Як знайти сили жити далі?
З початком війни ми з сином переїхали до Польші, по проханню свекрухи вивезла й чоловіка-пияка. Ми з сином жили окремо від нього через його бажання випити, проте підтримували спілкування. Він навіть почав виправлятись, працював давав кошти не пив, говорив що мріє про те що наша сім,я буде знову разом щаслива. В такі моменти в нас налагодився близький контакт, як результат - я вагітна, при тому що лікарі говорили що дітей ніколи не зможу мати.
Чоловіку не говорила про це боюсь що відправить додому на аборт, боюсь що кричатиме що нагуляла бо живем окремо тільки в гості ходим один до одного.
Зараз мені неймовірно важко, моєї зп вистачало покрити витрати за житло і необхідне мені і сину. Через токсикоз не можу вийти на роботу 2 тижні, лікарняний не оплачується. Шефова дзвонить і каже що я їй не потрібна на цій роботі якщо не можу щоденно приходити.
Гроші закінчуються я в розпачі. Зверталась до волонтерів обіцяли передзвонити і допомогти але 3 дні зі мною на контакт ніхто не виходить.
Сил просто немає, бажання боротись за життя своє і дітей теж.
Я наче стала овочем нездатна навіть прибрати в хаті, готую через силу.
Що робити? Як мені вийти з цього дна?
Повернутись в Україну не варіант сину 17, не хочу щоб його не випустили. Залишати його самого страшно.
Де брати сили, що робити в мене навіть бажання до життя пропадає а це ще двох діток тягнути
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
цитата:
Что значит отправит? Вы свободный человек - сами принимаете решение.
Какие для себя варианты вы видите?
Сможете ли вы содержать двух детей?
Если вернетесь в Украину, а сын останется в Польше, то что для вас это изменит?
Доповнення від автора
Він буде морально на мене тиснути, дзвонити, кричати чи навіть прийде сюди де ми живемо ще може підключити до цього свою матір, котра теж вміє тероризувати.
На жаль я не бачу варіантів і дітей також утримувати не зможу.
Хіба син знайде роботу на канікулах і це трохи полегшить ситуацію
Якщо б повернулась в Україну син міг би піти жити в гуртожиток і не довелось би платити за житло
психолог онлайн
Вы звучите как человек, который ничего не решает, а только маю либо свекровь решает, что вы будете делать.
Вам обязательно общаться с ними? Позволять проходить к вам домой?
Зачем сыну ехать в Украину?
Тем более, что обратно он не выедет.
Жилья в Украине у вас нет?
В Украине есть приюты для женщин с детьми, но вам в любом случае нужно подумать, как дальше вы будете жить, когда родите и как-то освоитесь с малышом.
Старший сын вполне способен остаться в Польше без вас, с опекуном, а дальше работать и учиться там. Точно лучше, чем на фронте и без шанса выехать, особенно при том, что призывной возраст хоть и снизить до 18.
Поэтому думать стоит больше про то, сможете ли вы жить с ребёнком вдвоем.
Есть ли у вас родители?
Могут ли они помочь и поддержать?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Лілія Станіславівна Гаврилюк
Доброго дня,Слава.
Дуже сумно що не відчуваєте підтримки від близької людини. Але чому Ви боїтеся відкритися своєму чоловіку? Що спонукає Вас думати що він скаже зробити аборт? Ви писали що:" Він навіть почав виправлятись, працював давав кошти не пив, говорив що мріє про те що наша сім,я буде знову разом щаслива." Можливо народження другої дитини зблизить вас , і ви станете повноцінною сім'єю. Але тут важливо зрозуміти і проаналізувати, які помилки ви робили в шлюбі, щоб зараз по новому вибудовувати стосунки. У цьому може допомогти парна терапія.
Ви пишите що попри те що живете окремо, у вас були близькі стосунки. Це відповідальність обох а не Вас одної. Зрештою для підтвердження хто є батьком, можна зробити аналіз. Але це вже випадок ,коли вибудовуються недовірливо стосунки. Думаю що після розмови з чоловіком ви побачите більш чіткіше ситуацію, в якій Ви перебуваєте , і тоді вже приймати відповідні рішення. Зараз Вам страшно, важко ,багато невизначеності але вихід завжди знайдеться, якщо його шукати. В Польщі є багато різних організацій, які допомагають матерям, які опинилися в такій ситуації як Ви. Однією з них є Fundacja Małych Stópek. Інформацію зможете знайти в інтернеті або подзвонити за тел 798636493. Також в інтернеті зможете знайти більше інформації в пораднику ," Droga mamo". Найпростішим способом є звернутися до священника при костелі чи церкві, розказати проблему і попросити про допомогу безпосередньо в місті, де Ви проживаєте.
Стукайте в усі двері ,а Вам відчинять.
Сподіваюся, що моя інформація буде для Вас корисною і Ви зробите правильний вибір і будете щасливою мамою двох діток.
Доповнення від автора
Дякую. Чому не кажу чоловікові? щоб не додати собі більше стресу, я не вірю в його підтримку він якийсь час притворявся щоб задовільнити свої інстинкти, або йому було зручно що ми з сином приходим до нього, що приношу обід, вечерю. Чесно незнаю, є відчуття що стресу буде більше як він дізнається
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376572 для Валентина Михайловна
Я можу заблокувати чоловіка та свекруху, проте в них є шанс тиснути на мене через сина.
Родичі є але вони в Україні там ситуація не найкраща то якщо й зможуть допомогти то є дуже малі суми. Прийняти мене жити до себе не зможуть.
Син таки залишиться в Польші.
Якісь конкретні рішення приймати важко.
Я не розумію з чим це пов,язано але в багатьох ситуаціях я жертва а не лідер, незнаю як переключитись з цього стану.
Усвідомлюю що ця позиція небезпечна як для мене так і для дітей. Проте немаю поняття як з цього самостійно вийти
психолог онлайн
Как думаете, что мешает вам взять ответственность на себя и осознать, что вы принимаете решения и только вы решаете, как, с кем вы будете жить и что будете делать?
В целом, вам нужна психотерапия, чтобы как минимум немного прийти в себя и принять решение, лучшее для вас.
Понимаю, что денег нет, поэтому предлагаю вам вариант, где можно найти бесплатную помощь либо за минимальную сумму. Это будет 10-20 встреч, но точно лучше, чем совсем остаться в одиночестве
Напишите в личку, расскажу
психолог онлайн
Славо, вітаю!
За Вашими словами я розумію, що Ви вже прийняли якесь рішення: позбуватися дитини Ви не плануєте. Погоджуюсь із колегами, у Польщі є можливість отримати підтримку у складній ситуації: і моральну, і матеріальну, і психологічну, і від українських колег (зокрема у Польщі є відділення ГО "Право на захист").
Ви зараз такої підтримки потребуєте. Чи є можливість розвіятися, вийти із закритого простору, побути із кимось, заспокоїтися? (Зігріла рекомендація звернутися до релігійної громади).
Дайте собі час усвідомити проблему та знайти гідне рішення даної ситуації
Доповнення від автора
Позбуватись ні в якому випадку. Дякую за слушні поради шукатиму організації що підтримують.
Звичайно я не сиджу в чотирьох стінах виходжу на прогулянку, за покупками, просто гуляю по магазинах, але це допомагає доки не переступаю поріг мешкання, тоді я знову повертаюсь до жорсткої реальності
психолог онлайн
нове 15:06:22Доповнення від автора
Дякую. Чому не кажу чоловікові? щоб не додати собі більше стресу, я не вірю в його підтримку він якийсь час притворявся щоб задовільнити свої інстинкти, або йому було зручно що ми з сином приходим до нього, що приношу обід, вечерю. Чесно незнаю, є відчуття що стресу буде більше як він дізнається"
З Вашої відповіді відчувається що Ви боїтеся отримати негативну відповідь від чоловіка , яка може підсилити стрес. Зараз Вам потрібно думати не тільки про своє здоровя але і про здоровя дитинки, яку носите під серцем.
В Польщі,як і в Україні є організації, які допомагають з житлом, де ви зможете проживати з дитиною та отримувати усю необхідну допомогу( можливо з двома дітьми, точно не скажу.Вам потрібно дізнатися про це на місці.) Коли немає підтримки від рідних, варто її шукати , можливо є близькі друзі. Часом буває що незнайома людина , яка подає руку у важкі часи, стає ближчою ніж родина.
Цитата:" в багатьох ситуаціях я жертва" Розуміння того що в деяких ситуаціях ви відчуваєте себе жертвою уже буде спонукати звертати увагу на такі моменти і вчитися виходити з цієї ролі. Звичайно в цьому може найкраще допомогти психолог. Відповідальність за ваше життя лежить тільки на вас. Потурбуйтеся про себе і не соромтеся просити про допомогу. Ви у себе єдина. Сили Вам!