Як будувати відносини з партнером
Добрий день . Познайомилась з чоловіком , він мені спочатку не дуже сподобався , і я була собою ) типу казала прямо , що мені не подобається , і не хотіла сподобатись . З часом чоловік розкрився мені , задає питання : чи хочу я дітей , чи я хозяйка , і тд , реально я не хозяйка , і не особо готую і тримаю квартиру в чистоті , але йому я сказала що да , хозяйка , хоча хотілось пошутити , і сказати , що я засраночка , але я не хотіла відштовхнути його . Мені 41 , йому 43 . Він ще сказав , що його насторожує що я не була замужем , і не має дітей , мол в тебе що якісь проблеми у відносинах ? Я з ним поділилась як я будувала відносини , чого розходились . В мене питання : як будувати відносини на початкових этапах , що говорити , чи відкриватися людині на 100 %? Коли зайнятись сексом , до нього додому чи до мене ? Раніше я займалась сексом на 1 побаченні чи 2 , в мене було багато партнерів , але в жодному я не побачила перспективи для стосунків , тому мені було все одно чи він подумає , що я легкодоступна . А зараз я хочу показати , що я серйозна дама ( в приниципі так і є) , що я націлена на серйозні відносини
Питання від: ; Вік: 41

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Уточню, правильно ли поняла. Вам мужчина не понравился, но при этом, когда он начал спрашивать вопрос вроде как с намеком на серьезные отношения (дети, быт и тп), то вы решили, что хотите с ним серьезных отношений?
Нет понятия правильно вести себя, чтобы создать семью. У кого семья складывается, когда секс на 1м свидании, у кого-то через месяц., у кого-то никак не получается.
Не нужно подстраиваться и не быть собой. В этом нет смысла, потому что все равно человек потом увидит вас настоящую. И будет у обоих разочарование. Это касается любых вопросов.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 377535 для Валентина Михайловна
Ну он меня зацепил , юмор , и тд , но я думала он несерьезный и просто хочет секса , а он начал очень интересоваться мной , мне это приятно , вижу что адекватный классный мужчина нацелен на долгосрочные отношения . Просто я поняла , что немного боюсь быть собой , не такой как с подругами , что ему что то не понравится , и он скажет , извини , давай наши отношения прекратим . Хотя я проявляюсь , и когда я такая как есть , например могу сказать в шутку , а ты умеешь задрачтвать , или что ты выйлбиваешься , он говорит , о, а у тебя есть характер , и включается , ему прям это нравится . Но по натуре я мягкая , не конфликтная , не спорю , со своим мнением не лезу , и боюсь что буду скучная для него
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Если вы такая, как есть, мужчине не будете интересны, то какой смысл в отношениях? Вы ж не сможете притворяться все время.
Почему вы считаете, что такая, как вы есть, вы не понравитесь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 377538 для Валентина Михайловна
Я не хозяйка , рас расываю вещи , конечно я могу стараться , но мне кажется меня так хватит не на долго . Я не могу жестко отстоять свои границу , свою позицию отстоять . Бываю скучная, не могу организовать досуг , какой то сюрприз сделать для мужчины . Мне еще не нравиться моя грудь , вдруг ему не понравиться , или мое тело не понравиться . Я люблю полежать , не праворная так сказать
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
А почему вы решили, что быть хорошей хозяйкой и быть проворной это важно мужчинам вообще и данному мужчине в частности?
Что значит вы не можете организовать досуг?
О каких сюрпризах для мужчины речь?
По поводу груди и в целом внешности, то знаете, ведь даже если вы будете себе казаться идеальной, это не значит, что мужчине вы будете нравится. У мужчины могут быть свои представления о красоте и они могут не совпадать с вашей точкой зрения. И наоборот - вы себе можете не нравится, а мужчина будет считать вас привлекательной. Плюс, раз познакомился и общается, значит вы ему симпатичны и интересны.
Если форма или размер груди будет настолько решающим в вопросе продолжать ли с вами отношения, то зачем вам такой недалекий мужчина?
Відредаговано автором 08-02-2025 17:31:44
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Коли зайнятись сексом , до нього додому чи до мене ?
Секс взагалі не є приводом для знайомства(!) І тільки вам вирішувати, подобається вам чи ні, і вам вирішувати, коли...
цитата:
в мене було багато партнерів , але в жодному я не побачила перспективи для стосунків
Це нормально - довірятись власим відчуттям(!)
цитата:
тому мені було все одно чи він подумає , що я легкодоступна .
На мій погляд, підкреслюю (на мій особистий) - вам має бути байдуже, хто і що подумає. Головне , що подумаєте і вирішите ви.
цитата:
А зараз я хочу показати , що я серйозна дама ( в приниципі так і є) , що я націлена на серйозні відносини
Перепрошую, так це і є відповідь на ваше питання
цитата:
ЯК БУДУВАТИ ВІДНОСИНИ З ПАРТНЕРОМ
У вас є сумніви? Якщо так, то в чому безпосередньо вони полягають?
Відредаговано автором 08-02-2025 18:54:51
психолог онлайн
Доброго вечора Tina!
Коли людям вже за..., створити стосунки нашвидкоруч навряд чи вдасться. І, думаю, Ви це розумієте. Інакше б не стали звертатися до психологів за порадою. Адже, обидва вже склалися як особистості зі своїми характерами, звичками, вподобаннями, які не так то вже і легко міняти. Але ж хочеться мати щастя і близьку людину поруч, а не лише сексуального партнера. Тому, зазвичай, є намагання показати себе з кращого боку і це нормально.
Насправді, вміння створювати гармонічні стосунки - це певне мистецтво, яке або передається від мами до дочки, або ж та сама дочка, ці знання та вміння отримує та засвоює вже сама в дорослому житті.
От Ви пишете "Просто я поняла , что немного боюсь быть собой , не такой как с подругами , что ему что то не понравится , и он скажет , извини , давай наши отношения прекратим...". Але ж чоловіки - це, однозначно, не подружки! І те, до чого Ви так звикли в колі дівчат, навряд чи підійде в спілкуванні з чоловіком. А вірніше, зовсім не підійде. У всякому випадку, до тих пір, поки не вдасться налагодити глибокі та довірливі стосунки, які будуються роками. Щодо сексу і на якому побаченні? А хіба це можна спрогнозувати, чи передбачити?
Єдине, штучно поспішати, точно не потрібно. Бо серйозні стосунки будуються не на сексі, а на довірі один до одного, на розумінні... На тому, на чому тримається....дружба...
Найбільша помилка всіх, хто створює серйозні стосунки або сім'ю, вважати, що стосунки з коханими потрібні для того, щоб повністю розслабитися після робочого дня і ні про що не замислюватися. Насправді, найбільшу обережність та тактовність потрібно проявляти саме з тими, кого кохаємо. Чому? Бо чим більше ми наближаємося одне до одного, чим сильніше "проростаємо" та розкриваємося, тим більшого болю можемо завдати не лише словами, але, навіть, поглядом, чи, навіть, мовчанням...
І, загалом, Ваше питання, на моє глибоке переконання, набагато глибше і потребує серйозної індивідуальної роботи. Певне, якщо Ви дійсно хочете створити нарешті щасливу сім'ю і мати поруч серйозного чоловіка.
Адже, на поверхні, неприйняття себе такою, якою Ви є, знецінення себе та внутрішнє відторгнення "по натуре я мягкая , не конфликтная , не спорю , со своим мнением не лезу , и боюсь что буду скучная для него...", “...Мне еще не нравиться моя грудь , вдруг ему не понравиться , или мое тело не понравиться...". А таке ставлення до себе одними порадами на сайті не змінюється. Адже, зазвичай, до нас ставляться лише так, як ми сприймаємо себе і ставимося до себе...
Мало інформації про Вас та Ваші попередні стосунки, але думаю, що не просто так до цього чоловіка, у Вас були стосунки, що підходили лише для сексу... І це якось пов'язане саме із знеціненням себе...
А те, що "Я люблю полежать , не праворная так сказать..." - це не проблема, насправді. Жінка, коли живе одна, завжди стає трохи лінивою. Така жіноча енергія сама по собі. Яка дуже швидко змінюється, коли поруч опиняється чоловік.
На мою думку, Вам сильно бракує знань, як будувати правильно стосунки з серйозними чоловіками. Бо, швидше за все, в дитинстві такого прикладу від батьків просто не мали. Певне, це мої припущення, але...
Тому я Вам щиро раджу іти в індивідуальну роботу, і краще з сімейним психологом, який якраз і спеціалізується на створенні гармонічних стосунків та збереженні родин.
Відредаговано автором 08-02-2025 19:53:51
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 377559 для Володимир Анатолійович
Я не знаю як спілкуватися з ним , як себе вести ) я звикла , що всі хочуть тільки сексу від мене і на першому побаченні майже пропонують , а він спілкується зі мною , да є флірт , но без всяких прямих намеків на секс . І я зрозуміла , що хотіла б мати такого чоловіка і будувати відносини. Але не знаю як це робити . Ми перший раз після нашого спілкування довгого по відео і телефону зустрілися пізно ввечері , біля мого будинку, хоча була майже 12.00 година ночі , сказав що тільки хоче мене побачити , я думала він буде напрашуватися ночувати , але ми поспілкувалися 15 хвилин і поїхав додому . Після того говорили до 3 ночі . Я чесно кажучи ще з таким не стикалася чемним чоловіком , і юмор , і харизма , інтелігентність . І мені дуже прикольно з ним в эмоційному плані . Я растерялася , тому що привикла що на другому побаченні секс , або на першому . Просто відчуваю його серйозні наміри , а в мене і досвіду не було побудови стосунків , щоб зустрічатися , щось планувати .
психолог онлайн
цитата:
Просто відчуваю його серйозні наміри , а в мене і досвіду не було побудови стосунків , щоб зустрічатися , щось планувати .
Ну, відповідного досвіду не було. Так і що? Все одно певний досвід був. От на нього і будете спиратись, поступово набуваючи нового. Бажано, щоби усвідомлено і конструктивно. З цим, до речі, може допомогти психолог.
цитата:
Я чесно кажучи ще з таким не стикалася чемним чоловіком , і юмор , і харизма , інтелігентність . І мені дуже прикольно з ним в эмоційному плані .
Чому б не піти за реальністю? Ви ж можете бути собою, не вдавати з себе ту, якою ви не є. Чи так не можете?
цитата:
І я зрозуміла , що хотіла б мати такого чоловіка і будувати відносини.
Спробуйте уявити, як може бути реалізоване ваше бажання. Що для цього потрібно робити, а що не потрібно.
Що означатиме для вас принцип "орієнтуватись на себе"? Про що це - про ваші власні потреби і бажання? звички? смаки? наміри?
Наскільки ви вмієте у відносинах з чоловіками зберігати повагу до себе, не піддаватись на тиск і маніпуляції?
психолог онлайн
Лучший вариант - быть собой. Никакой театр для мужчины не будет хорошей идеей, потому что и вы будете в напряжении, и мужчина будет видеть наигранность, либо через время увидит реальность и будет обижен и разочарован.
Отношения это про искренность и открытость.
Если вы до такой степени себя не принимаете, что боитесь показать себя реальную, то очень советую обратиться к психологу. Ведь такое отношение к самой себе, так или иначе, постоянно будет фонить в отношениях и мешать строить их и чувствовать себя счастливой