Подруга
Доброго вечора що може значити те що я хочу проводити більше часу ніж завжди з подругою? Просто вона менша за мене та рік тому вона мені зізналася у почуттях на які я не відповів.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Доброго вечора, не відповів і Ви домовилися залишитись друзями?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380128 для Віталій Вікторович
Ми навіть не говорили про те щоб залишитися друзями.Ми деякий час не спілкувались але ось недавно почали активно спілкуватися та проводити разом час.
психолог онлайн
А Ви не відповіли на її почуття, тому що вона Вам не подобається, як дівчина, тому що не були готові до такого, тому що вона менше чи інші варіанти?
психолог онлайн
Привіт.
Те, що ти помічаєш зміни у своєму ставленні — вже важливо. Можливо, тебе приваблює відчуття прийняття, безпеки, впевненості поруч із нею. Вона вже проявляла до тебе почуття, і, можливо, бути з нею — це бути тим, кого цінують.
А я хочу запитати: що ти зараз відчуваєш до неї? Чи хочеться тобі щось дати їй, бути поруч саме з нею — як з людиною, а не лише як з тим, хто тебе приймає? Які між вами зараз відносини, і чи тобі в них добре?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380199 для Дарія Андріївна
Я не зміг знайти ваше останнє повідомлення але пам'ятаю декілька питаннь.Коли я залишаюсь сам мені нудно та самотньо без неї.Та іноді траплялись такі сексуальні фантазії але я старався не думати про це при ній. Та я дуже боюсь що мене осудять якщо буду приділяти ще більше уваги до неї зі свого боку
психолог онлайн
Я так розумію, що дівчина набагато молодша? Якщо є страх осуду?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380219 для Дарія Андріївна
Так молодша на 4 роки від мене та дуже боюсь осуду з боку інших
психолог онлайн
Ти не замислювався, чому сексуальні фантазії виникають саме з нею, а не з однолітками?
Я так розумію, що тобі 16?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380222 для Дарія Андріївна
Так мені 16 а з однолітків зі мною спілкуються тільки хлопці а дівчата ні. Та й я не йду з ними на контакт тому,що боюсь однолітками(саме з дівчатами мого віку) завести мову про щось
психолог онлайн
Боїшся чого саме з дівчатами однолітками? Про що твої хвилювання?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380226 для Дарія Андріївна
Мої хвилювання про те що мене відторгнуть та будуть при мені добрими а за спиною говорити який я поганий
психолог онлайн
Тобто я правильно розумію, що дівчина, молодша та не зріла, для тебе більш безпечна, а однолітки тобі здаються небезпечними та можуть завдати тобі шкоду?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380232 для Дарія Андріївна
Так з-за того що я 1 раз сказав про почуття дівчині котра на 1 рік старша за мене яка гралася зі мною тобто коли вона шуткувала завжди щоб розійтися та все не взаємно.Після того як вона мене кинула з того часу все й почалося та недовіра до однолітків також.Окрім цього я став більш серйозним не став бачити радості у будь чому після того як ми розійшлись.Я починаю розуміти що те що я більш безпечною вважаю дівчину меншу за мене чим старшу може бути неправильно.
психолог онлайн
Ти відчуваєш те, що сам можеш бути небезпечним для молодшої дівчини?
В тебе є можливість проговорити, що до своїх фантазій з батьками?
Я маю на увазі конструктивну розмову без засудження з їх боку та відверто з твого?
« Окрім цього я став більш серйозним не став бачити радості у будь чому після того як ми розійшлись.» Тут скоріше не про серйозність, а про небажання переживати емоції, які тобі приносять небажанні почуття.
Зараз в тебе формується ставлення до стосунків, і важливо давати собі проживати емоції не блокуючи їх, а відчувати себе в них. Спробуй зрозуміти, які стосунки для тебе є нормою, що в стосунках тобі не подобається.
Як я бачу, що молодша дівчина була тобі не цікава, що логічно, виходячи з того, що її вік не відповідає твоїм бажанням у відносинах. І дуже добре, що ти можеш себе зараз стримувати. Але через страх проживати невдачі з однолітками, ти майже обрав цей шлях.
Доповнення від автора
Дякую вам велике за все мені стало набагато легше
психолог онлайн
Була рада допомогти.