Що робити
Колись я закохався в дівчину, але вона мене ігнорувала, хоч почуття до неї у мене були сильні ще до того, як у неї з'явився хлопець. Перед війною так склалося, що у нас із нею в її домі був інтимний зв'язок. Потім мені довелося переїхати на підконтрольну територію України, і я написав їй. Вона відшила мене, а згодом я дізнався, що вона вийшла заміж за свого хлопця.
Минуло три роки, і вона несподівано написала, що хоче бути зі мною. Розумію, що вона колись мене зрадила, що не варто знову довіряти їй, але вона мені досі подобається. Я не знаю, як правильно вчинити в цій ситуації.
Питання від: ; Вік: 28
Доповнення від автора
Вона до сих пір в шлюбі

психолог онлайн
Вітаю! У деяких ситуаціях немає «правильного» чи «неправильного» рішення. Його «правильність» можна зрозуміти лише з плином часу. Тож поставте собі кілька запитань щодо своїх почуттів та відчуттів — вони допоможуть проаналізувати Ваші емоції, межі та можливі наслідки Вашого вибору.
Що саме приваблює Вас у цій жінці?
Це почуття до неї як до людини, чи, можливо, до спогадів та емоцій, пов’язаних із нею?
Як Ви ставитеся до того, що вона зараз перебуває у шлюбі, але пропонує Вам стосунки?
Чи відповідає це Вашим особистим цінностям?
Як вплинуло на Вас те, що раніше вона відмовила Вам, а тепер повертається?
Чи відчуваєте Ви довіру до її намірів?
Як, на Вашу думку, можуть розвиватися ці стосунки у майбутньому?
Чи бачите Ви їх стабільними та взаємними?
Що є для Вас важливішим у цій ситуації: Ваші почуття до неї чи відчуття внутрішнього спокою, пов’язаного з вибором, який не суперечить Вашим принципам?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Как правильно для ВАС - не знает никто.
А Вы при этом, по любому совершите СВОИ ошибки, к которым Вас тянет.
Просто НЕ сможете их НЕ совершить. Но это в любом случае может быть только на пользу. На них и научитесь.
Девушка потенциально предатель. Да, все верно. Надежной ее не назовешь. Ищет более удобный для себя вариант.
И всегда будет искать. Не из-за любви, а из выгоды. Материальной или психологической. Такой типаж.
И в данной ситуации скорей всего хочет ИСПОЛЬЗОВАТЬ Ваши чувства - может чтобы сделать себе "перевалочную базу", уйти от мужа с Вашей помощью, потому что он перестал ее устраивать по какой-то причине (мало зарабатывает, пьет, бьет или гуляет). Но потом ведь она с такой же легкостью может уйти и от Вас.
психолог онлайн
Вітаю
Ви запитуєте"що робити"- а до якого рішення Ви більш схильні?
Чи вважаєте, що є майбутнє у цих стосунках?
Чи вважаєте дівчину надійною партнеркою?
Чи є у вас спільні цінності, які б зробили ваші відносини міцними?
Чи знаєте Ви яка ситуація у її сім'ї зараз?
Чим вона аргументує своє рішення повернутися до Вас?
Для більшого розуміння, який варіант Вам вибрати- можете розділити листок на дві частини, і вписати по пунктах всі плюси та мінуси які Ви отримаєте від цих стосунків.І по результатах прийняти рішення.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376925 для Павел Леонидович
Ви праві. Я напишу їй що немає у нас майбутнього.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Я не знаю, як правильно вчинити в цій ситуації.
Щоби хоч якось вчинити, потрібно вирішити ваш ВНУТРІШНІЙ КОНФЛІКТ(!) -
цитата:
Розумію, що вона колись мене зрадила, що не варто знову довіряти їй, але вона мені досі подобається.
Конфлікт між цінностіми і почуттями. Тут йдеться про віру і вірність, про зраду і спогади минулих почуттів.
Озирніться навколо. За ці три роки невже ви нікого гідного вашої уваги не зустріли? Якщо ні, то, напевно, ви схильні застрягати на почуттях і на потягу до невзаємого/одностороннього кохання. А це вже проблема, в якій РОЗБИРАТИСЬ вам. Корисніше це робити у співпраці з психологом. Так ви отримаєте необхідний досвід для самостійних рішень в майбутньому(!)
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня.
Якось цікаво у вас виходить, що дівчина вас ігнорувала, але мала з вами інтимний звʼязок. Може у нас з вами різні поняття про ігнор.
Також не зовсім зрозуміло як вона вас могла зрадити, якщо ви з нею парою не були. Якщо ви мали секс в той час, як в неї був хлопець, то вона зрадила йому, а не вам. Також питання до вас, чи це вписується у ваші цінності: мати інтимні звʼязки з дівчатами, які перебувають у стосунках.
Погоджуюсь з колегою, що в будь-якому випадку, дівчина не виглядає надійною, вірною і порядною. Швидше за все, вона хоче вас використати як лейкопластир під час розлучення, щоб не залишитись сама. Рекомендую розібратись з психологом, чому ви такий тривалий час відчуваєте симпатію до людини, яка до вас, мʼяко кажучи, ставиться не найкраще.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376951 для Соломія Лехіцька
Я їй раніше писав що кохаю . Це було давно . Вона написала що не кохаєш. Відшила . Я пішов в армію. Вернувся у неї хлопець. Вона писала мені анонімно що хоче відновити відносини. Точніше я думаю що це вона . Інтимний зв'язок був коли її мати була вдома. Ну мати замітила що щось произошло бо в дівчини горіли очі . Їй сподобалося вона сама говорила. Пізніше вона виїхала з своїм хлопцем. Я вже написав що не може бути майбутнього. Не кохає вона мене а просто використовує . Другий аеродром шукає.
Доповнення від автора
Манипуляторша
психолог онлайн
Отож парою ви не були, просто був одноразовий секс. Але задоволення від сексу ніяк не свідчить про бажання мати стосунки.
Вітаю вас з прийнятим рішенням. Бажаю зустріти дівчину, з якою у вас будуть щирі взаємні почуття
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376960 для
25 написав що не може бути майбутнього між нами . Сьогодні Вона продовжує писати. Написав які плани на мене чекаю відповіді.
Пише ти мені дійсно дуже подобаєшся.
В мене вже каша в голові.
психолог онлайн
У Вас и раньше была эта каша. И по-хорошему, одной перепиской на сайте ее НЕ убрать.
Подобное требует индивидуальной психотерапии с психологом - лично, НЕ по переписке.
Советы не помогут. Здесь нужна работа с чувствами. И с психологическими травмами, которые 100% стоят за этой ситуацией.
Если же у Вас нет желания или готовности разобраться с кашей кардинально, то перед Вами есть только 2!!! варианта:
1) вестись на девушку, прислушиваться к ее словам, отвечать на ее вопросы и пр.
2) НЕ вестись на нее и следовать своей линии, которую приняли (если, разумеется, ее приняли).
Во втором случае нужно просто методично писать одно и то же. А при многократном игнорировании позиции - просто заблокировать девушку и больше ей НЕ отвечать. Нигде и никогда.
Но это возможно лишь в случае, если Вы приняли твердое решение и имеете сильную волю.
Если решение "мягкое" или воля - слабая, вряд ли получится второй вариант.
ТОГДА для принятия "твердого" решения и укрепления воли остается лишь психотерапия, как я и писал выше.
психолог онлайн
Доброго вечора.
Цитата:"Я вже написав що не може бути майбутнього. Не кохає вона мене а просто використовує . "
Ви підсвідомо розумієте що майбутнього у вас немає, тому що маєте різні цінності . Але в реальності,сумніваєтеся , запитуючи себе "а чи не дати другий шанс". І тут виникає питання: А де гарантія, що вона не поступить з Вами так, як в перший раз?Довіряйте своїм почуттям.
Вибір за Вами: чи жити в сумнівах та страхах або поставити крапку в цих відносинах і шукати собі іншу дівчину ,яка буде по справжньому любити і цінувати Вас. З якою можна будувати спільне майбутнє і мати довірливі відносини.Тому що здорові відносини це про відкритість і про щирість а не про використання " про запас".
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня.
Схоже, у вас більша потреба у психотерапії, ніж це видалося спочатку.
Як ви думаєте, якщо дівчині потрібен чоловік, який допоможе пережити розлучення: просто щоб самій не бути чи потрібне місце пожити, або фінансова підтримка. Ну в цілому, готує собі, так би мовити «перевалочний пункт». То в неї більші шанси його отримати, коли вона напише, що ви їй дуже подобаєтеся чи коли напише: я тимчасово хочу скористатися твоєю добротою і мʼякістю.
Ви написали, що майбутнього не може бути, а вона продовжує писати. Як думаєте чому? Може тому, що майбутнє з вами її не цікавить?
Думаю, якщо ви не припините спілкування, то найближчим часом вона напише, що хоче від вас отримати. Наприклад, пожити у вас безкоштовно чи допомогти з переїздом чи ще щось. І тут ви вже можете вирішувати, чи готові ви це їй надати заради тимчасового сексу (виглядає, що то для дівчини не проблема). Якщо вас це влаштовує, то без проблем. А сподіватися на спільне майбутнє, то в першу чергу жорстоко до вас самого.
Та й подумайте про те, яке у вас може бути майбутнє разом. Ви справді хотіли би бути хлопцем дівчини, яка будучи у стосунках з вами, займатиметься одноразовим сексом з іншими? Чи бути чоловіком дівчини, яка будучи в шлюбі з вами, писатиме іншим, що вони їм подобаються. Чи ви сподіваєтесь, що вона зі своїм чоловіком так поводиться, а з вами буде по іншому?
Думаю, вам варто думати, які у вас можуть бути плани на життя в цілому і на цю дівчину, а не які плани в неї.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376996 для Соломія Лехіцька
Написав що треба розлучитися. Я тебе кидаю. Бо кохаю іншу. Не пиши мені.
Вона прислала :
мило 😘
Що мені відповісти.
Як розірвати відносини?
Тільки за блокувати ?
Доповнення від автора
Пише пощастило що ти зі мною поряд
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вітаю
Цитата:"Що мені відповісти."
А до якого рішення Ви схиляєтеся? Є багато рішень.
Не втягуватися у переписку, ігнорувати, не підтримувати діалог, інакше вона може спробувати маніпулювати.Можливо заблокувати ( якщо це потрібно).
Фраза "пощастило, що ти поряд" – це, можливо, спроба викликати почуття провини і сумнівів. Не вестися на провокації. Коли рішення прийнято, повертатися назад не варто.
Головне – не залишати простір для двозначності, бути твердим ,дотримуватися своїх слів.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Скажіть, буд ласка, які саме відносини ви розриваєте? З ким ви були , що кидаєте?
На скільки я зрозуміла, дівчина одружена, ви не бачились три роки, а зараз вона вам написала, що ви їй подобаєтесь. Між вами декілька днів тривала переписка, де ви писали, що у вас немає майбутнього.
То якщо я розумію правильно, ви не зустрічалися особисто за цей час, не вирішували бути разом і стосунків між вами не було. То як можна розірвати те, чого не було? Ви давали якісь обіцянки, маєте якісь перед нею обовʼязки?
Очевидно, що дівчина ігнорує ваші слова і бажання, що б ви не писали, вона на своїй хвилі і гне свою лінію. На мою думку, виглядає, що вона з вас глузує.
Але, незважаючи на її поведінку, на слова психологів, вас до неї все одно тягне і ви з нею хочете щось мати. То будьте відверті з собою, визнайте чого насправді хочете, подумайте які з того можуть бути наслідки і чи ви до них готові. А тоді прийміть усвідомлене рішення. Якщо незважаючи на таке ставлення, ви все одно з нею хочете бути, то справа ваша. Бо якби не хотіли, то би просто ігнорували, чи заблокували (без різниці), ви нічого не винні цій дівчині, а по суті поводитесь не порядно, спілкуючись з одруженою жінкою.
Для того, щоб розібратися з цією ситуацією по справжньому і побудувати хороші здорові стосунки з достойною жінкою, вам потрібно працювати з психотерапевтом. Справа ж не в поведінці цієї дівчини, а в тому, що ви хочете кохати і бути коханим, мати серіальне щасливе майбутнє в парі, але залипли на людині, з якою це не можливо. Тому спершу маєте з собою розібратися.
психолог онлайн
цитата:
Написав що треба розлучитися. Я тебе кидаю. Бо кохаю іншу. Не пиши мені
Можна й такий варіант.
цитата:
Вона прислала :
мило 😘
Що мені відповісти
А відповідати й не потрібно. Краще проігнорувати взагалі.
Звісно, можна щось і відповісти, наприклад: "І я так вважаю))" - але це скоріш за все викличе якусь її емоційну реакцію і подальші фрази від неї. А навіщо?!
цитата:
Як розірвати відносини?
Тільки за блокувати ?
За розривом стоїть емоційне відсторонення і домовленість. Якщо домовитись не виходить, бо вона вочевидь маніпулює і не хоче домовлятись, ігноруючи це, то залишається повний розрив спілкування, який легше зробити заблокувавши її і НЕ відповідаючи на жодне слово. Навіть нічого НЕ читаючи, що вона пише. Просто мовчки!!! видаляти.
цитата:
Пише пощастило що ти зі мною поряд
Знову маніпуляції. Відповісти можна по різному.
Наприклад 2 варіанти:
1) "Так, тобі справді пощастило, але везіння вже скінчилося".
2) "Так, тобі пощастило, що я з тобою поряд БУВ" - з акцентом на слові БУВ. Тобто все вже в минулому.
На тому, що все вже пройшло й треба робити акцент у своїх фразах.
Але найкраще взагалі ПЕРЕСТАТИ спілкуватись, не давати себе затягувати в розмову. А саме це вона і робить.
Маніпуляційна техніка для наївних людей, яким важко відмовляти іншим. Бо вони ж будуть погані... - з цим вже на психотерапію.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 377137 для Соломія Лехіцька
Соломія може ви праві. ..Очевидно, що дівчина ігнорує ваші слова і бажання, що б ви не писали, вона на своїй хвилі і гне свою лінію. На мою думку, виглядає, що вона з вас глузує...
Я сказав що удаляю ngl де вона зачасту пише . Але вона продовжує писати.
(Я Признався в коханні іншій , не сказала ні і не сказала да . . . Вона як свіжий ковток. )
А ця що розстався пише бдлс не залишай мене на відкритому 😭.
На відкритому це сленг перекладається як не залишай одну . Тепер я думаю правильний ли я вибор зробив. Не можу вибрати .
Доповнення від автора
Я заплутався
психолог онлайн
Виглядає, що не правильний.
Ви щойно роздумували, може з тією одруженою дівчиною відновити стосунки, думали про неї, казали що вона вам подобається. Так її і не заблокували, бо вона має можливість до вас десь писати, а ви повідомлення читаєте і про неї роздумуєте.
І в той же час ви зізнаєтеся в коханні іншій дівчині. Для початку - ви ту іншу дівчину обманюєте. Це не порядно стосовно неї. Ви її не кохаєте, бо про одружену б не думали. Якщо людина кохає, то вибір вже зроблений. А ви якщо обираєте, то не кохаєте ні одну, ні іншу.
Ви з тою одруженою дівчиною поводитесь однаково: вона хоче використати вас як лейкопластир для загоєння рани після розлучення, а ви з тією самою метою хочете використати ту нову дівчину.
А вибір вам варто зробити на користь психотерапевта і написати психотерапевту. Бо хороші стосунки не будуються для втечі від емоцій. Здорові стосунки потрібно вчитися будувати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 377348 для Соломія Лехіцька
Я сказав їй що кохаю іншу я не обманюю . Вона написала те смс що написав
психолог онлайн
Я про це і кажу. Якщо я правильно зрозуміла. Є дві дівчини: та, що одружена, про яку ваше основне питання і інша. Ви тій іншій освідчилися у коханні, а вона поки що не відповіла. Ось цю іншу і обманюєте. Ви її кохати не можете, бо думаєте про одружену. Якщо між двома обираєте, то не кохаєте ні одну з них.
психолог онлайн
Перепискою Ваше питання НЕ вирішується. Невже не розумієте цього?
Це питання на індивідуальну роботу з психологом.
Спочатку потрібні спеціальні психологічні техніки, які допоможуть розібратися з почуттями, а потім інші техніки - щоб спростити вибір. Самостійно їх не виконати. Тільки разом зі спеціалістом, який на них знається.