Зміни в роботі . Відчуваю тривогу , на роздоріжжі
Добрий день . Я єдиний бухгалтер . Влітку змінила роботу , умови дуже влаштовували і зп . На жаль бізнес накрився в лютому , перевели на півставки . Роботи зараз особо не має , крім звітів , і тд . В квітні керівництво відкриває новий бізнес , це розніца , аптечний бізнес . З розніцею я ніколи не працювала . Часу мало щоб розібратися . Найшла курси , почну вникати . Але є страх , що бізнес запуститься , аптека запрацює , а я не зможу розібратися до кінця . Ще справа в тому , коли в мене не подучаєтся щось по по роботі , в мене дуже висока тривога , паніка , я якась перелякана в той момент , неспокійна , і думаю краще б я не бралася , але звільнитися типу стидно і страшно , як це все озвучити . Боюся такого стану
Питання від: ; Вік: 42

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Розумію Вас. Був колись сам у схожій ситуації. Страх - це нормально. Буває. Ви молодець, вчіться, навчайтесь. Судячи з Ваших слів - Вас так виховували, що якщо ти недосконалий, то це погано - ні? Не дозволяєте собі помилок?
У Вас є 3 варіанти, це як мінімум. Переступити через страх - та звільнитись. До чого це приведе, як гадаєте? Ви ж знайомі з собою краще.
Або потихеньку вчитися і далі, отримувати досвід. Але, як Ви ймовірно розумієте, тут доведеться йти в ногу з панікою, тривогою.
Є, ще й третій варіант - звільнятись, чи працювати далі, та обрати собі психолога, якому Ви будете довіряти звісно, щоб ви разом з ним опановували Ваш стан в якому Ви знаходитесь. Вам потрібна, вірогідно, людина, що зможе щиро та мотивуюче впливати на Вас, якій можна довіряти.
А також, отримаєте новий досвід. І, надалі, цей досвід Вам буде допомогати.
Успіху в рішенні! З повагою...
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Наталия Горская
«Новизну» у трудових відносинах боїться кожен із нас.
Основна причина, чому ми боїмося нової роботи – це занижена самооцінка.
Саме думки про те, що Ви не впораєтеся з новою роботою, заважають Вам зосередитись і змушують панікувати.
Якщо Ви постійно накручуватимете себе, то поряд з острахом з'явиться стрес.
Потрібно заспокоїтися і виконати просту вправу, відому нам з дитинства, зробіть «вдих-видих» і позбутися поганих думок.
УВАГА! Вдих завжди робимо через ніс, а видих через рот. (Нюхаємо розу і дуємо на гарячий чай).
Позбутися негативних думок не просто. Вам у цьому допоможе психолог.
Але Ви сама можете повторювати чарівну фразу: "У мене все добре, а буде краще, ніж я можу собі уявити".
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Наталия Горская
Доброго вечора Тіно.
Як на мене, Ваша проблема набагато глибша, аніж просто робочий певний момент.
От Ви пишете "коли в мене не подучаєтся щось по по роботі , в мене дуже висока тривога , паніка , я якась перелякана в той момент , неспокійна , і думаю краще б я не бралася , але звільнитися типу стидно і страшно , як це все озвучити..."
Такі страхи, а тим паче, паніка, самі по собі в дорослому віці не з'являються.
Така реакція, швидше ша все, сформувалася набагато раніше, можливо, навіть, в дитинстві.
Як реагували в дитинстві Ваші батьки або значимі для вас дорослі, якщо у Вас щось не виходило? Окрім того, як на мене, у Вас є всі ознаки надмірного почуття відповідальності. Хто в сім'ї Ваших батьків займався вирішенням всіх питань?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Tina, тривога через те, що є нові обставини, в яких є певна незрозумілість, буває в кожного, так наше тіло реагує на невідомість.
Але людина має можливість далі з цією тривогою щось робити вже нашим "мозковим центром".
Вибір людини "що робити" спирається на її переконання про Себе, переконання про "як влаштований світ" та переконання про "правила "("що треба робити, щоб отримати те, що потрібно ").
Саме тому, щоб розібратись в тому, що відбувається, важливо було б розібратися :
- якою Ви відчуваєте себе в ситуації, коли Ви недостатньо розбираєтесь в своїй справі ?
- що відбудеться, якщо Ви помилитесь?
- чи така ситуація є типовою для вашого життя ( занадто сильне хвилювання через невпевненість в собі)?
- чи пригадуються схожі ситуації/відчуття з минулого , наприклад з дитинства?