Не могу отпустить обиду
Добрый день ,в отношениях с парнем два года ,в начале отношений было много разногласий и недопониманий,если были ссоры ,они происходили не так как бы мне хотелось,чтоб партнер думал про мои чувства (но я позволяла себе сказать грубые слова в его адрес и не думала за его чувства)
После начали работать над собой ,нашли решение проблем и сейчас у нас спокойные отношения,но я начала ловить себя на мысли что на самом деле я не простила его ,из за этого у меня пропадет настроение,и начали появляться мысли ,а вдруг это не мой человек
Он делает все для меня,очень заботится,хочу отдавать ему тоже что и он мне ,но обиды начали «душить»
В плане близости тоже все изменилось,оттягиваю постоянно этот момент
Он просил прощения и не раз но я все равно думаю про те ситуации,что они перешли границы ,что я не смогла отстоять себя
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
За что именно вы обижаетесь на МЧ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 377541 для Валентина Михайловна
За то что он не следил за своими словами в мой адрес
психолог онлайн
Что должно произойти, чтобы вам стало легче?
Извинился ли МЧ за свои слова?
Как вы относитесь к тому, что и вы говорили грубости и не думали про его чувства?
психолог онлайн
Вітаю,Даша
Здається, у ваших стосунках накопичилося багато невисловлених емоцій та невирішених внутрішніх конфліктів. Навіть якщо ви обоє працювали над собою, образи, які залишилися всередині, можуть проявлятися через зміни настрою, сумніви та навіть віддаленість у близькості.
Ви працювали над собою з психологом чи самостійно?
Що саме Ви не пробачили:
Чи це конкретні ситуації, де він Вас образив? Чи більше болить те, що Ви самі не змогли тоді відстояти свої кордони? Якщо друге – можливо, справа не тільки в ньому, а в тому, що Ви злитесь на себе.
Образа накопичується, коли ми її не проживаємо. Спробуйте написати листа (для себе), де Ви чесно викладете всі свої емоції до партнера та до себе у тих ситуаціях. Це допоможе зрозуміти, що саме вас тримає.
Якщо у Вас уже довірливі стосунки, можна поділитися своїми почуттями. Не звинувачуючи, а пояснюючи:
"Я ловлю себе на тому, що не можу відпустити минуле. Мені важливо розібратися, щоб будувати з тобою здорові стосунки."
Якщо Ви відчуваєте, що в минулому не змогли захистити себе, важливо навчитися робити це зараз. Це може бути практика проговорювання своїх меж у дрібних ситуаціях, щоб відчути, що Ви маєте право на свої почуття.
Образи руйнують навіть міцний зв’язок, якщо їх не пропрацьовувати. Тому варто звернутися в терапію щоб зрозуміти себе і знайти відповіді на питання,які Вас хвилюють.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечора Даша.
Насправді, не має жодних стосунків, в яких би не виникало питань чи проблем.
Просто, одні пари знають вже про це і на ці питання та проблеми шукають рішення та відповіді. І таким чином, поступово створюють от ті самі стосунки, яким з часом починають оточуючі заздрити. А інші, думають, що саме з цим партнером просто не пощастило. А от з іншим все буде набагато краще... Але і інші чомусь потім не складаються... Чому? Тому що невирішені питання все одно тягнуться і в наступні стосунки.
Який вихід? На мою думку, розбиратися з тими стосунками, які вже є. Бо почуття образи - це надзвичайно руйнівна сила, яка поступово і невидимо може знищити самі найкращі відносини. Як це відбувається і з вами.
Я Вам раджу іти в індивідуальну терапію , щоб, найперше, дослідити, чому так складно прощати навіть тоді, коли партнер все робить, щоб загладити свою провину і вже неодноразово просив вибачення. А друге, трансформувати почуття провини у вміння одразу окреслювати свої кордони, говорити відкрито про свої почуття і вміти коханого виховувати не очікуючи, коли все зайде занадто далеко.