Болісно відстоювати себе
Вітаю.
Хочу порадитися щодо важливого для мене питання.
Я давно не спілкувалася з сестрою. Нещодавно вона мені подзвонила. Я з нею поговорила. Я її вислухала, вона дуже детально розповіла про свої справи, в неї був непростий та насичений період. Потім вона запитала про мої справи, наче формально без суттєвої зацікавленості, на мої відповіді почала давати поради, які я не просила, критикувати та знецінювати словами ''ну якщо тобі подобається...'' і тд. Кілька хвилин і кінець розмови. Мені й раніше було некомфортно спілкуватися з нею але це стало останньою краплею. Мені було нестерпно від відчуття що наче мене використали як контейнер щоб вилити свої важкі і негативні переживання і все, а до мене ні чуйності, ні поваги, ні інтересу. Я вирішила сказати про це, що хотіла б взаємоповаги у спілкуванні і мені не приємне спілкування після якого почуваюся використаною. Але у відповідь на це вона почала дорікати: а чому я їй сама не дзвоню і не розповідаю про свої справи. Ну я тому й не дзвонила, бо на всі мої розповіді реакції типу того, що я все не правильно сприймаю, небажані поради, знецінення... Я не хотіла про це раніше детально пояснювати і заглиблюватися, не мала на це ні сил, ні бажання. Зрештою коли я на цей раз спробувала себе відстояти, я почуваюся якоюсь надломленою. Чому ця ситуація так мене нервує, якщо знаю, що роблю для себе правильно
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Вітаю!
Можливо, в цій ситуації є щось більше, ніж просто розмова з сестрою. Можливо у вас є давні невиражені образи або непорозуміння, які накопичувалися роками і те, що ви сестрі виразили виявилось недостатнім або вона вас не зрозуміла як ви би хотіли і очікували. Це може бути неприємне відчуття невдоволення від її поведінки, і втрата поваги або довіри через старі ситуації.
Ваше питання - це ваша внутрішня робота, і вона не може бути виконана миттєво або через швидкі відповіді. Якщо ви маєте бажання змінити свій підхід до цих ситуацій і почати краще розуміти свої почуття, важливо бути готовою інвестувати час і зусилля в цей процес. Звернення до психолога і регулярна робота на терапії можуть допомогти виявити внутрішні переконання, травми або реакції, які можуть впливати на ваші стосунки та сприйняття. Це не буде швидким рішенням, але це те, що здатне привести вас до глибших змін у вашому житті.
Відредаговано автором 15-03-2025 23:28:43