеся зі своїм лікарем.
психолог онлайн
Марія Радченко
Симптоми, які ви описуєте, дійсно, схожі на синдром відміни антидепресантів. Навіть після короткого прийому Лафаксину (він же Венлафаксин) організм міг почати адаптуватися до препарату, і різке припинення могло викликати ці неприємні відчуття. Тому, краще не займайтесь самолікуванням, адже різке припинення прийому антидепресантів може викликати сильні побічні ефекти також. Дуже важливо проконсультуватися з лікарем, який призначив препарат. Він може порадити повернутися до прийому Лафаксину в мінімальній дозі та поступово зменшувати її або ж підібрати альтернативний спосіб зняття симптомів. Зверніться до лікаря та бережіть себе.